Redacció | Actualitzat el 03/01/2010 a les 20:30h

«Els Reis arriben...»

Al vespre, les fotos de les cavalcades a ElRipollès.info | - Agenda de Reis | - Atenció a la pluja i a la neu | - Galeria de fotos dels patges Ribes i Molló
Cavalcada de Reis de Campdevànol de 2009. Foto: Arnau Birba/Quimera Solucions Visuals

A partir de les sis i fins a quarts de deu s'aniran succeint les cavalcades en disset dels dinou municipis de la comarca. ElRipollès.info farà una cobertura especial per fer arribar la màgia dels Reis també per internet. Al llarg del vespre-nit esperem comptar amb reportatges fotogràfics de les cavalcades de Campdevànol, Ribes de Freser, Ripoll, Molló, Sant Joan de les Abadesses, Sant Pau de Segúries i Vallfogona de Ripollès entre altres.

Caldrà estar molt atent del cel ja que la jornada estarà marcada per la pluja i per la neu per sobre dels 1.000 metres. En tot cas dificilment hi ha un fenomen meteorològic capaç de trencar la màgia de la nit.

Una de les cavalcades que modificarà el seu recorregut és la de Sant Joan. La previsió de mal temps suposarà que sigui més curta i que finalitzi al pavelló en comptes de la plaça Major.

- Agenda de les cavalcades de Reis

Un patge reial ha rebut les cartes dels nens de Molló. Foto: Marcel Urgell

Els patges i carters s'avancen a l'arribada dels Reis - 3 de gener 20:30
Els patges i carters s'han anticipat, un any més, a l'arribada dels Reis Mags de l'Orient. Aquests "enviats especials" han visitat aquest cap de setmana diverses poblacions com Molló i Ribes de Freser. També ho han fet a Campdevànol, Sant Joan de les Abadesses i Ripoll. El dia 4 serà el torn de Camprodon mentre que a Sant Pau va ser el més matiner i ja el dia 27 de desembre va recollir les cartes de la mainada.

Tot i així en tots els pobles els Reis, en acabar les seves cavalcades del dia 5, també rebran les cartes dels nens i nenes de la comarca. A més, en el cas de Camprodon, ses Majestats tenen un bloc per tal d'enviar les missives electrònicament.

Galeries de fotos
Cavalcades i patges de reis 2010

- Patges reials a Ribes i Molló (Laia Deler i Marcel Urgell)

Cavalcades i patges de Reis 2009
- Cavalcada de Ripoll (Eudald Rota/Quimera Solucions Visuals)
- Cavalcada de Campdevànol (Arnau Birba/Quimera Solucions Visuals)
- Cavalcada de Ribes de Freser (Arnau Urgell)
- Cavalcada de Queralbs (Arnau Urgell)
- Cavalcada de Vallfogona de Ripollès (Guillem Casals i Ajuntament de Vallfogona)
- Cavalcada de Sant Joan de les Abadesses (Eva Vilalta/Ajuntament de Sant Joan)
- Cavalcada de Vilallonga de Ter (Família Rigat i Ajuntament de Vallfogona)
- Cavalcada de Sant Pau de Segúries (Ajuntament de Sant Pau)
- Carter reial a Ripoll (Adrià Costa)
- Patge reial a Molló (Marcel Urgell)
- Patges reials a Camprodon i Sant Joan de les Abadesses (Ajuntaments de Camprodon i Sant Joan)

Cavalcades 2008
- Cavalcada de Ripoll (Arnau Urgell)
- Cavalcada de Campdevànol (Mariona Baraldés)

Navega per les etiquetes

Nadalpatge reialReis

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dissabte
14°C  26°C
dissabte
10°C  21°C
dilluns
9°C  23°C
L''última hora d'ElRipollès.info
Selecció TV

Miss Carrussel musica Pere Calders


La ripollesa Mireia Madroñero ha compost "La finestra", una peça inspirada en el conte homònim de Pere Calders i que forma part de l'espectacle Cançons de la veritat oculta, dedicat als 100 anys de l'escriptor
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: