Fòrum Pobles

TEMA: Sant Pau de Segúries
1  2  3  4  5  

Sant Pau de Segúries17/07/2007 - 17:48:44
Nom: Administrador

.

Respondre  

Re: Sant Pau de Segúries30/01/2008 - 22:28:55
Nom: gato lopez

?

Respondre  

Re: Sant Pau de Segúries30/01/2008 - 22:38:56
Nom: gato lopez

aviam si algu es conecta aqui. bueno qui esta decort que posin aquell cartell venvinguts a la vall de camprodon cada cop que arriva nadal mare meva qui es de camprodon aqui haurin de posar benvinguts a la vall de l'alt ter in no lo altre perque sampau eate que publicitar a ell mateix i no un altre poble que quan tingui el que bulgi ens enviara a la merda !!!!!!!!!!!! que sen vagin a fer punyetes.

Respondre  

Re: Sant Pau de Segúries31/01/2008 - 09:41:04
Nom: Visitant del pre-Pirineu

És una qüestió de geografia, no de política, ni baralles locals. Sant Pau de Seguries no es troba ni al Baix Ripollès ni a la Vall de Ribes, sino a la Vall de Camprodon. La subcomarca s'ha dit així tota la vida (no els últims 20 anys, sino TOTA la vida -ja se'n parlava al segle XIX, i molt abans, quan existien vegueries: la vegueria de Camprodon abarcava unes quantes comarques de la zona-). Per tant no té sentit ara venir a discutir la pertenència de Sant Pau a un lloc o a un altre, ni d'inventar-se noves denominacions artificials, a menys que la gent de Sant Pau vulguin constituïr la "República Independent de S.Pau de Segúries".... (si això, sí que anem bé....!).P.S. Ah!, i abans de propostes surrealistes potser que ens esmerem una mica amb la ortografia. (I encara una altra cosa, jo no sóc ni de S. Pau, ni de Camprodon ni tan sols del Ripollès, per tant puc afirmar que la meva visió és una mica més objectiva)

Respondre  

Re: Sant Pau de Segúries09/12/2008 - 15:16:21
Nom: Indignant

Tens raó Gato. Per començar, aquesta inicitiva ha vingut de la mà del nou ajuntament de St Pau, el qual fa les coses tant malament com pot i escombrant cap a casa seva (només cap a casa seva). Sant Pau de Segúries pertany al Ripollès, agradi o no agradi a l'Ajuntament. No perquè ens sentim més o menys afins amb un alcalde d'una altra població, en aquest cas Camprodon, hem de canviar la realitat de les coses. Segons el meu punt de vista aquests llums s'haurien d'abolir, però es clar, des de quan el Sr. Joan Solà ha tingut en compte la opinió dels veïns de Sant Pau?
En aquests darrers anys, l'Ajuntament ha realitzat accions immorals i no solament aquest adorn nadalenc, sino també aspectes més seriosos que impliquen a la resta de la població. El dia que surtin totes a la llum... que Déu ens agafi confessats.
Realment és intolerable però el temps posarà cadascú al seu lloc.

Respondre  

Re: Sant Pau de Segúries11/12/2008 - 11:48:03
Nom: immoral

No sé ni qui és en Gato ni què ha dit (al fòrum no he trobat el seu missatge). El que si que sé és que l'anterior missatge "indignant", és absolutament immoral. No es poden fer acusacions d'aquesta forma, tirant la pedra i amagant la mà. Parla clar o calla per sempre. I si tens proves d'alguna il·legalitat, posa noms i dades.
Vols donar lliçons i quedes retratat/da.

Respondre  

Re: Sant Pau de Segúries23/12/2008 - 21:08:25
Nom: joan solà i galceran

Voldría donar resposta a l'escrit "indignant" i signatura anòmima.

1)El poble de Sant Pau pertany a la Mancomunitat de Municipis de la Vall de Camprodon des de molt abans de que jo tingués l'honor de ser elegit alcalde, i la decisió de posar el cartell de benvinguda va ser presa per acord de tots els membres de la Mancomunitat, és a dir de tots els pobles de la Vall de Camprodon. Rès a veure amb preteses afinitats.
2) De quina realitat em parla?
3) Vostè qualifica d'immoral el fet de penjar un cartell de benvinguda. Em vol explicar què tè d'immoral això?
4) Pel que fa a les presumptes altres immoralitats que afirma que hem o he comès, li agraïria que les fés públiques i, de passada, signar-les. Així tothom podría saber de què parla i jo defensar-me'n. Si no ho fa, permetim dir-li que tirar la pedra i amagar la mà és de covards.

Respondre  

Re: Sant Pau de Segúries28/12/2008 - 19:55:55
Nom: santpauenc

Noi no deus haver anar gaire a escola, t'ho dic per la teva ortografia i la teva geografia. Quina llàstia que hem sap.

Respondre  

Sant Pau de Segúries29/03/2009 - 21:40:48
Nom: Santpauenc

Indignat no tens raó i treu la cara covard, ja que aquest ajuntament a fet molt amb tan poc de temps de legislatura.

Molta gent hauria de pasar per els ajuntaments per saber el que és!!!

Salut
J.S.C

Respondre  

Re: Sant Pau de Segúries30/03/2009 - 16:40:23
Nom: santpauenca

En aquest municipi es fan les coses de la pitjor manera que es poden fer,

Respondre  

1  2  3  4  5  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència