Redacció | Actualitzat el 03/01/2010 a les 11:03h

Una avaria al cremallera atrapa durant una hora 700 viatgers

Les baixes temperatures van fer l'espera més llarga | - Vídeo d'una passatgera (3cat24.cat)
Una avaria va afectar aquest dissabte a la tarda el cremallera de Núria. La incidència es va produir poc després de tres quarts de cinc de la tarda mentre un tren feia maniobres a l'entrada de l'estació de Núria per poder carregar els viatgers quan es va produir un problema amb l'agulla i dues rodes davanteres del comboi van sortir de la via. Segons fonts de Ferrocarrils de la Generalitat, l'avaria va afectar 700 usuaris que es van haver d'esperar a l'exterior durant una hora i amb baixes temperatures fins que es va poder habilitar una altra parada a uns 200 metres de l'estació.

Personal de Ferrocarrils de la Generalitat va disposar menjar i begudes calentes als viatgers afectats. Poc després de tres quarts de sis de la tarda, un altre tren va arribar a la parada alternativa i els usuaris van poder reprendre el viatge fins a Ribes de Freser.

L'avaria del cremallera també va acabar afectant cinc circulacions més, que van patir retards de mitja hora i tres quarts d'hora. L'últim tren del dia no va poder enllaçar amb el servei de Renfe i Ferrocarrils de la Generalitat va haver d'habilitar un autobús per a trenta persones fins a Barcelona.

Navega per les etiquetes

Vall de Núriaavariacremallera

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dimarts
-6°C  5°C
dimecres
-5°C  7°C
dijous
-3°C  8°C
L''última hora d'ElRipollès.info
L'actualitat al #Ripollès, al minut
educaweb.cat


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: