Fòrum Pobles

TEMA: Ogassa

Ogassa17/07/2007 - 17:48:44
Nom: Administrador

.

Respondre  

Re: Ogassa21/01/2008 - 21:20:49
Nom: A QUI EM PUGUI AJUDAR

S'HA PERDUT GOS!CADELL DE 9 MESOS, MESCLA DE BRACO. COLOR MARRÓ CLAR, BEIG. RESPON AL NOM DE XIXO PORTA UN COLLAR DE COLOR VERMELL.Si en sabeu alguna cosa, truque-nos o deixeu un missatge: Gràcies 658507344 / 938570846El varem perdre pel Puig Estel.la en la vesant de la pendent de Pardines.

Respondre  

Re: Ogassa07/02/2008 - 16:22:19
Nom: Lico

Em sap greu no poder-te ajudar en el tema del gos. Jo tan sols vaig venir a Ogassa aquest últim cap de setmana, i vaig tenir la mala idea d,anar a dinar a Can Tal,lara. El menjar correcte, però a l,hora de pagar, renoi quina castanya!, vaig quedar tan sorprès i escarmentat, que no penso tornar mai més, si, si he dit mai més. Apa siauuuuuuu.

Respondre  

Re: Ogassa11/04/2008 - 23:27:21
Nom: Rolex

Jo tambe mi vaig troba en aixo i tambe baig queda escarmentat. Tampoc i anire mes.

Respondre  

Re: Ogassa01/05/2008 - 23:14:21
Nom: Marta

Si encara no ha trobat el gos, hi ha una gossera on abans hi havia l'abocador del ripollès. Allà hi han molts gossos perduts. Si volgués, li enviaria una foto d'un que potser es correspon amb les característiques, el meu correu és hiru_15@hotmail.com. Merci i desitjo poder ajudar-li.

Respondre  

Re: Ogassa11/05/2008 - 08:29:23
Nom: pèrdua gos

Hola Marta ja he contestat el teu correu, no sé si l'has vist.de totes maneres, si em pots enviar la foto o indicar-me on és la gossera i ho aniré a veure.
moltes gràcies

Respondre  

Re: Ogassa25/05/2008 - 10:08:25
Nom: Jo mateix

Què, heu trobat el gos, al final???

Respondre  

Re: Ogassa04/06/2008 - 22:14:35
Nom: a jo mateix

Dons no, no s'ha trobat pensava que tu em podries dir alguna cosa.

Respondre  

CityBlocs Nació Digital03/11/2009 - 23:23:20
Nom: ElRipollès.info

Benvolguts/des,

Aquests dies està entrant en funcionament CITYBLOCS, una nova plataforma d'informació i opinió d'ElRipollès.info i del conjunt de mitjans del Grup Nació Digital.

Es tracta d'una gran xarxa de blocs, un per cada municipi, que anirem obrint a mesura que s'hi incorporin autors locals.

El tema únic de cada bloc serà el seu municipi en tots els aspectes: social, cultural, esportiu, polític, històric, etc.

Només hi podran escriure autors registrats, que hi apareixeran amb nom, cognoms, fotografia i currículum. No s'hi admetran comentaris.

Esperem que CITYBLOCS representi un bon pas endavant en la maduració en l'ús d'Internet i serveixi per a una millor participació social i democràtica, afavorint la difusió serena d'informacions i opinions des de tots els àmbits.

Podeu entrar a CITYBLOCS des d'aquí:

http://www.naciodigital.cat/cityblocs

Respondre  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: