TEMA: Ogassa
| Ogassa | 17/07/2007 - 17:48:44 | |
| Nom: Administrador
.
| |
| Re: Ogassa | 21/01/2008 - 21:20:49 | |
| Nom: A QUI EM PUGUI AJUDAR
S'HA PERDUT GOS!CADELL DE 9 MESOS, MESCLA DE BRACO. COLOR MARRÓ CLAR, BEIG. RESPON AL NOM DE XIXO PORTA UN COLLAR DE COLOR VERMELL.Si en sabeu alguna cosa, truque-nos o deixeu un missatge: Gràcies 658507344 / 938570846El varem perdre pel Puig Estel.la en la vesant de la pendent de Pardines.
| |
| Re: Ogassa | 07/02/2008 - 16:22:19 | |
| Nom: Lico
Em sap greu no poder-te ajudar en el tema del gos. Jo tan sols vaig venir a Ogassa aquest últim cap de setmana, i vaig tenir la mala idea d,anar a dinar a Can Tal,lara. El menjar correcte, però a l,hora de pagar, renoi quina castanya!, vaig quedar tan sorprès i escarmentat, que no penso tornar mai més, si, si he dit mai més. Apa siauuuuuuu.
| |
| Re: Ogassa | 11/04/2008 - 23:27:21 | |
| Nom: Rolex
Jo tambe mi vaig troba en aixo i tambe baig queda escarmentat. Tampoc i anire mes.
| |
| Re: Ogassa | 01/05/2008 - 23:14:21 | |
| Nom: Marta
Si encara no ha trobat el gos, hi ha una gossera on abans hi havia l'abocador del ripollès. Allà hi han molts gossos perduts. Si volgués, li enviaria una foto d'un que potser es correspon amb les característiques, el meu correu és hiru_15@hotmail.com. Merci i desitjo poder ajudar-li.
| |
| Re: Ogassa | 11/05/2008 - 08:29:23 | |
| Nom: pèrdua gos
Hola Marta ja he contestat el teu correu, no sé si l'has vist.de totes maneres, si em pots enviar la foto o indicar-me on és la gossera i ho aniré a veure.
moltes gràcies
| |
| Re: Ogassa | 25/05/2008 - 10:08:25 | |
| Nom: Jo mateix
Què, heu trobat el gos, al final???
| |
| Re: Ogassa | 04/06/2008 - 22:14:35 | |
| Nom: a jo mateix
Dons no, no s'ha trobat pensava que tu em podries dir alguna cosa.
| |
| CityBlocs Nació Digital | 03/11/2009 - 23:23:20 | |
| Nom: ElRipollès.info
Benvolguts/des,
Aquests dies està entrant en funcionament CITYBLOCS, una nova plataforma d'informació i opinió d'ElRipollès.info i del conjunt de mitjans del Grup Nació Digital.
Es tracta d'una gran xarxa de blocs, un per cada municipi, que anirem obrint a mesura que s'hi incorporin autors locals.
El tema únic de cada bloc serà el seu municipi en tots els aspectes: social, cultural, esportiu, polític, històric, etc.
Només hi podran escriure autors registrats, que hi apareixeran amb nom, cognoms, fotografia i currículum. No s'hi admetran comentaris.
Esperem que CITYBLOCS representi un bon pas endavant en la maduració en l'ús d'Internet i serveixi per a una millor participació social i democràtica, afavorint la difusió serena d'informacions i opinions des de tots els àmbits.
Podeu entrar a CITYBLOCS des d'aquí:
http://www.naciodigital.cat/cityblocs
| |
|
|