TEMA: Sant Joan de les Abadesses
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 19/09/2007 - 12:18:21 | |
| Nom: Pues va a ser que no
Anna de Codorniu, Si et mires el debat pre electoral de TV Ripollès veuràs que l'Elisabet Regué va dir que gràcies al diàleg mantingut amb els veïns havien augmentat el nombre de places d'aparcament. I em sembla perfecte! Per tant, no digueu mentides. Les places d'aparcament les va crear (al davant i al costat del de la botiga) l'anterior equip de govern. I insisteixo, em sembla perfecte. Amb el que ha de pagar aquesta gent (suposo que tu si vius en aquest carrer ho sabràs de sobres) només faltaria que no s'atengués la seva sol·licitud de tenir més aparcament.
| |
| Sant Joan de les Abadesses | 19/09/2007 - 17:31:52 | |
| Nom: Anna de Codorniu
Repeteixo, no crec que es fessin ni més ni menys places d'aparcament per acontentar alguns determinats veïns. Pel què jo se, les reunions eren merament informatives del projecte del Ramon d'Urg, així com obertes a determinats suggeriments.Que d'aquestes reunions en sortissin propostes o noves idees per nous aparcaments també podria ben ser. Quan un informa també ha d'escoltar i potser surten noves idees que poden ésser aprofitables. Una cosa es escoltar suggeriments i noves idees i posteriorment aprofitables que pactar per acontentar. No trobes?Anna de Codorniu, el cava de les festes.
| |
| A l'Anna de Codorniu | 20/09/2007 - 08:48:08 | |
| Nom: PRC
Totalment d'acord. Per tant, aquestes places noves d'aparcament a les que es refereixen comentaris anteriors no s'han creat amb el nou govern. I per tant, el sogre de l'alcalde no hi té res a veure. I si teniu informació en sentit contrari la dieu i si m'he equivocat rectifico i punt.
| |
| Ramon d'Urg | 20/09/2007 - 15:17:29 | |
| Nom: Anna de Codorniu
A veure, alguna relació té el pare de l'actual alcaldessa de Campdevànol i per tant sogre del nostre alcalde amb el carrer Ramon d'Urg. Recordem que era l'advocat d'alguns dels veïns que estaven en contra de l'arrenjament del citat carrer. Per tant intentaran de rascar d'algun lloc per tal que els veïns no paguin - paguem contribucions.Tot i això, no trobo tant malament pagar els euros pertinents (cadascú pel tros que li tocava pagar). Mig poble quan l'hi han urbanitzat davant de casa ho ha pagat: Urbanització de la Plana, Plaça del Pla del Roser, Plaça de Sant Lluís de Potosí per posar alguns exemples. Els últims dos molt recents i en època del PSC.Si poden evitar que paguem perfecte, però les contribucions s'han fet sempre i no es pas una cosa nova.Per altra banda també trobo normal que es queixi segons qui. Haver de pagar molts diners si tens més tros es una putada, però també es lògic i legal i no cal arribar a posar pancartes ni faltar al respecte. No se si es tornaran a penjar pencartes. Fan lleig... vagin contra qui vagin.Anna de Codorniu, El Cava de les Festes.
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 27/09/2007 - 14:41:58 | |
| Nom: Fòrum adormit?
Fòrum adormit? Com l'Ajuntament?
| |
| Re: web de la població | 28/09/2007 - 20:48:26 | |
| Nom: Adelaisa
Ja que els santjoanins disposem d'un fòrum com aquest per dir la nostra, demano que actualitzin d'una vegada el temps al web de l'ajuntament, ja que no hi ha dades des del gener.
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 29/09/2007 - 13:20:49 | |
| Nom: Comte Arnau
Estimada abadessa meva: tens tota la raó, a mi també m'agradava consultar-hi el temps abans de venir-te a veure. També haurien d'actualitzar les entitats (en Dani encara és president de la UE Sant Joan, i l'Àngel Martínez, del futbol, per posar només un parell d'exemples)... i moltes altres coses. Tota la web està desfasada. L'Ajuntament hi penjava les actes de plens i comissions de govern (sempre amb molt de retard) però ara es veu que el nou equip de govern ha decidit no fer-ho. Amb tots els ajuntaments passa igual: s'omplen la boca de transparència, de facilitar les coses al ciutadà, de les noves tecnologies... en el moment d'obrir una pàgina web, i després no són capaços de mantenir-la. El problema és que no hi creuen.
| |
| I la web??? | 16/10/2007 - 19:14:42 | |
| Nom: Sant Joan interactiu
Bona tarda!Una pregunteta, quan actualitzarem la web de Sant Joan?. No hi ha manera de saber les noticies si la web no està actualitzda!!!.Gracies.
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 17/10/2007 - 11:12:20 | |
| Nom: Fora Esotèrics del Fòrum
tinc entès que se n'està fent una de nova. Espereu un parell de setmanes.
| |
| Web Sant Joan. | 17/10/2007 - 16:23:19 | |
| Nom: Sant Joan interactiu
Ostres, quina sorpresa! El PSC també canvia la pàgina web de Sant Joan? Personalment crec que no caldria invertir més diners en disenyar una nova pàgina web, la que hi ha, la que intenta de representar el nostre poble ja està bé i és molt millor que la majoria dels pobles de la comarca no?.Ostres, ja canvis que no entenc i aquest n'es un!Sant Joaní.
| |
|
|