Fòrum Pobles

TEMA: Sant Joan de les Abadesses
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  

Re: Sant Joan de les Abadesses06/03/2008 - 16:37:38
Nom: Adelaisa

La pàgina està molt bé tot i que pels diners que s'hauran gastat, la que teníem també feia el fet.Només hi ha una cosa que no m'agrada. He estat fent una ullada a les actes i hi he vist molta conflictivitat política. Que no estiguin d'acord uns partits amb els altres ho accepto. No m'agrada però sempre ha estat així i ja m'he resignat a pensar que hi ha coses que no es poden canviar. Però fer pàlès a les actes aquestes picabaralles ho trobo lleig.Us en cito uns exemples:1 "El grup d'ERC va presentar al·legacions quan ja s'havia convocat el Ple d'avui. Com que no espot incloure el punt dins del ple extraordinari d'avui s'ha hagut de convocar un ple extraordinari iurgent.L'equip de govern desestimarà les al·legacions que no aporten res de nou al que ja es va dir alPle corresponent.El Sr. Àlvarez reconeix que les al·legacions insisteixen en allò que es va dir al Ple anterior delmes de novembre. S'ha presentat tard perquè els mancaven dades per fer-les."2 "El Sr. Traver diu que l'equip de govern ha complert la seva promesa de rebaixar com a mínimel 10% de l'IBI. ERC està fent una operació de màrqueting polític. ERC va ser qui va revisar elCadastre per recaptar més ingressos. Quan un governa fa una cosa i desprès fa una altra.Però està clar que si es podria haver baixat més s'hauria d'haver parlat. Per això s'abstindran."

Respondre

706 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses07/03/2008 - 02:18:55
Nom: gat gris

VOTEU PACMA (Partit A ntitauri Contra el Maltractament Animal),--ja n´hi ha prou de mantenir amb els nostre calers "la fiesta nacional".--ja esta be de no posar má´dura als abandonaments, i mals tractes als animals.---ja esta be cada vegada que sortim d´Espanya ,que ens facin caure la cara de vergonya ,cuan ens parlen dels gossos penjats i els toros, SOM LA VERGONYA D´EUROPA I DEL MON CIVILITZAT. ¿perque els partits que es diuen catalans ,comporten que 47€ de la nostra declaracio de la renta vagi a la tauromaquia,sense el nostre permís?,(jo al menys no ho vull)---¿perque ERC I INICIATIVA-¿VERDS?,no van voler mullar-se, i no van voler posar data per tal d´abolir les curses de braus,en el darrer congres antitauri a Barcelona?, tan catalans, i gracies a ells ,encara arrosegarem "la fiesta nacional", que millor dir LA VERGONYA NACIONAL, un temps indefinit, i els verds, tambe varen callar, dons vaja FALSA MORAL I FALSES PARAULES PER AIXO ABANS DE VOTAR PENSEU BE. ALS QUI HO TENIU CLAR,A VOSALTRES ANIMALISTES-ECOLOGISTES, SAPIGUEU QUE EL PACMA ,CADA DIA ES VA FENT MES GRAN.

Respondre

682 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses07/03/2008 - 14:12:28

¡¡¡¡ PER UNA CATALUNYA ANTITAURINA !!!!¡¡¡¡ VOTEU PACMA !!!!!NOMES AMB LA VOLUNTAD DEL POBLE CATALA S´ACABARA AIXO. PAPERETES DEL SENAT PODEU POSAR TRES CREUS, UNA A NOSALTRES ,LES ALTRES DUES A ON VOSALTRES VULGUEU LA PAPERETA BLANCA NO S´HA DE MARCAR RES, ES PER AL CONGRES.¡¡¡¡ ANIM ENTRE TOTS PODREM !!!!

Respondre

665 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses07/03/2008 - 15:45:20
Nom: Juan de Arco

Sr. GAt Gris, no li sembla que s'està fent una mica carregós amb el tema de les votacions del Partit Antitaurí ???Jo diria que el l'àmbit politic español hi han temes molt més importants a debatir que si maten toros o no, per l'amor de Déu, siguem coherents !!Hi ha hagut un atemptat mortal al País Basc, a mi em sembla que això sí que és important i molt greu, és molt fort !!!En fi....

Respondre

659 lectures

PACMA07/03/2008 - 19:29:35
Nom: Islero

Hola Gat Gris : no sé qui ets però estic d´acordamb tú i a més m´agradaria posar-me en contacte amb tú per parlar-hi de tot això dels animals.Soc animalista i militant del PACMA. Et deixo aquest nombre de telèfon : 972 72 00 68 i aquest e:mail.... isleroalasantjoan@hotmail.comVISCA PACMA !!!

Respondre

652 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses07/03/2008 - 21:44:59
Nom: Adelaisa

Doncs jo més aviat estic amb en Juan del Arco. A mi tampoc no em sembla bé que maltractin els animals, però personalment per davant seu hi van altres coses que considero MOLT més importants.

Respondre

643 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses07/03/2008 - 22:35:24

Tot es respectable, SRAS JOANNA DE ARC I ADELAISA no comparteixo el menys preu que vostes tenen,cap als animals, ELLS,son mol importants al menys per mi, Ells ens donen moltes coses que l´esser huma,ple de soberbia(essent superior), i mala fe, no ens dona. Ens donen amor, fidelitat, companyia...a vegades ens arrenquen un somriure, mols han salvat vides dels esfondraments de case, altres acompanyen a persones cegues, els que son policies posant la seva vida en perill ,per servir-nos, els cavalls que fan terapies amb gent discapacitada......i mols mes, ¿ a canvi de una mica de menjar i mol d´amor. Crec que mereixen mes respecte ,que algunes persones,i em sap mol greu que hi hagi gent tan buida i,egoista com vostes. Adelaisa,no em sona de res, pero joana de arc, aquet nom no se´l escau, Joanna era una noia desinteresada,que va donar la vida per el seu ideal cosa que voste no crec que tingui. I faci el favor de respectar als qui estimem els animals, ja sabem que hi han altres coses, pero d´aixo, ja s´en cuiden els altres politics.

Respondre

640 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses08/03/2008 - 10:14:00
Nom: a Adelaisa

Parlo des de la més absoluta ignorància però crec dues coses:1. em sembla que les actes dels plens han de recollir tot el que s'ha dit al Ple.2. un empleat (no un polític) de l'ajuntament m'ha dit que l'avantatge d'aquesta nova web és que els mateixos treballadors poden afegir nous continguts. Per tant, el manteniment és gratis. I la pàgina actual està bé tot i que a mi també m'agradava l'anterior.

Respondre

630 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses08/03/2008 - 18:48:56
Nom: Jo mateix

A part de votar el PACMA, si no us n'agrada cap (com a mi) també podeu votar els escons insumisos. Aquests no fan res, però tampoc cobren.

Respondre

616 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses08/03/2008 - 18:56:25
Nom: Jo mateix

Sobre la nova web, em podeu donar l'adreça? perquè jo la veig igual....I sobre els plens, jo sempre veig com a últim ple un on encara l'Elisabeth Ragué era alcaldessa....Falla la meva Internet? o és que ara hi ha una nova adreça?

Respondre

821 lectures

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: