TEMA: Sant Joan de les Abadesses
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 17/11/2008 - 18:07:18 | |
| Nom: Comte Arnau
Alguns porteu els papers molt molls, en això de les escombraries. Taxa aprovada per al 2009 a Ripoll: 125 euros. Taxa aprovada per al 2009 a Sant Joan: 114 euros. A nosaltres, si ho anéssim fent be, se'ns abaixaria, com diu l'espumosa i festiva Anna de Codorniu. Als altres, se'ls apujarà, si volen reflectir en la taxa el cost real del servei. La clau és mantenir bé la recollida porta a porta, cosa que dubto que s'estigui fent.
Per cert, dues observacions. Una, la deixalleria del polígon és una porqueria (en això, ERC va equivocar el lloc). I dues, que ningú somiï en contenidors soterrats: són caríssims de construir, i no eviten que s'acumulin deixalles al seu voltant (la gent no les tira a dins, moltes vegades). Per cert, jo tenia el "goig" de gaudir de contenidors davant de casa meva, i si a l'Ajuntament se li acut de tornar-n'hi a posar, els hi portaré cada dia les escombraries a la plaça, perquè l'olor se l'ensumin ells.
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 24/11/2008 - 17:04:44 | |
| Nom: Tallaferro
Els que manavem abans en el seu moment van explicar els motius perquè s'havia d'incrementar tant la taxa d'escombraries i també van ser conscients de l'esforç que representava als vilatans i vilatanes un bon reciclatge. És un tema de consicència social i medio ambiental, que tot i que a ningú agrada que ens toquin la butxaca, potser el benefici que reportarà l'esforç que estem fent o si voleu dir el fet de guardar la merda a casa d'una forma ordenada, cosa que no funcionava amb els contenidors, serà molt més gran del que ens pensem.
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 25/11/2008 - 22:18:19 | |
| Nom: milloremtotsjunts
Que es aixo que hi va haver un robatori a una casa de sant joan ? i a sobre eren veins del nostre poble?
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 09/12/2008 - 14:56:26 | |
| Nom: met
an mi tan se men fa els costus mes em deu ´´ ajuntament a na mi yi no em queixo . del k em queixo es pk man d´obliga a fer reciclatge ja pago aixo per un costat i per l´altre jo reciclaba mes cuant estaven el contenidors k no hara , abans sortie de casa 50 cops y si tenie k llensa vedre o posaba al seu lloc , cartro el k fos al seu lloc pro jo i molts com jo pensem k pk tenim k tindre les deixalles a casa nostra , molta gent feie com jo en els moments k estaben els contenidors i ara va tot a la mateixa bosa aixo es el k vol l´ajuntament pues k continui k aixi va be . JA PAGUEM PROUS IMPOSTOS COM PER GUARDA LA MERDA A CASA (ESCOMBRERIES ) si realmente els intereses k la gent recicli com deu mana k posin contenidors i la gent cada dia llensara les escombreries al lloc on pertañ , i tots els centims k tant diuen k es guaña on son , ya to dic jo en les festes tontes de l´´ ajuntament els dinars el sopas i tot aixo qui ho paga tant tu com jo per lo tant no sommiis en k vaixin les taxes pk estas molt y molt equivocat encara les pujaran mes pk ells puguin fer les grans festes , nomes personal de l´ajuntament i super amics NO gent de la vila . a i una altra cosa jo no et dec res , els 26 euros k suposadament et dec demanals a l´ajuntament k ja tels donaran per la ma del ...................... no fa falta k et molestis a contesta no minteresa el k puguis pensar o dir ets un d´aquets cafres ....................................................................
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 13/12/2008 - 09:33:26 | |
| Nom: jo
Escrius tan malament que costa d'entendre't
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 13/12/2008 - 20:08:41 | |
| Nom: al met
Ostres noi, quin nivell!!
Amb gent com tu als forums no cal que els altres ens molestem a donar opinions. Estàs en possessió de la veritat i no vols saber res més. El que no saps (que pel que es veu és molt) t'ho inventes i ja està.
De quins dinars i festes parles?. A quines festes et refereixes?. Ja vas deixar clar que no t'agraden les sardanes. Molt bé, no hi vagis, proposa que facin alguna cosa que t'agradi. Però pensa que a Sant Joan, històricament, les sardanes han estat presents en totes les festes i hi ha oltísima gent que en gaudeix.
Si no vols reciclar no reciclis, erò no intntis convèncer a ningú. És com defensarq ue no cal pagar el bitllet del tren per anar a BCN.
De carellots sempre n'hi hauran, però el que és el colmo és que ens vulguin donar lliçons.
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 14/12/2008 - 19:01:37 | |
| Nom: met
no dono llisons a ningu no soc pas tan llesta com tu tan sols dic el k hi ha el k he vist i es veu . no proposu res pk en aquest poble ja pot dir el k vulguis si l´ajuntament no guaña sentims sempre et dira k no com el tema de les terrasses a l´estiu als bars certs bars no poden tindre terrasa pk estan en la vorera pro la taberna del bon vi si , pk , pk la mestresa es del partit de l´alcalde i es dintre l´ajuntament k pasa k esl altres bars no tenen dret ok , i si vaig dir i dic k no em fa falta k em contestis NO M´INTERESA EL K EM PUGUIS DIR NI TU NI NINGU
DIC EL K PENSO I VEIG
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 23/12/2008 - 21:42:55 | |
| Nom: jo
met,
de debò,
fes un curset d'ortografia catalana URGENT.
Escrius tan malament, que jo ni t'entenc!
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 28/12/2008 - 16:49:40 | |
| Nom: opinador
Si al Met no l'interessa el que opinin els altres, quin motiu té per creure que als altres ens interessa el que ell/ella opina?.
Pots respectar l'opinió de tothom (discrempant si vols) o passar de tot i deixar-nos als demés en pau. No creguis que la teva opinió és més valuosa que la dels altres.
Hi ha una cosa que ha quedat clara: No tens cultura de convivència... ni de l'altra tampoc!.
Més o menys igual que els responsables d'aquest mitjà "tan democràtic" que censura tot allò que no els interessa.
BONES FESTES
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 29/12/2008 - 11:48:08 | |
| Nom: ni fu , ni fa
Per cert, felicito al consistori per la celeritat en que han retirat la neu dels carrers. Sort de la pluja, sino teniem neu fins per la festa major.
| |
|
|