TEMA: Sant Joan de les Abadesses
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 25/09/2008 - 17:42:56 | |
| Nom: Pompeu Fabra
Sol·lucions salomòniques d'aquest ajuntament:
Per unes branques podrides d'un desmai han tal·lat tots els magnífics desmais del jardí del costat de la plaça que duu el meu nom (la dels jardins Espona).
I ningú diu res.
Després vindran els ecologistes i altres "istes" defensant les saules del Pla d'en Sala. Coherència? paraula que els polítics dels nostres dies, siguin del color que siguin, m'han esborrat del diccionari.
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 03/10/2008 - 13:02:25 | |
| Nom: jo
Hi ha gent de la plantilla de neteja de l'ajuntament de Sant Joan, que no baixa de la Màquina escombra ni per casualitat. Les aceres del carrer Mestre Andreu estan fetes una porqueria de cagarades de gos, si el marrano del gos no recull, ay!! que no és el gos, que és el propietari qui ho ha de recollir i com que no ho fa, és els de la plantilla que haurien de fer-ho i si no surt d'ells, algú els hi ha de dir.
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 08/10/2008 - 12:17:58 | |
| Nom: pa amb tomàquet
És una prova per saber si s'afegeixen els missatges automàticament o passen per algun tipus de censura .
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 11/10/2008 - 12:04:30 | |
| Nom: ai ai ai
Es segur que a St Joan tenim ajuntament?
Ho es que esperen que sigui any electoral per ferse veure.
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 12/10/2008 - 10:35:43 | |
| Nom: Santjoanina
ELS REGIDORS TREBALLEN IGUAL O MÉS QUE TU!!!!
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 12/10/2008 - 10:54:46 | |
| Nom: SANTJOANINA
SON ELS AMOS QUE HAN DE RECOLLIR LES CAGARADES DELS SEUS GOSSOS, ELS MARRANOS SON ELLS.
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 13/10/2008 - 07:51:10 | |
| Nom: JO
No ho dubto que qui hauria de recollir les defecacions dels gossos son els seus amos.
Peró donat el cas que els INCIVICS, MALEDUCATS,........ no ho fan. hi ha una bridada de neteja que tots els vilatans paguem que ho ha de fer.
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 16/10/2008 - 11:52:05 | |
| Nom: Sol
Algu pot explicar quin carreg ocuparan el nostre alcalde i Sra a Girona..................Gracies
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 24/10/2008 - 00:56:00 | |
| Nom: capità enciam
és increible...
És la primera vegada que passo per aquí, i m'han caigut les calces.
És com el "diario de patrícia" però anonim, he llegit missatges dignes d'estudi, desde conspiracions i tràfic d'influències per una plaça d'aparcament devant de la botiga, fins a indicis inequívocs de que el nostre alcalde no és en sarkozy si no que és la carla bruni ("he de sortir més a fer safreix, jo ja em perdo") i tot això passant per un anàlisi exhaustiu de les dues ùltimes festes majors! ha de ser dur fer de jurat durant tota la festa, quina féina més desagraida...
Crítiques a tot quisqui, draps bruts, propaganda barata...
Espectacular!
Sincerament, crec que quan acaba "gran hermano", no és el moment de anar a penjar 'posts' a la xarxa, i menys aprofitant d'aquesta manera l'anonimat, respecteu encara que sigui una mica els vostres veïns
Afegeixo:També, he de dir que algunes persones, utilitzen aquest tauler de notícies("es diu foro en català?")com cal.
salutacions d'un Santjoaní molt sorprés.
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 24/10/2008 - 15:20:41 | |
| Nom: MET
US DIRE UNA COSA SOBRE LA FESTA MAJO DEL POBLE :
ABIAM PRIMER DIR K YO NO SOC NASCUDA AL POBLE PRO LES MEVES FILLES SI .
YO FA DEU AÑS QUE VISC AL POBLE , YO BIBIA EN UN POBLE FORA DE LA COMARCA I LA FESTA MAJOR ES UNA PASSADA Y HA DE TOT , CONCERTS DE MUSICA COM DEU MANA , FAMOSOS D´AQUETS DARA I D´ALTRES COSES K NO ESPLICARE , LA FESTA DURA SIS DIES PREO HI HA DE TOT , PER LA GENT GRAN , PER LA MAINADA , AL JOVENT , HI PER LA GENT NO TAN GRAN, I AQUI NO HI HA ME QUE SARDANES LES FIRES POBRES Y CARES NOMES HI HA 4 Y PER LA MAINADA , AIXO ENTRE DALTRES COSES , PER EL JOVENT AFTERS Y A ALTES HORES DE LA NIT PK PRIMER TENIM QUE ESPERAR QUE ACABI EL BALL ,I EL JOVEN A LES 6 DEL MATI YA NO SAGUANTA DRET DE TOT EL QUE HA VEGUT I SI NO BOMITANT Y PIXAN PER TOTS EL RACON I PORTAL AIXO NO ES AIXI , NO EM QUEIXO ES UN DIR , A MI NO EM MOLESTA PK YO COM MOLTA GENT DEL POBLE MARCHA , PRO L´AJUNTAMENT TINDRIE QUE POSA MEDIDES OPORTUNES PER FESTES TRADICIONAL COM LA FESTA MAJOR , I AL MEU POBLE SON 2 COPS A L´ANY ESTIU HI HIVER I TO PASES DE NASSOS NO TENS TEMS D´AVORRIRTE Y HA DE TOT I PER HA TOTS, AQUI EL QUE HI HA SON MISERIES I DE MANERES MAL POSADES PK NO HI DE TOT HA TOTES HORES , AQUI NO SERA MAI AQUESTA UNA FESTA MAJOR FETA PER HA TOTES LES EDATS NOMES HI HA SARDANES I POC MES CUAN SIGUI LA FESTA MAJOR BONA EM QUEDARE Y APORTARE TOT EL QUE FAIGUI FALTA , NO FA FALTA QUE CONTESTI NINGU YA SE EL QUE HI HA
| |
|
|