Fòrum Pobles

TEMA: Campelles
1  2  

CityBlocs Nació Digital03/11/2009 - 23:17:31
Nom: ElRipollès.info

Benvolguts/des,

Aquests dies està entrant en funcionament CITYBLOCS, una nova plataforma d'informació i opinió d'ElRipollès.info i del conjunt de mitjans del Grup Nació Digital.

Es tracta d'una gran xarxa de blocs, un per cada municipi, que anirem obrint a mesura que s'hi incorporin autors locals.

El tema únic de cada bloc serà el seu municipi en tots els aspectes: social, cultural, esportiu, polític, històric, etc.

Només hi podran escriure autors registrats, que hi apareixeran amb nom, cognoms, fotografia i currículum. No s'hi admetran comentaris.

Esperem que CITYBLOCS representi un bon pas endavant en la maduració en l'ús d'Internet i serveixi per a una millor participació social i democràtica, afavorint la difusió serena d'informacions i opinions des de tots els àmbits.

Podeu entrar a CITYBLOCS des d'aquí:

http://www.naciodigital.cat/cityblocs

Respondre  

Re: Campelles15/03/2011 - 20:03:10
Nom: Bruce

No m'extranya que ningú escrigui a aquests fòrums, aquest personatge deu ser el mateix del fòrum de Vallfogona.
Collons quin pesat, perdoneu però algú ho ahvia de dir.

Respondre  

Re: Campelles25/03/2011 - 12:36:24
Nom: LLamps

Vaja, jo crec que al nostre poble, a part de bona gent, tenim un bon menjar, unes cases de turisme rural que fan molt de goig, etc.etc. No entenc que qui vulgui escriure de Campelles amb aquest mal gust,i amb aquest català tant extremeny....i amb tot el respecte per aquella terra..!!

Respondre  

Re: Campelles04/12/2011 - 16:54:54
Nom: visc a campelles

mira a campelles ja gent que esta beneit per deu
pero ja gent que no, ho sigui una mica de respecte per la gent que no estan beneits per deu

Respondre  

Re: Campelles25/12/2011 - 12:29:18
Nom: R.P.

Aquest que parla de la gent que estan bojos pel 10, què vol dir?

Respondre  

Re: Campelles25/01/2012 - 18:09:12
Nom: m'Enric

Ai no ho se pas...

Respondre  

1  2  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: