TEMA: Sant Joan de les Abadesses
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 17/04/2008 - 09:22:11 | |
| Nom: trasto
Hola a tothom!!!
Vinga, opineu, netejaran les pintades sobre comforsa abans que vingui en Montilla?
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 17/04/2008 - 11:55:56 | |
| Nom: yo
han de netegar-ho, perque el guarros de Ripoll que pintin a casa seva, que ja tenen prou parets
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 17/04/2008 - 18:55:49 | |
| Nom: brut tu
si la dignitat de 450 treballadors es pot resumir amb la teva frase, demostres que l'únic brut ets tu.
més parets 'brutes' caldrien. Endavant la lluita treballadora!
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 17/04/2008 - 21:09:54 | |
| Nom: Adelaisa
He sentit campanes que, a més de les pintades, en Montilla es trobarà alguna cosa més...
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 18/04/2008 - 06:49:35 | |
| Nom: ANONIM
Ja, ja, ja,...... a que no!. Segur que ni se sentiran. No faran pas com amb en Pujol que van apedregar.
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 18/04/2008 - 07:49:09 | |
| Nom: yo,
Crec que hi ha la manera de dialogar, no pas la de embrutar els pobles veins, crec que el comite te les claus per poder fer alguna cosa , despres ens queixem de que no venen mai, hi ha una contesta que recorda el problema amb Pujol
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 18/04/2008 - 12:47:57 | |
| Nom: TRASTO
Bé, segons veig en aquesta web s'han tret les pintades, m'agradaria saber si l'alcalde li ha tret el tema a en montilla, suposo que no, no interessa oi?
Quina vergonya aquests polítics!!!!
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 18/04/2008 - 12:53:37 | |
| Nom: ni fu,ni fa
Jo no soc pas sindicalista però aixo que dius
"de Ripoll" no es pas cert perquè hi ha molta gent de St.Joan treballant a Conforsa
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 18/04/2008 - 14:01:45 | |
| Nom: jo+
Gràcies Sr. Director General d'Administració Local per haver tractat tan bé Sant Joan de les Abadesses amb les subvencions del Pla d'obres i serveis. Està molt bé que municipis veïns rebin fins a vint vegades més diners per habitant. D'això s'en deu dir "amor al poble".
Felicitats a tots per tenir un polític "de talla" al poble, que només es preocupa de perjudicar-lo en revenja per la derrota electoral que va patir.
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 18/04/2008 - 17:56:25 | |
| Nom: plou
Ja ho comentarem quan sapiguim mes del tema, no et sembla jo+, crec que es molt importan
| |
|
|