Fòrum Pobles

TEMA: Sant Joan de les Abadesses
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  

Re: Sant Joan de les Abadesses17/10/2007 - 16:43:27
Nom: boletaire

Si la fan nova, tampoc no ho trobaré malament, sempre i quan la facin millor. El disseny de les webs ha avançat molt des del moment que en Pere Navarro va fer aquesta (per cert, molt ben feta). En tot cas, el que espero és que es faci el manteniment de la web, que això no costa gaire però mai s'acostuma a fer correctament. Per tenir una web que no estigui totalment al dia, val més no tenir-la. També espero que es recuperi el costum de penjar-hi els acords d'organismes municipals (junta de govern i ple), perquè si no, on queda la transparència? I posats a suggerir, per què no obrir-hi un fòrum de debat? En fi... si voleu veure un exemple de web ben feta, ni que sigui amb pocs recursos, la de Molló (www.mollo.cat). Les fotografies no són un prodigi, potser, però s'hi veuen ganes d'informar i de tenir el poble al corrent de tot...

Respondre

13112 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses18/10/2007 - 13:43:43
Nom: Fora esotèrics

Estic d'acord amb els dos comentaris. Cal veure com queda la nova web si és que finalment es fa. No crec que es tracti només d'un canvi de disseny sinó d'incorporar nous serveis. La informació que tinc és molt escassa. Temps al temps.

Respondre

13097 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses18/10/2007 - 14:43:30
Nom: Qualsevol

Em sembla molt bé que es faci una web nova, però això no justifica que la pàgina actual no funcioni amb normalitat. Dóna força mala imatge i deixadesa.

Respondre

13082 lectures

A l'Esoterisme22/10/2007 - 00:37:21
Nom: Sant Joaní (interactiu)

Exacte, la pàgina web actual deixa molt que desitjar, no com a presentació, sino com a continguts: l'apartat referent als plens no s'actualitza des del maig, curiosament en el moment que té lloc el canvi de govern ERC - PSC. Això si, les fotografies del nou consistori es varen canviar als 15 dies de la composció dels membres de l'actual ajuntament.Personalitat destacada de l'esotarisme... a veure si movem els contactes i donem tota la informació... no podem pas aguantar 15 dies fins a la nova web... com serà? vermella i blanca? amb un clavell? Sant Joaní (interactiu). p.d. Que fort ho del President Maragall. Mira que em cau bé l'home.

Respondre

13034 lectures

Les veritats, A LA CARA22/10/2007 - 11:14:22
Nom: Anna de Codorniu

Ara ara, que es vagi veient els infiltrats del fórum... aqui tant esoterisme i tantes osties!Si es vol actualitzar la web que s'actualitzi però no cal que es renovi! aquests diners es podrien destinar a altres causes més importants... com que a l'ajuntament no hi ha diners no cal gastar-los amb canvir-ho tot no? O es que hi ha diners per algunes coses i per altres no segons convingui? Anna de CodorniuEl Cava de les Festes.

Respondre

13018 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses22/10/2007 - 13:04:49

Puc estar d'acord en la no necessitat de crear una nova web. Em sorprèn, però, que l'Anna de Codorniu, que sempre defensa a ERC, digui ara que la situació financera de l'ajuntament és un desastre. Gràcies a qui?

Respondre

13015 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses22/10/2007 - 13:57:35
Nom: Parlem clar

Fora esotèrics, crec que la mala situació econòmica de l'ajuntament és responsabilitat dels tres partits que han governant. També del teu, que governa ara, dir el contrari és faltar a la veritat.

Respondre

12995 lectures

A la dama de l'esoterisme22/10/2007 - 15:22:23
Nom: Anna de Codorniu.

Estimada dama de l'Esoterisme.Sense cap mena de dubte defenso i defensaré els membres de la candidatura d'esquerra, són els que vaig votar i tornaria a votar. Jo no m'en amago pas. A mi ja em va bé el què van fer, a mi je em va bé el què pensen i a mi em va bé el que plantejaven en el seu programa electoral.Es veritat que un cop acabat al seu mandat hi havia un deute, tots els ajuntaments el tenen. Però diria que tenien un deute que han aconseguit rebaixar durant aquests últims 8 anys, deute que van heredar del govern de l'alcalde Josep Bassaganya (PSC) o m'equivoco?. Des de que PSC ha entrat al govern, només repetiu que no teniu diners, no teniu diners i no teniu diners. Això si, teniu diners per la web.I respecte les meves opcions polítiques: ERC ho ha fet bé, també s'ha equivocat, però ho ha fet bé. Vosaltres (dama esotèrica) espero que estigueu a l'altura i després us lloarem, de moment, prou queixar-vos i més actuar.Anna de Codorniu,El cava que sempre t'acompanya durant les festes.

Respondre

12952 lectures

Economia de l'Ajuntament.22/10/2007 - 16:45:47
Nom: Sant Joaní Interactiu

Respecte l'estat econòmic de l'Ajuntament és cert que és responsabilitat dels tres partits polítics. És cert que hi ha partits que han intentat reduir al màxim aquest dèficit i és cert que si no es gasten diners no es fan coses.Per tant des del meu punt de vista ERC ha intentat rebaixar el deute i també ha realitzat accions bones i beneficioses pel poble que "han incrementat lleugerement el deute que a la vegada ells van rebaixar".Estic d'acord amb l'anna de codorniu que no cal que l'actual equip de govern es dediqui a dir que no te diners i que per això no pot fer coses: cap ajuntament (o la gran majoria) no tenen diners per fer res, la seva feina es buscar-ne no?.De totes maneres sort al PSC, ja que heu guanyat, feu-vos mereixedors d'haver guanyat la batalla i no ens defraudeu.

Respondre

12933 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses22/10/2007 - 16:51:14

De moment s'està treballant tema manteniment de la vila, que bona falta feia. I per cert, els que vivim a Sant Joan estem notant una notable millora. També hem agraït els canvis els que tenim l'avi al geriàtric. Hem passat d'una gestió que era un caos a una gestió més que raonable (es nota la diferència entre l'antiga directora i l'actual). Sobre que no es fan coses... Home, espera't a que comencin a sortir les convocatòries per a les subvencions. Estic segur que un cop surti el Pla d'Obres i Serveis l'actual equip de govern podrà començar a tirar endavant els projectes que considera més necessiaris. També estic segur que un santjoaní de pro com és en Carles Bassaganya serà generós a l'hora de concedir aquestes subvencions i no es deixarà guiar pel fet que ja no governi ERC. I sobre el deute que van deixar anteriors ajuntaments et diré que miris els fets i no les paraules (és a dir, les empanades mentals que deixa anar ERC cada cop que ha de justificar la seva gestió econòmica). A cap govern anterior els proveidors (o les orquestres de sardana) el van deixar penjat per no pagar. A cap! I amb això ja està tot dit.

Respondre

12931 lectures

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: