TEMA: Les Llosses
| Les Llosses | 17/07/2007 - 17:48:44 | |
| Nom: Administrador
.
| |
| antitaurins | 08/02/2008 - 21:21:00 | |
| Nom: pacma
Antitaurins, estem de festa, a tots els qui no volem "la fiesta naciona", tenim un partit que es presenta a le eleccions: el P.A.C.M.A.(Partit Antitauri Contra el Maltractament Animal). Defensem la natura, els drets de TOTS els animals,la abolicio de les curses de braus,condenant tot tipus de maltracte,es una alternativa a la gent que estima els animals, ia la gent que amb la politica actual, no s´hi veu representada. Es presentan a la provincia de Girona, per primer cop.
| |
| La Font de la Torrassa | 28/07/2008 - 17:12:10 | |
| Nom: Gall Dindi
Tota la vida (la meva) he observat la gent com s'atura, pacientment perquè raja poc, a omplir ampolles d'aigua a la Font de la Torrassa, la que hi ha al peu de la carretera C-15 abans d'arribar al trencant de la Farga. Les autoritats sanitàries mai hi han col·locat el rètol d'"Aigua No Potable". Abans del maig, en els moments més crítics de secada, el raig era molt prim però no va parar de rajar mai. Ara ha revingut i, generosa, m'ha deixat emplenar un parell de vegades unes quantes ampolles.
Sembla acabada de sortir de la nevera i m'escau perfecte.
Ara desdoblaran la carretera i no sé si aquesta font desapareixerà o què en faran. El fet és que aviat hi seran i no he sentit a parlar enlloc d'aquest tema. No penseu que tanta fidelitat i generositat vers el caminant, camioner, ciclista i tothom que s'hi atansi no mereix que ara hi pensem una mica?
PD. Com que no sé si pertany al municipi de Sora, Montesquiu o Les Llosses publicaré aquest post als tres pobles a més de St. Quirze com a cap del Bisaura.
| |
| La Font de la Torrassa | 29/07/2008 - 20:39:05 | |
Tota la vida (la meva) he observat la gent com s'atura, pacientment perquè raja poc, a omplir ampolles d'aigua a la Font de la Torrassa, la que hi ha al peu de la carretera C-15 abans d'arribar al trencant de la Farga. Les autoritats sanitàries mai hi han col·locat el rètol d'"Aigua No Potable". Abans del maig, en els moments més crítics de secada, el raig era molt prim però no va parar de rajar mai. Ara ha revingut i, generosa, m'ha deixat emplenar un parell de vegades unes quantes ampolles.
Sembla acabada de sortir de la nevera i m'escau perfecte.
Ara desdoblaran la carretera i no sé si aquesta font desapareixerà o què en faran. El fet és que aviat hi seran i no he sentit a parlar enlloc d'aquest tema. No penseu que tanta fidelitat i generositat vers el caminant, camioner, ciclista i tothom que s'hi atansi no mereix que ara hi pensem una mica?
PD. Com que no sé si pertany al municipi de Sora, Montesquiu o Les Llosses publicaré aquest post als tres pobles a més de St. Quirze com a cap del Bisaura.
| |
| Re: Les Llosses | 31/07/2008 - 15:40:16 | |
| Nom: Arnau
carretera C-17!
| |
| Re: Les Llosses | 01/08/2008 - 18:41:38 | |
Cert! Ha estat un lapsus.
| |
| CityBlocs Nació Digital | 03/11/2009 - 23:22:35 | |
| Nom: ElRipollès.info
Benvolguts/des,
Aquests dies està entrant en funcionament CITYBLOCS, una nova plataforma d'informació i opinió d'ElRipollès.info i del conjunt de mitjans del Grup Nació Digital.
Es tracta d'una gran xarxa de blocs, un per cada municipi, que anirem obrint a mesura que s'hi incorporin autors locals.
El tema únic de cada bloc serà el seu municipi en tots els aspectes: social, cultural, esportiu, polític, històric, etc.
Només hi podran escriure autors registrats, que hi apareixeran amb nom, cognoms, fotografia i currículum. No s'hi admetran comentaris.
Esperem que CITYBLOCS representi un bon pas endavant en la maduració en l'ús d'Internet i serveixi per a una millor participació social i democràtica, afavorint la difusió serena d'informacions i opinions des de tots els àmbits.
Podeu entrar a CITYBLOCS des d'aquí:
http://www.naciodigital.cat/cityblocs
| |
| Re: Les Llosses | 12/01/2010 - 23:29:19 | |
| Nom: XIQ
Avui ha sigut notícia que s'ha aprovat un projecte urbanístic per reactivar les colònies tèxtils de la riba dels rius Ter i Freser. Tinc que dir que al principi l'estupefacció m'ha deixat mig boca badat, però a mesura que anava avançant la informació, creixia la incredulitat. I es que com antic resident de la colònia d'aquest municipi, La Farga de Bebié, aquesta història ja voleiava quan van acomiadar els primers 80 treballadors a l'any 2005. Si difícil de creure era llavors, quan encara no planava la crisi del totxo, més inverosímil s'hem fa ara. Però bé, trenquem una llança a favor d'aquests polítics i les seves magistrals ocurrencies i no posem pals a la roda. Per bé o por mal, crec que en seguirem parlant.
| |
| Re: Les Llosses | 14/01/2010 - 22:48:31 | |
| Nom: kantona
Hola gent de Les Llosses, m'agradaria aprofitar aquesta finestra oberta a tothom per fer una petita enquesta per saber quina persona fòra mereixedora per éssser considerada il·lustre o si més no destacable per les tasques que ha fet envers al municipi. A mi personalment només en venen a la memòria al rector Pere Fradera i al suïs Edmond Bebiè que va donar existència a la colònia de La Farga de Bebié. Però de ben segur que ni ha d'altres que també podrien entrar en aquest rànquing que un servidor desconeix i que m'ajudarien molt en aquesta tasca. Us apunteu a completar aquest catàleg de gent destacable de Les Llosses? Vinga fem memòria entre tots i busquem el personatge més carismàtic d'aquesta contrada del Ripollès. Una salutació.
| |
| Re: La nissaga del Castell de la Guàrdia | 16/01/2010 - 19:45:10 | |
| Nom: kantona
Hola gent de Les Llosses: Mira per on, només d'esciure el meu prec per assebentar-me qui podria ésser el personatge més destacable d'aquest municipi, tot comentant aquest fet en una tertúlia tabernaria; hom més culte que un servidor, es va afegir a la conversa i va dir que no podia oblidar-me de la nissaga del Castell de la Guàrdia, d'on sobresurtia de tots ells Ponç de Saguàrdia que fou cavaller i trobador per allà el 1150 aproximadament. També va afegir que fou notable la tasca de Berenguer de Saguàrdia, que fou canonge i començà la construcció del claustre de la catedral de Vic cap el 1300 i encara en va citar un altre, un tal Ramon de Saguàrdia que fou lloctinent del Gran Mestre Provincial de l’Ordre del Temple de Catalunya i Aragó.
Val a dir, que vaig quedar tan colapçat d'informació que els ulls em feien pampallugues com si d'un arbre de Nadal es tractés. Bé doncs, la llista ja ha crescut i no estaria malament que fes cas a la recomanació del invitat sorpresa de que em passés per la Biblioteca. Potser si que ho faré, tu!
| |
|
|