Fòrum Pobles

TEMA: Vallfogona de Ripollès
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  

CONCERT DE BIZARRE09/11/2007 - 14:05:04
Nom: SALA DIAGONAL

DIVENDRES 2 DE NOVEMBRE, 23,30h BIZARRE EN CONCERT A LA SALA DIAGONAL DE CAMPDEVÀNOLDesprés del Gira Músics, tornen els concerts a la Sala Diagonal. Aquest divendres 9 de Novembre a les 23.30h, el grup escollit és Bizarre, amb el darrer concert de la gira que han fet per tot l'estat presentant el seu últim disc, el primer senzill del qual, "Sé", és als llocs més alts de les llistes d'èxits de les ràdios. Es tracta d'una jove formació de Blanes, i el seu pop-rock insòlit dins el panorama català, beu de les influències britàniques de Coldplay, Keane, U2 o Depeche Mode. (Més info a myspace.com/bizarre110). Esperem atraure molta gent, per assistir a la nova etapa de concerts per jovent. Per aquesta temporada, la direcció artística de la sala vol apostar per l'alta qualitat musical, de grups i cantautors consolidats dins el panorama català i estatal que ens oferiran espectacles en acústic o de caire més íntim presentant els seus darrers treballs; en aquesta línia s'està parlant de Pep Sala, Quimi Portet, Joan Miquel Oliver d'Antònia Font, Pascal Comelade, o Gerard Quintana entre d'altres.saladiagonal@gmail.comPere Rossell: 659470461Txevi Rovira: 658629877

Respondre

3794 lectures

Re: Vallfogona de Ripollès13/11/2007 - 17:06:19
Nom: Una altra de les nenes menors

Tinc tantes coses per dir que no sé ni per on començar, però aniré escrivint així que em vinguin al cap:1.-He vist nens/es de 8 anys amb millor ortografia que tu.2.-Em sembla un gest de covardia estar criticant anònimament i per Internet a gent de menys de 25 anys quan tu en tens més de 40.3.-En el text dius que, a vegades, no es pot disposar del local per assajar (i no asaichar) teatre:3.1.Fa 4 anys que sóc al grup de teatre i MAI hem hagut d'ajornar un assaig per culpa d'una festa (ni pública ni privada).3.2.Qualsevol que miri un vídeo en el qual hi hagi gravada l'obra d'aquest estiu, podrà sentir clarament una veu masculina cridant:"Sou tots uns dimonis!" i altres coses per l'estil (tots sabem que vas ser tu). Com és que en aquest comentari defenses els assaigs de teatre si, segons tu, només fem que ensenyar coses dolentes als més petits?4.-No escampis coses si no estàs segur que són certes, és més, quan saps que són falses. El local, tota la vida ha estat disponible per a celebrar festes privades. La festa en concret de la que tu parles dient que "va (i no ba) ser molt fort veure com les nenes menors es tancaven amb nois més grans...)":4.1.Era una festa d'aniversari, i els "nois més grans", per si t'interessa saber-ho, només van venir a posar música i a passar-s'ho bé, sense cap intenció de molestar ningú. 4.2.No ets qui per anar-nos tractant a les meves amigues i a mi de prostitutes per amunt i als nois de pederastes.5.-En alguns dels comentaris que he llegit, no et talles a l'hora de dir que les festes de DJs no són el que t'esperaves, que no estan obertes a tothom (cosa que no sé d'on has tret), etc. Si tan poc t'agraden, com és que cada vegada que n'hi ha una et presentes allà a tocar la moral? Si les discos que s'organitzen no estan a la teva alçada, queda't a casa teva que, de passada, ens faràs un favor a tots nosaltres.SIGNAT: Una altra de les nenes menors però, als meus 16 anys, totalment capacitada per saber i valorar el que penso, dic i faig.P.D.:Ara seriosament; en comptes de perdre el temps criticant-t'ho tot en aquest fòrum, podries apuntar-te a un curs intensiu d'ortografia, perquè a mi em faria vergonya escriure així i, a més, anar penjant textos en una pàgina web perquè tothom tingués proves del meu analfabetisme, segurament degut a passar massa hores observant els altres per després criticar-los en lloc de dedicar-me a entreteniments més profitosos, com llegir o fer quaderns d'ortografia per a nens de P-5.

Respondre

3764 lectures

Re: Vallfogona de Ripollès14/11/2007 - 05:43:36
Nom: misatge

veient la ignorancia i la falta de respecta per la llibertat de opino i criticas constructives i que es diuen cosas que jo no he dit mai com prostitutas i pederastras ja son ganas de busca brega, i que en lloc de entendre que es busca el drets legals de respecte i en general de tots els vallfogonins pero ni ha uns cuans que nomes pensen per ells com sempre ha pasat, cada poble te els regidors que es mereix sino perque els votan, en el momen que es busca el be maxim per tot hom i alguns se senten molestos i entenen tot segons la seva ignorancia ego orgull i vanitat ferida per no entendre res i nomes tenir ganas de fer la guerra, jo emdecanto per la pau i com per fer la guerra an de ser dos, per la meva part apago el foc demanan perdo si algu se ha sentit aludit cuan parlo en general no era la intencio molestar ningu sino sols donar una opinio que por ser correcte o no pero respectable, si encara no sabeu que es llibertat de expresio i opinio dons ja no la donare mes, ja que a vallfogona sembla ser la dictadura continua, ara el relleu sembla que be per el joven si no cambian de actitut, nomes es ba donar una opinio y es ba fer una critica constructiva, en cuan a lo de dimonis, si algu se dona per aludit, per algu sera encara no as llegit carta de san pau als romans es veu, tens mol orgull mental de saber escriure es veu pero recorda que val mes un bon fet que mil paraules, jo dic com el carot rovira, veien que vallfogona el joven no li agrado perque crec en deu i sempre he estat exclos de tots els grans i ara els joves, estic agafan desapego a vallfogona i per tan ja no us molestare mes tranquils, si necesiteu alguna cosa ja sabeu, molta sort i endevan, pau a tot hom de bona voluntat y bon nadal. no ego orgull vanitat rencor malicia venjansa tot aixo esta penat per la llei gracies a deu amb 300 euros, jo em decanto per el dialeg els acords la justicia la pau i el amor. okrecordeu que cuan algu us exclogui de alguna cosa primer mo fereu a mi, i plego amb la dita que diu no des perlas a quienes no saben valorarlas no sea que se molesten las entiendan al reves i se molesten.si la teva formula es dir coses per aqui per ego orgull i vanitat perque respongui posan llena al foc dien mentides i cosas que jo no he dit, es veu que te escoltes les mentides que et diuen els demes com fa la resta, pues be es la teva opinio, que pot ser correcte o no, jo no i estic de acord pero jo et respecto tu en camvi no aixo te enseñan al colegit, jo plego en lloc de busca la pau i solucions buscas la guerra fer valdra el teu pun de vista saps cuanta gen ya a vallfogona que se sen exclosa per els demes, per falta de integracio social i educacio, pero avui en dia la verdad duele i si algu la diu els demes se enfaden volenb sentir mentides que ells es creuen i ser engañats jo no soc hipocrita com altres que fan 10 papers dic el que crec pot estar equivocat si ho veich rectifico no com altres que tenen milcaras per cada be y en saben tan de engañar i fer teatre que asobres els demes sels creuen i els aprecien, pero no saben el mal que en diuen per darrera seran burrus. adeu. encara que poseu mes malicias i mentides ja no parlare mes per aqui, no vull guerra sino pau, si voleu busca tres peus al gat tururut per dimonis peluts i com no hi ha educacio, libertat de expresio ni de opinio amb respecte sino dictadura plego. El servent de deu, pau y amor.

Respondre

3736 lectures

yo opino14/11/2007 - 06:12:53
Nom: un lector

Yo creo que no todos los mensajes los pone el mismo, hay algunos que parecen del mismo pero no lo son. Con respeto creo que cada uno puede opinar i decir lo que piensa, i no por eso deve ser despreciado i aborrecido como ocurria antes con el franco, ahora ha cambiado gracias a dios, hasta hacen humor en el programa polonia de los gobernantes, entonces los de vallfogona no deverian molestarse tanto por una simple opinion de uno, o su punto de vista que se puede no estar de acuerdo pero no por eso ponerse asi, si lo que dice es falso hay que reirse mucho y si es verdadero corregirlo y ya esta, no obstante que se enfaden tanto es un sintoma de inmadurez o inseguridad en uno mismo, el dialogo con respeto es lo mejor. Este señor es muy valiente pero no veo nadie que sea capaz de entenderlo bien. Es bueno, eso es lo que yo creo por lo que leo es facil verlo. Perdon por no escribir catalan, y si encuentran alguna falta de ortografia es normal yo no pude ir al colegio, si a la guerra. Espero no me desprecien por no saber escribir como a este. Creo que hay que entender mas alla de la letra las buenas intenciones segun dice mira por el bien de todo el pueblo en general. A mi me gusta mucho eso y lo que dice de jesucrito y de dios y los humildes i los pobres, es muy interesante alguna cosa sabe a mi me cae muy bien. Les deseo a todos paz y feliz navidad como el.

Respondre

3721 lectures

Re: Vallfogona de Ripollès14/11/2007 - 06:44:58
Nom: un nou vei

ostia que fort, aquest tio es com el carot rovira, en realitat veich que parla en general de pobles regions i nacions, no sols de vallfogona, en algunes cosas te rao, pero jo no soc capac de explicarho com ell, el felicitu, no parla sols de vallfogona diu que el que pasa en un poble esta pasan a tot el mon, quin egocentrisme el de vallfogona, si el que feu tambe pasa al meu poble ja ja ja ,els misatges son magistrals els posa per tot el mon, no se escapa ningu, vallfogona ripoll catalunya españa y el mon esta resumit en els seus cuatre escrits els demes son de altres qui son no se pero tambe estan mol be, en cuan aquesta noia, es mol egocentrica es dona per aludida cuan ell diu el joven i no diu qui en concret, tambe diu que ni ha de bons i de dolents avuere de quina banda es aquesta noia, si es molesta es que es dona per aludida i per tan es dels dolens, jo crec que aquest el carot rovira no se ha de creure ni escoltar una sola opinio, segur que altres joves opinan diferen i ningu pot posar que opina per un grup a menos que en sigui el presiden elegit democraticament, tambe pot pasar que mols joves per por a ser despreciats o rebutjats com be es veu, segueixin la corren del mes chulus i esdevingui tot un teatre fals pero que la realitat es un altre pues segons tinc entes ya grupets de joves que se excoluen uns amb els altres en lloc de ser tots amics, pero ba aixo pasa a tot arreu per tan no us preocupeu sou un poble normal del monton com tots els demes, per aixo magrada aquest payo perque diu que podriu ser diferens millors mes humanistes esta mol be aixo, per la pau el respecte la llibertat ha agut de mori molta gen, es tris que ara una noia menor es posi de jutge sense tenir experiencia, si el que diu ell es justamen el be per tot el poble ella incloida com dons tant enfado algo no encaixa en aquesta noia, potser es algun de mes gran capitalista franquista o de dretes que escriu perque si no enten el be de tot hom realmen que vol festes privades com fan els rics? Ningu no auria de poguer fer cap festa privada en un lloc public mentres el joven no disposi de local social o la gen gran si el necesiten per el que sigui, encara que nomes sigui un vallfogoni si el local es pagat per la generalitat, mai no pot ser un local de festes privades per fer negoci o interesos particulars, primer tot el poble que un de sol. Ho poso per ajudar aquest señor que en part te tota la rao, a i els menors tenen que anar acompañats per algun responsable major de edad. Un nou vallfogoni nouvingut ben arribat per el nou ordre.

Respondre

3718 lectures

Re: Vallfogona de Ripollès14/11/2007 - 14:48:55
Nom: una veïna de ripoll

després de llegir-me tota la pàrrafada puc afirmar que sempre és el mateix senyor el que escriu tot això dolent de vallfogona.Jo no sóc de vallfogona però si que hi he pujat uns quants cops, fins i tot, a celebrar festes al local i no de la gent de vallfogona sinó de persones de ripoll mateix. Crec senyor, que la gent ja va votar, i teniu uns respresentants que han decidit que es poden fer festes al local, doncs no hi ha res a dir! no trobo gens correcte que tractés a una colla de joves que hi havia allà de tot. Crec que tothom té dret a fer el que vulgui i on vulgui.Estic d'acord amb vosté que hi ha d'haver llibertat d'expressió però, com s'ha pogut veure, aquesta llibertat d'expressió o d'actuar té les seves conseqüències.No es pot desconfiar d'aquesta manera dels joves, si no ho fa la gent (de mitjana edat, gran), qui ho farà?la veritat és que he anat a missa, he fet la comunió però més aviat crec amb la teoria de l'evolució. No hauria de anar predicant les seves coses, a l'escola ja els hi ensenyen prou i sinó els hi ensenyen és perqué no han volgut. Espero que algun dia se'n arribi a adonar que les religions l'únic que provoquen són guerres, maldecaps i per que serà que sempre han sigut els més rics i han tingut més poder? no crec que li hagi fet reflexionar gaire però és igual, desitgo llegir la seva resposta.a vegades cal fer-s'ho mirar...apa adéu siau

Respondre

3715 lectures

Re: Vallfogona de Ripollès14/11/2007 - 21:29:11
Nom: La noia de l'últim missatge

Jo crec que en cap moment t'he faltat el respecte, simplement he expressat el que penso.En cap moment t'he insultat, mentre que tu, en molts dels missatges dius que som xulos i arrogants.Si m'he sentit identificada amb aquells comentaris és perquè jo era a la festa, no perquè sigui del grup "dels dolents".A mi tampoc m'agraden les guerres, simplement pretenia defensar els meus drets.En quan això de la llibertat d'expressió, a mi em sembla que no he dit a ningú que no pogués escriure aquí, senzillament he donat la meva opinió; si tothom té dret a escriure en aquest fòrum, suposo que jo entro en aquest "tothom".Per últim, no era la meva intenció ofendre ningú quan he dit això de la ortografia però és que, sincerament, els textos costen bastant de llegir.P.D.:Si en el meu comentari he ofès algú, em disculpo sincerament, però continuo sense estar d'acord amb el que aquest senyor diu sobre el jovent del poble i les festes que, per molt que fos en un lloc públic, la noia que la organitzava va pagar el lloguer que li corresponia.Això és tot per part meva.

Respondre

3675 lectures

moltes felicitats15/11/2007 - 00:48:44
Nom: aleluya

Aquest ultim misatge esta mol be per tan, cal reconeixer la nova i correcta actitud, per tan jo no soc hipocrita i una cosa no magrada ho intento di amb educacio i respecte si em deixan, pero com mols no fan cas de res avegadas tens que posarte serio perque et respectin o te escoltin i deijarne caure alguna de forta, pero el reconec que no es la millor manera tindre que enfadarse amb ningu, el millor es el dialeg, escoltar tots els puns de vista amb respecta dialogar i fer el millor posible, jo no em referia a la ultima festa sino a altres etc on es mol trist en un poble que ya pocas festes, sen fan algunes de privades i els de vallfogona que no hi son convidats hi que estan fora al carre aburrits joves se senten excluits i tristos a mi mo an dit mols cops, un dia se habia de fer una festa de joven i al entra estaba fet una merda tot no es pogue fe els mes ben estans sen anaren a festa a vic els demes joves que esparaben la festa del poble es baren queda a fora sols i aborrits, no es podrien fer festes i ya que es cedeix el local de la jen gran i del joven que hom petits joves i grans i puguin anar sense molestar amb respecte i si es fan cosas particulars o privades poguerhi participar tot hom que vulgui del poble, cal canviar la mentalitat de festas privades egoistes per publicas obertes a tot hom, aveure si en venen de fora de rics pagan i els del poble es tenen de queda fora, el regido que pensi aixo te els dias comptats, si el local es del joven i la gen gran lo macu es que se reunisin tots com pasa avegadas i tot hom es mol felic i de bon rollo etc... felicitats per el misatge i la bona voluntat com un fet val per mil paraules se veu clar que no ets mala persona sino de les bones, bon nadal i felic any nou 2007. pau i amor.

Respondre

3670 lectures

Re: Vallfogona de Ripollès18/11/2007 - 20:39:55
Nom: una altre cop (i espero que l'últim) la nena menor

Si parles tant de respecte, com és que en molts dels missatges dius que el jovent d'aquest poble son xulos i arrogants?

Respondre

3619 lectures

Re: Vallfogona de Ripollès18/11/2007 - 22:59:01
Nom: joc net

com algu treu els misatges que no li agraden del forum o no li convenen y deixa els que facin guerra per tenir mes gen al forum es dir nacio digital ripolles info deixo de interveni, perque als que em faltan al respecte no els diuen res, jo mai me referit a ningu en concret ells ja saben qui son si es donen per aludits son ells ja ja ja, si no no, si borran uns misatges, ja mels podeu borra tots perque si despres no em puc defensar es una dictadura per tan no me interesa, ya que nomes tenen dret de expresio impunes els dolens es clar aixo interesa, son del mateix bando mundano dolen ban en grup i estan units per la malicia sense donarsen conte es donen la rao unas al alstres, aixis que en lloc de poguer aclari les cosas fan que siguin mes confosas com als telediaris politizats no independents plego el que vulgui algo que parli amb respecte y personalmen si es de bona voluntat si es de mala voluntat no cal que perdi el tems, el serven de deu ja el veura venir de mol lluny. Pau als de bona voluntat. adeu em borro del ripolles info per censura. por los hechos les conocereis. amen

Respondre

3614 lectures

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: