Vota
Resultat:
30 vots
Redacció | Actualitzat el 02/12/2009 a les 15:32h

El Consell de Salut, constituït

Hi participen 13 entitats

Consell de Salut Foto: Consell Comarcal del Ripollès

Aquest dimarts a la tarda es va constituir, a la seu del Consell Comarcal del Ripollès, l’anomenat Consell de Salut del Ripollès, l’òrgan de participació ciutadana i associativa del Govern Territorial de Salut (GTS) de la comarca. En formen part 13 entitats associatives de la comarca i la seva missió serà l’assessorament, la consulta, la supervisió i el seguiment del GTS. Cal recordar que el GTS del Ripollès es va constituir el juliol del 2008 amb l’objectiu d’incrementar la participació del món local en la direcció i gestió del sistema sanitari creant un marc de col·laboració entre l’administració de la Generalitat i els ens locals en matèria de planificació i prevenció de la salut.

Les entitats que formen part d’aquest Consell, que es reunirà periòdicament, són la Fundació MAP, l’Associació de Dones de Ripoll, l’Associació de Persones Sordes, la Creu Roja, el Consell Consultiu de la Gent Gran, la Fundació Oncolliga, l’Associació de Malalts d’Alzheimer, la Comunitat Musulmana, l’associació d’Ajuda als Malalts de Fibromiàlgia, la Federació d’Associació de Veïns, l’Associació de Donants de Sang, la Coordinadora Comarcal d’Educació i MIFAS.

En l’acte hi van assistir, a banda dels representants de les entitats, la directora territorial de Salut a Girona, Marta Pedrerol i el president del Consell Comarcal del Ripollès, Enric Pérez, nomenats presidenta i vicepresident d’aquest nou òrgan respectivament. Al marge de la constitució del propi Consell de Salut, la sessió d’ahir es va dedicar a donar informació sobre la grip A als assistents.

- Nota de premsa del Consell Comarcal

Navega per les etiquetes

salut

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Marcadors del cap de setmana


FUTBOL | Ripoll 1 - Tossa Sport 3 | Abadessenc 1 – Atlètic Bisbalenc 1 | Figueres 2 – Camprodon 1 | Campdevànol 2 – Santa Eugènia 1 | Sant Miquel de Campmajor 3 - Ripoll B 1 | Osor 4 - Vilallonga 3 | Borgonyà 1 - Ribetana 2 | Corcó 0 - Atlètic Monestir 1 | FUTBOL SALA | Amposta 2 – Ripoll 6 | Can Ricard 1 – Sant Pau 2


Edicions locals

Bloc de fotos



- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: