Fòrum Pobles

TEMA: Campelles
1  2  

Campelles17/07/2007 - 17:48:44
Nom: Administrador

.

Respondre  

Re: Campelles04/03/2008 - 13:09:39
Nom: anonim

un dia baich anar a campelles, per anar a veure els del canvi de mentalitat o poble de deu, el poble es mol bonic i es nota una vibracio mistica, tot ben arreglat com deu mana, els del seminari del poble de deu mol be, a campelles estan beneits per deu, i felicitacions maximes per la cordialitat i amor cristic dels del canvi de mentalitat o nou testa men. aleluya amen

Respondre  

Re: Campelles06/03/2008 - 16:48:12
Nom: Lico

Mira anonim, a veure si t,expliques una mica mes bé, perquè jo no t,he entès de res.

Respondre  

Re: Campelles10/03/2008 - 23:32:01

pues que felicito a totes les persone de bona voluntat del poble i especialmen als del seminari del poble de deu, revista canvi de mentalitat, tu simplemen buscas aqesta revista i la llegeixes, veuras quin nou testa men o canvi de mentalitat, no deus ser de campelles perque sen un poble tan bonic i petit es imposible que no coneguis als del seminari del poble de deu, que per cert ara empenso que tambe estan en el monestir de ripoll, felicitats dons per els de bona voluntat, suposo tots, etc i per el poble tan bonic ec ...

Respondre  

Re: Campelles13/03/2008 - 19:50:05
Nom: Rostoll

Osti tu! Ui perdona que això no et deu semblar gaire catòlic, oi?Molt seminari de Déu i punyetes d'aquestes, però es veu que no els deus conèixer gaire. Si vols, te'ls pots ben emportar allà on vulguis que de servei a la nostra comarca en fan ben poc. Ah! I potser en comptes de tants seminari místics, val més que facin algun curset de català, que em sembla que ens convé una mica!

Respondre  

Re: Campelles23/03/2008 - 19:48:03

Be coneixerlos nomes baich venir un dia i ba estar mol be, amb un dia no es coneix la gen pro si llegeiges la revista canvi de mentalitat potser sabras mes cosas, en cuan al servei no se de que em parles, em semble que confons espiritualitat amb serveis de la generalitat una cosa es mundana i la altre de caira espiritual, o potser no vols dir aquesta mena de serveis. Lo de les faltas no et preocupis es veu que tu no vas aber de anar a lescola amb el franco, faich el que puc, pro aixo no es motiu per despreciar nigu jo personalmen preferiria un indioma mundial per tots no tans idiomes que benen de la torre de babel on tots parlaben el mateix idioma pro no se entenien entre ells com abui en dia, la malicia la maldat el orgull el ego i la vanitat fan que cada cop hi hagi mes confusio, desorientacio desinformacio, manipuilacio etc aqui el unic que dic es que a mi em ban agrada mol, sobretot la lectura de les revistes, en cuan als serveis ja me informare no et puc dir res, jo si no se no jutjo a i ames abans de jutjar es te de ser cientific i basarse en probes perque avegades la gen parla mol pro en realitat per rumors superticions i ignorancia, etc be espero haber respost al teu misatge i que hagi estat del teu agrat, sense anim de ofendre ni menospreciar a ningu sols es la meva opinio ok adeu o a deu.

Respondre  

Re: Campelles23/03/2008 - 19:57:26

Hola amics el altre dia vaig veure per la tev un debat de ciencia i religio, on sortia una monja teologa que es deia tresa etc y cuatre señors grans alguns de cientifics i uns altres ateos, ba ser mol bo a mida que anaben parlan, tots carregaben contra la esglesia catolica, l atresa els responia cientificament pro als señors machistes presentador incloit cada cop els venia mes malallet al veure que tots els seus arguments anaben esen rebatuts a poc que la deixesin parlar, al compendre al final que els posaria a tos en evidencia en la seva ignorancia i maldad ban tirar per deixarla parla poc o res de manera que ja no soc ateo, ara soc catolic i jo que em pensaba que la esglesia catolica estaba acabada, de cop aparegue la jove monja teresa en representacio de una esglesia catolica veridica jove i eterna, un li ba dir la esglesia catolica no ha tingut mols fallos, ella li ba dir cap institucio actual se escaparia en 2000 anys de algun error, un altre li ba dir la biblia fatal, ja ja ja ella li ba dir si sols mirem les coses negativas de una cosa ja podem plegar perque al mon ja coses mol mes negativas com les guerres i no sembla pas que ningu es doni per aludit per tan el que sigui lliure de pecat tiri la primera pedra etc encambi ningu critica els capitalistes els egoistes i els de mala voluntat son mol astuts els dimonis amb la excusa de critica els catolics ells cambien la atencio per poguer anar pecan mireu que en son de dolens ells no estimen deu ni volen que els estimin els altres etc

Respondre  

Re: Campelles23/03/2008 - 20:10:24

em pregunto sr rostoll quin servei voldries, amb aquest despreci per la comarca, jo no se quin servei fan, pro si es el seminari del poble de deu i a tu no te agrada el poble de deu i per tan deu tampoc, potser demanas un servei de barras dels bars, es dir del bando de barrabas, etcjo begen com an altres llocs cuan es parla de aquest temes els de la mala voluntat comensen a faltar al respecte i se empreñen mol, es millor guardar silenci i no dir res mes de aquest tema per aqui perque es inutil, si els dolens ja fa 2000 anys que dic desde que el mon existeix, si no volen ser bons, encara que sels expliqui 2000 anys tampoc serveich de res, el unic que volen es replicas per fer contrereplicas per no fer mai el be sino anar pasan el temps i buscan excusas i guerres dialecticas en lloc de anar i ajudar als pobres, em recordo de uns que estaben en un bar i anaben critican la esglesia catolica, i es gloriaben del sistema goberns i de tot, la sorpresa ba ser cuan al pasar per caritas estaben alla agafan menja que els donaben dien que els de la generalitat no els donaben etcper tan el millor es estar en silenci i no posar mes llenya al foc que es el que bolen els dolens que es diguin coses bones per despres desprestigiarles, recordeu no deis perlas a los cerdos, no sea que no lo entienda i enfadados o las tiren como piedras etc.... adeu pau i silenci

Respondre  

Re: Campelles24/03/2008 - 23:08:29
Nom: Lico

Mira carallot, val més que escriguis en castellà, si en saps, perquè en català no s,entén res.

Respondre  

Re: Campelles01/05/2008 - 01:36:14

aquest del carellot sap si es un dictador español o catala, si vol ja ho enten el que pasa es que no vol pues por los hechos les conocereis.Etc..

Respondre  

1  2  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: