TEMA: Sant Joan de les Abadesses
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 08/03/2008 - 19:43:39 | |
| Nom: ISLERO
COM QUE?
| |
| la nova web | 09/03/2008 - 17:38:53 | |
| Nom: TRASTO
www.santjoandelesabadesses.cat
| |
| Anna de Codorniu | 10/03/2008 - 18:45:36 | |
| Nom: Nova Atracció turística a Sant Joan de les Abadesses
Fa poques setmanes ha sorgit un fort competidor als monuments ilustres de Sant Joan de les Abadesses. Monuments com Sant Pol, l'escrit de la Vaca Cega o inclús el propi Monestir han quedat arraconats a un segon pla per l'aparició d'una nova obrar arquitectònica: El Monòlit del Passeig. Estructura formada per ciment i plàstic repintat, data del segle XXI i és obra dels xapuces del PSC. No té desperdici.No puc entendre com és pot fer una cosa així a un dels punts més concurraguts de Sant Joan. Tant costava soterrar la caixa elèctrica??Anna de Codorniu.
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 10/03/2008 - 20:36:55 | |
| Nom: milloremtotsjunts
Annadecodorniu perdona que tu digui , saps quina es la funcio que fa aquest monument que dius tu? Més ben dit la funció que farà?Jo crec que es millor un quadre d'aquestes circunstancies que no pas el quadre que hi ha penjat al costat de l'arbre fa mès d'un any.Que no se pas que fa més lleig. A i una altre cosa , en teoria no van dir que avanç de les eleccions hi haurien millores a la carretera ? A ón han anat?
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 11/03/2008 - 01:54:57 | |
| Nom: Anònim
Hola a tots i totes!Com és que a la Fira de les 40 hores de Ripoll, no hi havia cap representació de Sant Joan de les Abadesses, ni embotits, ni Fundació Emma ( si és que no li han canviat el nom també),ni cases rurals, ni alberg, ni res,... així no donem a conèixer el poble!!!
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 11/03/2008 - 06:31:40 | |
| Nom: jo
Ara que el PSC PSOE ha guanyat les eleccions d'una manera tan evident a la nostra comarca, se suposa que ens tindran en compte i no ens faran circular per una carretera de carros. Apa que espavilin que els que anem a Olot aviat farem mes corvas que avans a la collada sortejant els forats.
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 11/03/2008 - 10:37:51 | |
Jo estic completament amb tu , fa temps que van dir que avanç de les eleccions ens millorarien la carretera i al final haurem de anar per la collada per evitar entrebancs.Hi respecte a la fira de les 40 hores crec que si les empreses no hi han volgut anar deu ser per alguna cosa no?Cosa que s'ha trobat a faltar la representació del poble , i a més no crec que la fundació emma estigui disposada anar a la fira ja que despres de que els hi han tret el servei que tenien arreu de la comarca... Jo diria que se senten ofesos !
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 11/03/2008 - 17:31:22 | |
| Nom: Comte Arnau
Dues observacions.Sobre la Fira de les 40 Hores. La Fundació Emma, què hi ha d'anar a "vendre", si l'Ajuntament ha decidit desprendre's de l'únic servei que oferia a nivell comarcal? Si no tens res per vendre, no cal anar a mercat. Pel que fa a altres negocis i empreses, sobretot d'hostaleria, val més que vagin a fires de fora, com Fitur, la del Caravaning o la que sigui, per donar-se a conèixer a fora, que és el que interessa. No crec que ningú de Ripoll o de Campdevànol tingui gran interés per anar a passar un cap de setmana en una casa rural de Sant Joan, per posar un exemple.Pel que fa al Passeig, l'armari electrònic és un pas més en un llarg procés de degradació d'aquest espai, que hauria de ser el més ben cuidat del poble. No em feu dir si és més horrible això o el quadre penjat de l'arbre: si voleu, podem fer un concurs de lletjor i a veure qui guanya. La degradació del Passeig comença amb l'alcalde Bassaganya PSC, quan decideix posar-hi fanals torts en una demostració de modernitat mal entesa. Mireu-los ara: fan ridícul i els plàstics blancs s'han esgrogueït. Després, sota els altres mandats (CiU i ERC), s'avança en el desordre: proliferació de taules de diferents mides i colors que a l'estiu només s'ocupaven el dia de les sardanes, màquines escurabutxaques, i els senyals del mateix Ajuntament que serveixen per al mercat, el diumenge- aparcats permanentment al capdamunt del Passeig. Lamentable. No cuidem els detalls.
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 11/03/2008 - 21:57:03 | |
Estic d'acord amb tu sobre les taules , les faroles i amb les senyals.El quadre crec que s'en farà un bon ús , potser si que no es tenia que haver posat al mig del passeig , segurament un bon lloc hagues estat al costat del pas de zebra . Una altre cosa ja era hora que comensesin a pintar els passos de peatons i les senyals al roser desde que van esfaltar de nou bueno equitranar ...no hi havia ni un sol pas de peatons.Hi com sempre AVIAM QUIN DIA TENIM UNA CARRETERA DIGNE!!!!
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 12/03/2008 - 12:55:38 | |
| Nom: jo
Ara, ara que tenim un govern amic aqui i a Madrid, arreglaran la carretera DEMA, demà pasat, o l'altre..........
| |
|
|