Fòrum Pobles

TEMA: Molló
1  2  3  4  5  6  7  8  

Molló17/07/2007 - 17:48:44
Nom: Administrador

.

Respondre  

Molló31/07/2007 - 13:01:59
Nom: Anònim

Què és el que més us agrada de viure a Molló? I què és el que menys?

Respondre  

Re: Molló08/08/2007 - 10:33:17
Nom: mollonenca

De Molló m'agrada tot. L'alçada, el paisatge, la gent, la tranquil·litat, el sol, la seguretat, les possibilitats, la fauna, la flora, els bolets, les passejades, les fonts, la situació, ... tot, m'agrada tot.

Respondre  

Re: Molló17/09/2007 - 14:56:33
Nom: Anònim

Molló destaca pel seu paisatge.Gran part d'aquest paisatge, per mi, el formen els pagesos (ramaders i petits agricultors).D'una banda, els pagesos i els seus ramats donen forma i color als camps i a les pastures.I d'altra banda, els mollonencs i mollonenques que al seu hort, més gros o més petit, cuiden i mimen durant tot l'any. Sí, sí, no us desmereixeu aquells que teniu el vostre tros perquè doneu vida a tot el poble.Cal seguir i preservar els dos tipus d'activitats. Des d'aquí proposo que tothom hi digui la seva i expliqui com ho podem mantenir.Què hi dieu?

Respondre  

Re: Molló19/09/2007 - 18:21:05
Nom: torracollons

el que no m'agrada de molló és la plaça infestada de cotxes, els camins de montanya mal senyalitzats, bruts de verdisses i ortigues, i la gent del poble a la que li molesten els forasters...Tot lo altre és de conya...

Respondre  

Re: Molló22/09/2007 - 00:11:22
Nom: de molló

visiteu
http://www.mollo.cat

Respondre  

Tria dels Mulats16/10/2007 - 18:07:23
Nom: Shanti

Visca la Tria dels mulats!

Respondre  

Els llums de Nadal03/12/2007 - 14:54:18
Nom: Tió

Aquest missatge l'afegeixo a Molló perquè és el meu poble, però es podria fer extensible a gairebé tot el país.PER QUÈ els llums de Nadal han d'estar encesos des d'un mes abans (finals de novembre)?PER QUÈ aquesta societat se l'empeny cap a l'estalvi energètic i després s'actua d'aquesta manera des de les administracions i les grans indústries?

Respondre  

Re: Molló05/03/2008 - 12:47:26
Nom: CECILIA

Què en penseu de la biblioteca nova que té el poble?Algú sap l'horari d'obertura?Aquest forum està molt inactiu, l'Hem de revifar.Cecilia

Respondre  

Re: Molló12/03/2008 - 14:59:44
Nom: Sorel

Va sí! Més activitat al fòrum de Molló!Més enllà de l'estètica, on cadascú pot opinar, és una bona notícia la restauració de l'altar de Sant Sebastià.Més, més, més! A Molló s'han de fer tantes coses com es pugui i ben fetes, com aquesta!

Respondre  

1  2  3  4  5  6  7  8  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: