Fòrum Pobles

TEMA: Sant Joan de les Abadesses
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  

Re: Sant Joan de les Abadesses29/12/2008 - 20:31:40
Nom: milloremtotsjunts

Em sap greu comunicar-te que el consistori que dius tu ja va adoptar les mesures oportunes .. pero si la seva magnífica brigada en comptes de fer cafes... estigues per la feina... els carrers el disabte ja haguessin estat nets.
El consistori , com hem pogut veure per la televisió del ripolles , ha estat treballant amb la policia local , proteccio civil , masmoli , i en formatge entre d'altres per poder arribar a les cases que es van quedar sense subministrament elèctric i aïllades per la neu .. netejant la carretera de santigosa , alliberant-la dels arbres...
I desde aqui jo vull donar les gràcies especialment a protecció civil ja que eren els únics que estaven allà fent una tasca molt important sense veure ni un EURO !!! Treballant de VALENT , SENSE DINAR ... DE BON MATI ... PERQUE DESPRES ELS VAGIN CRITICANT !!
MOLTES GRÀCIES A TOTS ELS QUE VAU AJUDAR A NETEJAR LA CARRETERA ! COSA QUE AQUI TOTHOM VEU LO DEL POBLE , COM TVR QUE TAMPOC ELS IMPORTA GAIRE ...

Respondre

1925 lectures

Sant Joan de les Abadesses29/12/2008 - 22:09:32
Nom: Anna de Codorniu

Benvolguts co-vilatants i co-vilatanes,

Em sap molt greu dir-ho però l'actuació del nostre benvolgut ajuntament, referent a la retirada de la neu, especialment de la pujada de Sant Antoni i de la recollida de les escombraries, ha estat nefasta. Ha estat una actuació derivada de la manca de planificació a la que ja ens tenen acostumats.

La brigada fent cafes??? i qui els hi permet? no depenen d'algun regidor de l'equip de govern?? No son treballadors de l'Ajuntament???

Si han d'anar buscant l'ajuda a la gent que no forma part de l'ajuntament i prescindir els seus propis efectius alguna cosa falla no???

Aprofito, per desitjar-vos un pròsper any nou 2009 carregat, juntament amb les bones intencions, d'actuacions que valguin la pena i facin propserar el nostre poble, actualment amb una evident recessió.

Atentament,

Anna de Codorniu, El cava de les festes nadalenques.

Respondre

1904 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses30/12/2008 - 19:52:31
Nom: a l'anna de codorniu

estimada anna de codorniu: pels teus comentaris dedueixo que ets d'erc i de sant antoni. em sembla correcte que critiquis l'actual equip de govern per totes les coses que fan malament, que com tots els equips de govern, són inclús més de les que es saben. ara bé, em sembla que amb el tema de la retirada de la neu t'estàs queixant per queixar. quan tu governaves la neu no es treia amb més rapidessa. jo crec que l'alcalde va fer un esforç per resoldre el problema i va mobilitzar tots els recursos al seu abast. i criticar a la brigada és molt fàcil però et recordo que fa poc dos treballadors de la brigada es van fer mal treient neu.

Respondre

1867 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses30/12/2008 - 21:54:16
Nom: met

per opinador

cuan digui que no minteresa que em contesti que no em fa falta saber el que em pugui dir es perque no minteresa entrar en un devat dáquets com els que fan per la tele i jo no discrimino a ningu cadascu es lliere de dir el que vol pro la persona a qui va especificat no minteresa per el que ja te he dit no vui devats : el que respecta a mi tanseval el que puguis pensar de mi no mimporta no em coneixes en persona ok salutacions y bon any nou

Respondre

1846 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses31/12/2008 - 00:15:04

Benvolgut/da regidor o regidora del PSC Sant Joaní.
Des de les meves primeres participacions en aquest fòrum mai he amagat les meves tendències polítiques, que com ben bé dius són afines a ERC. Per alguna cosa els vaig votar i per això els hi dono tot el meu suport. Aclarit això, torno a dir que la vostra gestió de la nevada i de la recollida ha estat nefasta i trobo trist que us compareu amb l'anterior alcalde, si segons vosaltres ho va fer malament no intenteu igualar-lo, supereu-lo, milloreu-lo, però feu alguna cosa. Ja n'hi ha prou de tenir l'ajuntament i el poble aturats. Crec, que enlloc d'estar escrivint en aquest fòrum, els regidors us heu de dedicar a treballar pel poble, el nostre poble, el poble que alguns estimem.

Anna de Codorniu, el cava de les taules d'aquest cap d'any.

Respondre

1846 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses31/12/2008 - 12:33:16
Nom: a l'anna de codorniu

el teu fanatisme va en augment. en el meu anterior comentari et vaig dir que l'actual equip de govern fa moltes coses malament (inclús més de les que es saben) però no pas la retirada de la neu tenint en compte les dates en les que es produeix (festiu per a tothom). immediatament ja em dius que sóc regidor del psc. a sant joan hi ha més partits a part de vosaltres i el psc. em sembla que encara no heu entès que va ser en gran part per aquest tarannà que vareu passar de 7 a 3 regidors. seguiu així, tancats en el vostre petit món de cap calents, pensant que tot el que vareu fer estava bé i que tot el que han fet els altres al llarg de la història de sant joan està malament. seguiu així que estareu anys i anys a la oposició. i et dóno raó en una cosa: l'actual ajuntament de moment no ha fet res tot i que van prometre que farien moltes coses. però deixa'm que et recordi una cosa: en aquest poble els alcaldes que han fet més coses han acabat perdent les eleccions (gerard costa i josep bassaganya). i quan vosaltres vareu començar a fer quatre cosetes (gairebé totes força mal fetes) us vareu enfonsar.

Respondre

1840 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses31/12/2008 - 13:00:54
Nom: afí or regidora?

que ets afí (o afina) a E (abans ERC) ja ho tenim clar. El gran dubte de tots els forumistes és saber si ets regidora!!!!

Respondre

1837 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses31/12/2008 - 19:50:53
Nom: A la madureta del PSC

Si, ara fes veure que no ets regidora del PSC. Fent veure que ets d'un altre grup, i dissimulant dient que hi han coses que no es fan bé del tot. Això amb els nens de primaria igual "cola", però aquí que ja som més crescudets.

Menys fòrum i més pencar.

Respondre

1807 lectures

Sant Joan de les Abadesses i el PSC03/01/2009 - 14:46:56

M'afalaguen tots els vostres comentaris. Fanatisme? No crec que el meu mal sigui el fanatisme, tant sols és una crítica constant a la gestió continua i nefasta que fa el PSC del meu poble. Regidora d'ERC? no em cal ser-ho, em sento altament representada amb els tres membres d'ERC que formen part de la taula de la sala de plens de l'Ajuntament.

I a la regidora encoberta del PSC que hi ha al fòrum: trobo molt bé que intentis exculpar-te dels errors de l'equip de govern al qual formes part. Intenta però, que enlloc d'exculpar-te, fer les coses bé enlloc de dir una mentida rere l'altra.

Anna de Codorniu, El Cava de les Festes de Nadal.

Respondre

1757 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses03/01/2009 - 23:38:17
Nom: Santjoanina

Estimada Anna de Codrniu: perque hi hagi un de la brigada que fagi cafès, no vol pas dir que tots en facin, osigui que tinguis més respecte perque son gent molt treballadora i com diu l'altre noia, l'altre dia van tenir un accident treballant, no fent un cafè tingues respecte per les persones de la brigada.

Respondre

1742 lectures

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: