Fòrum Pobles

TEMA: Sant Joan de les Abadesses
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  

Re: Sant Joan de les Abadesses17/11/2008 - 18:07:18
Nom: Comte Arnau

Alguns porteu els papers molt molls, en això de les escombraries. Taxa aprovada per al 2009 a Ripoll: 125 euros. Taxa aprovada per al 2009 a Sant Joan: 114 euros. A nosaltres, si ho anéssim fent be, se'ns abaixaria, com diu l'espumosa i festiva Anna de Codorniu. Als altres, se'ls apujarà, si volen reflectir en la taxa el cost real del servei. La clau és mantenir bé la recollida porta a porta, cosa que dubto que s'estigui fent.
Per cert, dues observacions. Una, la deixalleria del polígon és una porqueria (en això, ERC va equivocar el lloc). I dues, que ningú somiï en contenidors soterrats: són caríssims de construir, i no eviten que s'acumulin deixalles al seu voltant (la gent no les tira a dins, moltes vegades). Per cert, jo tenia el "goig" de gaudir de contenidors davant de casa meva, i si a l'Ajuntament se li acut de tornar-n'hi a posar, els hi portaré cada dia les escombraries a la plaça, perquè l'olor se l'ensumin ells.

Respondre

624 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses24/11/2008 - 17:04:44
Nom: Tallaferro

Els que manavem abans en el seu moment van explicar els motius perquè s'havia d'incrementar tant la taxa d'escombraries i també van ser conscients de l'esforç que representava als vilatans i vilatanes un bon reciclatge. És un tema de consicència social i medio ambiental, que tot i que a ningú agrada que ens toquin la butxaca, potser el benefici que reportarà l'esforç que estem fent o si voleu dir el fet de guardar la merda a casa d'una forma ordenada, cosa que no funcionava amb els contenidors, serà molt més gran del que ens pensem.

Respondre

673 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses25/11/2008 - 22:18:19
Nom: milloremtotsjunts

Que es aixo que hi va haver un robatori a una casa de sant joan ? i a sobre eren veins del nostre poble?

Respondre

624 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses09/12/2008 - 14:56:26
Nom: met

an mi tan se men fa els costus mes em deu ´´ ajuntament a na mi yi no em queixo . del k em queixo es pk man d´obliga a fer reciclatge ja pago aixo per un costat i per l´altre jo reciclaba mes cuant estaven el contenidors k no hara , abans sortie de casa 50 cops y si tenie k llensa vedre o posaba al seu lloc , cartro el k fos al seu lloc pro jo i molts com jo pensem k pk tenim k tindre les deixalles a casa nostra , molta gent feie com jo en els moments k estaben els contenidors i ara va tot a la mateixa bosa aixo es el k vol l´ajuntament pues k continui k aixi va be . JA PAGUEM PROUS IMPOSTOS COM PER GUARDA LA MERDA A CASA (ESCOMBRERIES ) si realmente els intereses k la gent recicli com deu mana k posin contenidors i la gent cada dia llensara les escombreries al lloc on pertañ , i tots els centims k tant diuen k es guaña on son , ya to dic jo en les festes tontes de l´´ ajuntament els dinars el sopas i tot aixo qui ho paga tant tu com jo per lo tant no sommiis en k vaixin les taxes pk estas molt y molt equivocat encara les pujaran mes pk ells puguin fer les grans festes , nomes personal de l´ajuntament i super amics NO gent de la vila . a i una altra cosa jo no et dec res , els 26 euros k suposadament et dec demanals a l´ajuntament k ja tels donaran per la ma del ...................... no fa falta k et molestis a contesta no minteresa el k puguis pensar o dir ets un d´aquets cafres ....................................................................

Respondre

529 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses13/12/2008 - 09:33:26
Nom: jo

Escrius tan malament que costa d'entendre't

Respondre

474 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses13/12/2008 - 20:08:41
Nom: al met

Ostres noi, quin nivell!!
Amb gent com tu als forums no cal que els altres ens molestem a donar opinions. Estàs en possessió de la veritat i no vols saber res més. El que no saps (que pel que es veu és molt) t'ho inventes i ja està.
De quins dinars i festes parles?. A quines festes et refereixes?. Ja vas deixar clar que no t'agraden les sardanes. Molt bé, no hi vagis, proposa que facin alguna cosa que t'agradi. Però pensa que a Sant Joan, històricament, les sardanes han estat presents en totes les festes i hi ha oltísima gent que en gaudeix.
Si no vols reciclar no reciclis, erò no intntis convèncer a ningú. És com defensarq ue no cal pagar el bitllet del tren per anar a BCN.
De carellots sempre n'hi hauran, però el que és el colmo és que ens vulguin donar lliçons.

Respondre

464 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses14/12/2008 - 19:01:37
Nom: met

no dono llisons a ningu no soc pas tan llesta com tu tan sols dic el k hi ha el k he vist i es veu . no proposu res pk en aquest poble ja pot dir el k vulguis si l´ajuntament no guaña sentims sempre et dira k no com el tema de les terrasses a l´estiu als bars certs bars no poden tindre terrasa pk estan en la vorera pro la taberna del bon vi si , pk , pk la mestresa es del partit de l´alcalde i es dintre l´ajuntament k pasa k esl altres bars no tenen dret ok , i si vaig dir i dic k no em fa falta k em contestis NO M´INTERESA EL K EM PUGUIS DIR NI TU NI NINGU
DIC EL K PENSO I VEIG

Respondre

382 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses23/12/2008 - 21:42:55
Nom: jo

met,
de debò,
fes un curset d'ortografia catalana URGENT.
Escrius tan malament, que jo ni t'entenc!

Respondre

370 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses28/12/2008 - 16:49:40
Nom: opinador

Si al Met no l'interessa el que opinin els altres, quin motiu té per creure que als altres ens interessa el que ell/ella opina?.
Pots respectar l'opinió de tothom (discrempant si vols) o passar de tot i deixar-nos als demés en pau. No creguis que la teva opinió és més valuosa que la dels altres.
Hi ha una cosa que ha quedat clara: No tens cultura de convivència... ni de l'altra tampoc!.

Més o menys igual que els responsables d'aquest mitjà "tan democràtic" que censura tot allò que no els interessa.

BONES FESTES

Respondre

342 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses29/12/2008 - 11:48:08
Nom: ni fu , ni fa

Per cert, felicito al consistori per la celeritat en que han retirat la neu dels carrers. Sort de la pluja, sino teniem neu fins per la festa major.

Respondre

320 lectures

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: