TEMA: Sant Joan de les Abadesses
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 20/01/2009 - 22:09:40 | |
| Nom: Montse
De totes maneres,veure com està el poble fot pena!!
Primer el tema de les basures al carrer, les bosses rebentades i tota la MERDA PER TERRA, perque els senyors escombriaires no fan la seva feina bén feta, és una PUTA VERGONYA, i segonament el tema de la neu i el glaç als carrers.
JA SÓM UN BON EXEMPLE PER LA RESTA DE POBLES, HÒSTIA , QUINA VERGONYA!!!!
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 21/01/2009 - 18:33:52 | |
| Nom: Un Altre
No es per res amb concret però em passa una cosa molt extranya: Fins fa poc temps mes o menys des de la primera nevada forta que varem tenir el dia de reis, em sentia molt català i orgullos del meu petit pais, Però a mesura que van passan els dies cada cop mi començc a sentir una miqueta menys evidentment de catlà vull dir, Perquè em preguntareu alguns agosserats:
Dons molt facil des que tenim una carretera que es "DEL MINISTERIO DE LA MAALENI" comences a veure de la manera que funciona el pais, Aixó si radars, mossos de tot aixó en tenim un munt, Però de mâquines de treure neu, que n'hi ha alguna aquí a la comarca? Ahir a les 19.00 més o menys, començava a caure alguna que altre bolba de neu, dons ales 19.01 ja hi havia els camions tirant sal i treient la neu de la carratera, arrivant a Ripoll, res de res ni sal ni maquines aixó si neu si que n'hi havia,
UN CATALÀ EMPRENYAT AMB EL SEU GOVERN
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 25/01/2009 - 15:17:23 | |
| Nom: milloremtotsjunts
Bona tarda a tothom , no se si eu vist a la gent del MCA arreglant camins etc... de la collada potser alguns pensararn que ho fan pels 3dts potser si , ja que ells estan treballan per netejar els boscos , crec jo que altres entitats del poble com l'unio excursionista , el taller d'ocupacio , proteccio civil ... els hauria de ajudar a netejar , ja que no arriben les ajudes oportunes del govern!
I aviam si aquests forestals ... en comptes de anar la bar , o molestar pels 3dts agafan un xarrac i netejan camins !!
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 28/01/2009 - 10:10:38 | |
| Nom: tr
a sant joan no hi ha de res , no tenim ajuntament nomes que l´ultim añ cuan son les elccions aixo de 1 , de numero 2 molta MERDA pels carrers amb el rollo del PORTA A PORTA l´unic lloc que tenim per anar a llanÇar les escombreries esta ben ple de fruticia , no hi ha un clavegueram per cuan plou marchi l´aigua , o sigui apart d´estar ple de fruticia esta ple de fang i vassals d´aigua aixo sense dir la pudo que fa , y en 3 lloc si no tenim tot aixo que ja he esmentat tot ven fet i polit, com podrem tindre uns llevaneus potassa pels carrers etc etc............ aquesta gent que es creu molt important perque tenen un carrec no son mes que ningu de la vila encara que ells et miren per d´amunt nomes fan una cosa , demostra que son uns poca solta de categoria .
LA GENT DE LA VILA VOL UN POBLE NET ON NO HI HAGIN ESCOMBRERIES PELS CARRERS , QUE SI NEVA ES TREVALLI DESDE EL PRIMER MOMENT TANT EN LA CARRETERA COM PER DINS EL POBLE QUE SI PUGUI CAMINAR I SOBRETOT UN AJUNTAMENT QUE RESPONGUI , I NO AMAGUI LA CUA
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 29/01/2009 - 21:20:04 | |
| Nom: milloremtotsjunts
No se aviam si o escriuran o no...
Aviam si les altres entitats col·laboren am el MCA per netejar els camins i boscos de santigosa ja que ells tambe lutilitzen...
I els que tots sabem ,,, menys molesta i mes colabora...uns de verd...
I el futur de l'abadesa emma no se ...
I lo del nou cap ?
I la futura zona esportiva a la coromina que representa que es?
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 30/01/2009 - 10:16:38 | |
| Nom: escola
ei què és això de l'Abadessa Emma??? algu me'n pot fer 5 cèntims????
gràcies.
1 ex-alumna preocupada.
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 31/01/2009 - 23:16:45 | |
| Nom: Jo soc aquell
La carretera mai ha estat tant neta com ara que es N-260. Crec que cal felicitar a les persones que amb els camions la varen deixar neta com una patena tots els dies de neu.I si algu no ho va saber veure potser es perque no va sortir de casa.
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 05/02/2009 - 11:48:31 | |
| Nom: MARIA
MES TREVALLAR I MENYS PERLAR I MENYS PERLAR DEL PASSAT ARRACLAR LO QUE ES POGUI,ANAR TOTS A UNA REFERIM-ME ELS AQUIPS DE GOVERN QUE ENS GOBERNA,PEL BÉ DE TOTS,ES INTOLARAN QUE EL QUE UNS AN PROPOSSAT I FET PLANELLS ELS ALTRES NO I VINGUIN BÉ PEL SOL FET DE NO FER-RO ELLS QUI SON,A NIVELL DE POPLE I TAMBE DE AUTONOMIES AMB AQUESTA TAMATICA MAI ES ANIRA BÉ.
| |
| Sant Joan de les Abadesses | 05/02/2009 - 21:18:25 | |
| Nom: Ingilberga la fantàstica
Molt bona nit,
Plantejo algunes qüestions importants derivades de les noticies i el "box-populi" dels últims dies:
Si s'ha aconsaguit el valor més alt de reciclatge de "tota l'història" del sistema Porta a Porta a Sant Joan, perquè s'apujen els impostos??? Jo tenia entès que com més es recicla, més diners recull l'ajuntament i això hauria d'acabar repercutint a les nostres butxaques no??? On són aquests diners derivats del bon reciclatge???
Ingi.
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 06/02/2009 - 23:08:56 | |
| Nom: CATALÀ
On son? A les butxaques ¡¡¡¡¡¡¡ Quines? ......
| |
|
|