Redacció | Actualitzat el 15/01/2010 a les 09:05h

El Gall Xafarder comença a cantar

El nou esplai de Ripoll fa una jornada de portes obertes aquest dissabte

El Gall Xafarder, el nou esplai de Ripoll, ja canta. De fet després de funcionar en període de proves i oficialitzar l'entitat com a membre de l'ESPLAC aquest dissabte farà la seva presentació en societat en una jornada de portes obertes. L'espai ripollès funcionada cada dissabte de quatre a sis de la tarda a la sala Eudald Graells per fer activitats, jocs, tallers, excursions... amb infants i joves de 4 a 16 anys.

La inauguració començarà a les quatre amb una actuació dels Tabalers dels Diables de Ripoll. A continuació actuarà el grup d'animació infantil aGranel i finalment a les sis hi haurà un berenar d'inauguració per a tothom. Al llarg de la tarda també hi haurà tallers i jocs, una exposició feta pels nens de l'esplai titulada Un gall dins d'una caixa, entre altres sorpreses.

Navega per les etiquetes

Gall Xafarderesplaimainadajoventut

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dissabte
14°C  26°C
dissabte
10°C  21°C
dilluns
9°C  23°C
L''última hora d'ElRipollès.info
Selecció TV

Miss Carrussel musica Pere Calders


La ripollesa Mireia Madroñero ha compost "La finestra", una peça inspirada en el conte homònim de Pere Calders i que forma part de l'espectacle Cançons de la veritat oculta, dedicat als 100 anys de l'escriptor
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: