Fòrum Pobles

TEMA: Sant Joan de les Abadesses
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  

La soberbia19/02/2008 - 22:49:40
Nom: gat gris

La soberbia en que esta inmers el esser huma , no te limits, menysprear als qui defensem la natura i tot el que l´envolta ,com no, incluits els meus companys de la vida, els animals,em fa veure la falsa moral, cada dia mes patent als mitjans ,tant politics, com informatius,ningu s´en fa reso d´aquest partit, que es l´unic que lluita contra el maltracte animal. Cuan surt algun animal maltractat, tothom diu,"pobret", ¿i ningu fa res?, aixo diuen, per ara que hi ha aquest partit, que lluita per anar contra aixo, cap mitja de comunicacio, els fa cap entrevista,nomes a Barcelona son mol coneguts, envejo als d´ala, demostren tenir mes sensibilitat i sentiments. Pero per els qui estimeu als animalets i voleu informacio del PACMA, aques dissabte al carrer LLIBERTAT,hi haura una taula informativa. ¡¡¡ ANIM ANIMALISTES JUNTEMNOS TOTS I DONEM-LOS SUPORT!!! ¡¡¡ FORA MAFIES , TOROS, PELLS....!!!!!

Respondre

1278 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses19/02/2008 - 23:11:49
Nom: Animaló

Benvolgut Gat Gris,tens raó, qualsevol animal de la selva seria millor que les "fieras" de la raça política Santjoanina. Espero que el PACMA doni un exemple diferent si mai aconsegueix alguna cosa, essent conscient que és força difícil.

Respondre

1274 lectures

EL PACMA20/02/2008 - 01:34:23
Nom: gat gris

Gracies Animalo, per el teu nom intueixo que tambe ets amant dels animals, el P.A.C.M.A, ho te dificil, no ens enganyem, pero no imposible, hi han mes animalistes del que ens pensem,gracies per estimar als essers ,que el animal huma,ha decidit que son inferiors,¿perque?. Tambe he escrit perque no he dit la ciutat, es al carrer LLIBERTAT DE GIRONA,alla hi trobareu informacio del P.A.C.M.A. Recordeu la manifestacio que hi haura a BARCELONA,el DISSABTE A LES 11 A LA PLAÇA DE CATALUNYA, I QUE MARXAREM CAP A LA GENERALITAT,PER DEMANAR DRETS ALS ANIMALS, DESPRES DELS TRISTOS SUCCESSOS A LA PROTECTORA DE LLEIDA. Anar amb un mocador vermell al coll.

Respondre

1268 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses20/02/2008 - 06:47:46
Nom: aiguaclara

hola,dons fa dies que no intervenia perque uf...quin aborriment!!ja tornem hem el rollo de "tú as fet..,tú as dit..,els del ajuntament anterior van fer..els del actual fan.."vaia rollo!!perque no hus trobeu a la plaça clavé per exemple i "jugueu" a tirar pedres i ens deixeu tranquils,quina gent mes obtusa d'idees,si ens a de guiar gent així que qui sigui ...ens agafi a tots confesata!!oita que fant ara...apa siau!! a esperar el proper capitol del culebron.

Respondre

1263 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses20/02/2008 - 12:55:30
Nom: Pla del Roser

Jo voldria saver qui controla els evocaments de purins als camps. Quina normativa els regeix i si l'ajuntament i pot fer alguna cosa. Aixó d'avui no és pot aguantar.

Respondre

1247 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses22/02/2008 - 09:51:33
Nom: indignada

Son les 9 del mati . vinc de buscar el pa , estic indignada de veure al pas De la porta de un polític de la nostre Vila , que l'espera un cotxe oficialPer anar a treballà , jo de ell el faria tanca al garatge per no fer tanta vergonya.( M'entres els burros treballant els savis van a cavall).Una indignada de Sant Joan.

Respondre

1193 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses22/02/2008 - 15:43:30
Nom: UN ALTRE INDIGNAT

Hola indignada, segons sembla, l'enveja et pot oi???Quina mena de formació educativa tens perque et vinguin abuscar a casa amb un cotxe oficial?Que potser ets tant important perque això pasi??Ami em sembla que si tothom fes el que ha de fer i mirés una mica a casa seva, tots aniríem prou més bé, no et sembla Sra. indignada ?????Tothom té el que es mereix!!!!Per cert l'actual ajuntament pensa fer alguna cosa amb les merdes de gossos que volten per les aceres i jardins del nostre poble? És per llogar-hi cadira, quina vergonya !!N'estig dels p...s gossos i els amos DELS GOSSOS fins als COLLONSSSSSSSSSSSSS!!!!!!! S'haurà de començar a investigar i retornar les merdes als seus amos !!!!I tant de bo l'actual alcalde Ramón Roqué, també tingués la sort de que elvinguin a buscar a casa seva amb un cotxe ofcial, ENVIDIOSA !!!!

Respondre

1180 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses22/02/2008 - 16:45:11
Nom: Comte Arnau

Feia dies que el Comte Arnau no cavalcava en aquest fòrum, però m'he motivat en veure el missatge d'una persona envejosa... Es poden tenir molts defectes, però l'enveja és un dels pitjors. Aquesta persona deu tenir també enveja del meu cavall de foc, i per aquí sí que no hi passo! Tu pots pensar que val o no val per al càrrec: jo també puc preguntar-me si l'exalcalde Josep Bassaganya val o no val per estar al consell d'administració de Comforsa, cobrant una bona retribució per anar alguna reunió de tant en tant, però em sembla fantàstic si algú ha considerat que és adequat per a la feina (d'aquest cas no se n'ha parlat gaire, per cert...). No sigueu envejosos... i brindeu amb cava (Anna de Codorniu, evidentment) si un santjoaní triomfa en la política o en l'àmbit que sigui.

Respondre

1175 lectures

Tonterias22/02/2008 - 22:58:45
Nom: yo mismo

Que tonterias poneis ultimamente en este foro ... lo que voy diciendo ... que si tu que si tu mas que yo mas que yo mas que tu ... SOIS COMO NIÑOS/AS ... y seguimos viendo como este pueblo sigue sin hacer nada desde hace años y si hacen algo solo seran parches y mas parches ... por dios que ayuntamiento hemos tenido y tenemos ... para esto tenemos que votar ... cada vez se hace mas complicado a quien darle el voto ... quizas lo mejor tirarlo a la basura eso si tirarlo el jueves que es dia de recogidad de papel ... Tenemos lo que nos merecemos ...

Respondre

1160 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses24/02/2008 - 08:05:04
Nom: aiguaclara

resumint:PATÈTIC.....totes les tonteries que s'estant dient ùltimament,dies enrera ja vaig dir,que mes val que aneu a algun lloc a tirarse pedretas,o be inclus podeu demanar plaça a la nova guarderia del poble,sincerament crec que alla al mig no es notaria gaire la diferencia entre els que i an i vosaltres,aveure si ens fem grans!!i an temas prou importants per solucionar,com per perdre el temps d'una manera tant absurda,sincerament,ens o poseu tant difícil de saber a qui votar...perque tots plegats una colla d'ineptes.PATETIC...

Respondre

1135 lectures

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: