Fòrum Pobles

TEMA: Sant Joan de les Abadesses
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  

Re: Sant Joan de les Abadesses24/10/2008 - 15:58:44
Nom: Arnau

Benvolgut Met,
intenti escriure els seus missatges amb minúscules,
a internet escriure amb majúscules equival a cridar,

moltes gràcies i salutacions,
Redacció ElRipollès.info

Respondre

1233 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses24/10/2008 - 20:37:29
Nom: Adelaisa

Per la Met:

No et negaré pas que la Festa Major sigui millorable i que potser els actes no són res de més, però el pressupost és el que és.

Jo cada any que passa em sorprenc més del què valen els grups, les orquestres... Qualsevol, per petit que sigui, demana una pasta que nanu, enriu-te'n!I és clar, si vols tenir una mica content tothom has de comptar com a mínim amb un parell de grups per nit (un per gent "una mica gran" i després un pel jovent). I això és una pasta!
I pensa que ningú deixa anar de la butxaca. Normalment els ajuntaments no donen gaire res perquè prou deutes tenen ells (com és el cas del nostre)i tot ho han de treure les entitats. En el nostre cas, tot plegat ho munta bàsicament la comissió i el JAS. Que sort en tenim d'ells!

jo també em queixo a vegades i dic que podia estar millor, però he arribat a la conclusió que l'autèntica Festa Major la fa la col·laboració de la gent del poble. Uns organitzant, uns altres des de darrere la barra, uns altres ballant, uns altres bebent cubates... I aquests últims, per molt que acabin vomitant o fent el que no vulguis saber, són la principal font d'ingressos i el TOT de la festa major.

Pensa que aquests dies van entonats des dels nens de 14 anys fins els avis de 60, passant pels pares de 30 i 40. Tothom Beu una mica més del compte, tothom balla una mica més del què li convé i xerra i diu més disbarats dels que voldria. I què? A mi ja em poden anar dient, però el bon rotllo que es respira aquests dies no el canviaria per res. O sigui que només em queda dir que, per mi, que visqui per molts anys la NOSTRA Festa Major!

I a tu Met, et recomanaria que el proper setembre no marxis del poble i et qudis. No te'n penediràs ;)

Respondre

1214 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses24/10/2008 - 21:53:21
Nom: met

dacort yo no crido res expresso el k hi ha sense cridar de totes maneres moltes gracies

Respondre

1210 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses24/10/2008 - 21:57:22
Nom: Arnau

ok, moltes gràcies per la comprensió i per participar

Redacció ElRipollès.info

Respondre

1206 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses25/10/2008 - 12:37:19

per adelaisa :

de moment no hi ha plans de marxa tot just acaba de passar com aquell k diu pro cuan veigui el llibret k envien a les cases ya to dire . hi una altra cosa don soc jo , es un poble de catalunya mes petit k sant juan com tu dius els ajuntaments ya tenen prou amb el seus deutes no en volen mes , pro la festa major encara que tinguin deutes l´ajuntament simplica en ajuda tot el que pot i vol tambe to dic , hi si sort hi ha del jas pk si no ni festa major auria pro tambe poden ser una mica mes abils en fer coses per tothom que amb les sardanes per la gent grant el joves ens quedem mirant com estaquirots del aborriment k aixo comporta , ja no en tinim prou durant tot l´estiu k per la festa major tots els dies y a totes hores , y pel joven y la mainada k , que passak no som ningu durant el dia ok

Respondre

1192 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses25/10/2008 - 14:55:14
Nom: milloremtotsjunts

Met jo estic completament d'acord am tu ... pero apart del JAS també hi han altre col·lectius que intervenen com es el cas del HARDSOUNDFESTIVAL , RURALDJS , L'ESPLAI SOMNIS ....
Que els 2 primers que he anomenat per tal de organitzar els actes posen els calers de les seves butxaques ...
Ara la festa major ja ha passat ... no podem dir això i allò , si no s'ha de mirar de donar propostes a la comissió o a qui sigui.. per tal de poder-la millor cada any... esquerra va aconseguir que l'envelat fos gratis... esta bé , els psc el van tornar a posar de pagament ... en part estaria bé ja que se enten que la situació ecónomica es dolenta .. i si et cobren per aixó i serveix per millor-la l'any que vé prefereixo que s'hagi de pagar i tindre més varietat que no pas sigui gratuita i no hi hagi res...
I que n'opineu de l'afició de l'abadessenc? La Barra Jove ? Un grup de persones sense ànim de lucre sense benefici ni un que se sàpiga... Dònen una alegria al camp quan el nostre equip juga sigui a casa o a fora...i se senten animats i ens demostren la victoria i alguna derrota?

Respondre

1186 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses25/10/2008 - 22:02:15

per a milloremtotsjuns

com ja he dit abans don soc jo no hi presupostos per a res pro la festa major es la festa major i es busquen cales don no hi ha , hi ha fires per mainada joven i no tan joven , hi ha envelat amb dj tambe ball concerts de musica moderna concerts de musica per als joves i per al no tan joves aixo per la nit i sobretot tot gratuit no tens k treure res de la teva butxaca. duran el dia jocs de cucaña per la mainada , tir al plat concursos de tota clase per totom , els 6 dies de la festa major el vius al maxim no com aqui que nomes son 3 hores cada dia i si son aquestes hores pk la primera k em vaig quedar aqui els 4 dies k vaig sortir al vespre a la mitxa hora de sortir ja tornava a ser a casa del rollo que era en el seu moment i per aixo marcho cada any .

HI SOBRETOT TOT GRATUIT , no crido res opino , perque aqui si no treus cales de la butxaca no pots anar a cap puesto , i al meu poble es tot gratuit tot tot i tot , ya pots no tindre ni un centim k pot anar a tots els puestos y passarto be, cosa aqui no

Respondre

1164 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses27/10/2008 - 08:55:31
Nom: ai,ai

Estimada Met:

No entenc com tinguen un poble tant perfecta has vingut a espetagar a St. Joan.

Crec que tens un petit problema d´integració.

Respondre

1132 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses28/10/2008 - 15:31:28

per ai ai:
no no et pensis k el poble on jo vivia abans de vindre a espategar a sant joan es perfecte , no to creguis pro la festa major es una casa k es viu l´ajuntament potser te meñs centims k la d´aqui y molts mes deutes pro per la festa major es busquen els centims don no ni ha hi es fa una festa major super ven parida , no et feia falta veure alcohol per passarto be cosa k yo no discrimino per res tens k veure per passarto mitjanament be .
pro bueno el k yo vull dir no es aixo cada poble so fa com pot , pro jo dic de ven segur k la festa major de sant joan de les abadesses por ser la millor de tota la comarca , pro ´l´ajuntament sa desforsa i molt i aixo si treure unes cuantes sardanes , no tots els dies i a totes hores , retorna les barmites y millora en molts aspectes , cosa k no es veu, l´unic k es veu es k nomes fa k menjarse el cales k la comisio de festes te per el proper añ y despres la comisio te k comença de nou sense centims pk l´ajuntament no en dona no per res si no pk no en te pro tampoc sesfoça en buscar-los aquesta es la meva manera de veure . la comisio ja es pot esforça en tot el k vulgui k l´ajuntament so queda tot gracies , a i una altra cosa no tinc cap problema d´integracio tinc molts bons amics del poble i despres de tot encara k cuan hi ha alguna festa o aconteciment important marcho yo mestimo molt a sant juan (el poble ) la gent hi ha alguna k no , pk nomes van a fer mal a deu i sa mara i personalment me nan fet molt de mal , es opinio no es critica

Respondre

1098 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses05/11/2008 - 15:45:40
Nom: pam a pam

Per Met:

Primer de tot dir-te que per suposat que la Festa Major de Sant Joan de les Abadesses és sens dubte la millor de tota la comarca!!! i jo de tu faria cas a l'Adelaisa i l'any vinent em quedaria per comprobar que ho és i perquè et donis compte de que estàs criticant sense ser-hi i sense poder demostrar tot el què dius.......per començar penso que tampoc es fan tantes sardanes com despotriques i dir-te que al jovent també ens agrada ballar-ne i jo no em quedo com un estaquirot escoltant-les i aborrint-me sino que com a bona catalana i ciutadana de Sant Joan les ballo amb molt d'orgull i força.
El tema de gratis o no gratis estic totalment d'acord amb en milloremtotjunts ja que si és per tal de que cada any es superi els grups i la festa doncs endavant ... (sense passar-se pero pagant).
El tema que comentes que no cal beure per passar-s'ho bé (si tens raó) però sembla mentida que visquis a sant joan i t'hi hagis integrat perfectament perquè els de Sant Joan tenim el fetge gran i està totalment demostrat........som gent de barra fixe i d'aquí no ens en treuran!!!! m'ha sorprès que reivindiquessis que tornessin les barmites després d'haver fet aquest comentari però bueno.....em sembla que t'ho he contestat tot.

Visca la festa Major de Sant Joan i que n'hi hagi per molts anys amb el bon rotllo que les amenitza!!!

Respondre

975 lectures

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: