Fòrum Pobles

TEMA: Sant Joan de les Abadesses
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  

Re: Sant Joan de les Abadesses05/02/2008 - 18:03:00
Nom: NI FU ,NI FA

Hi quines son les teves prioritats??????

Respondre

709 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses05/02/2008 - 19:56:11
Nom: yo mismo

Ante todo tengamos un pueblo mas limpio y con mejor asfaltado que el que hay ... Da verguenza pasear por el pueblo y ver moviliario urbano en pesimas condiciones (un asiento de piedra de la plaza del clave roto, las tochanas de la plaza san luis de potosi que se caen) ... fuentes que no funcionan ... coche abandonados ... falta de plaza de aparcamiento en el pueblo ... Terrenos abandonados y dejados de la mano de dios (El Cami Ral, el solar que hay en verge del prat, el solar que hay freente al campo de futbol, la zona de la font dels estudiant, ...)Si hay que invertir hagamoslo en cosas que deje al pueblo bonito para nosotros y para el visitante ... una biblioteca (seria buena la idea si se pudiera hacer algo grande que es lo que se merece el pueblo ... pero me temo que seran pocos mas libros, algun DVD, algo de musica y ordenadores conectados a internet, mas no pidamos), y el casal de avi, si ya hay uno y esta funcionando a las mil maravillas porque gastar dinero de las pauperrimas arcas del ayuntamiento para hacer uno nuevo, hay otras cosas mas priritarias.Si se fuera enumerando cosas que se haria en el pueblo y que todos dijeran la suya ... seria algo tan grande que ni en 100 años lo pagariamos, pero bueno ahora llegan elecciones dicen que van hacer esto y lo otro, pero seguiremos siendo un pueblo sin pretenciones por falta de dineros y de ilusiones, yo ya se que mis palabras van a saco roto, pero visto lo visto veo que aqui cada uno hace lo que quiere sin contar con la voz del pueblo ... eso si que mi voto no crean que va a ir a ningun partido ... VOTO EN BLANCO, se lo merecen por malos gestores y por hacer las cosas malamente.

Respondre

699 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses06/02/2008 - 23:09:14
Nom: Travolta

Hola Frodo,Em sembla molt be el que dius de la biblioteca i es evident que tens un gran coneixement del funcionament de les biblioteques, però em sembla que la gent del consistori d´aquesta vila, potser desconeix que les biblioteques donen altres serveis mes que el fet de consultar i deixar llibres.

Respondre

645 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses07/02/2008 - 07:10:09
Nom: jo

No hi ha cap comentari del carnestoltes? Que no va ser lluit ? Una felicitació per la Unió de botiguers i la comissió de festes. Amb una participació de TOTHOM les festes son mes participatives tan a la rua com en les botigues.Gràcies a tots.

Respondre

637 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses08/02/2008 - 20:12:16
Nom: jo mateix

Jo no conec cap més poble o ciutat on tinguin escola de secundària (ESO) municipal.Segur que l'Ajuntament té prou diners per a finançar una escola d'aquest tipus?Perquè no passa a ser un IES de la generalitat com a tot arreu?Fins quan el poble ha de sufragar les despeses d'una escola com aquesta?Passem l'IES a la Gene com a tot arreu i deixem de pagar el que ningú no paga (com a poble).I 3/4 de mateix amb el CAP: perquè no es passa a l'ICS? més prestacions i menys despeses pel poble.No ho entenc.

Respondre

589 lectures

EL PACMA08/02/2008 - 20:47:11
Nom: GAT GRIS

El P.A.C.M.A.( Partit Antitauri Contra el Maltractament Animal), es presenta a les eleccions del 9 de Març,tambe a la provincia de Girona, aquesta es una gran noticia per els animalistes, que veiem els abusos i malstractes als nostres amics ,sense que l´estat hi faci res, a mes la vergonyosa "fiesta nacional", on es tortura al pobre brau,fins a la mort ,perque cuatre sadics puguin disfrutar, em posa malalt,llastima que no els deixin parlar, en aquest Pais , sols hi ha lloc per els poderosos,4 o 5 partits, i ja ens han anulat,pero senyors,hi han moltes mes sensibilitats. P.A.C.M.A, vull felicitar-vos, per lluitar contra tota aquesta merda, anims i endavant, el vostre programa, es generos, altruista....preciosi el que es mes important: ¡¡¡¡ ES JUST !!!!!!

Respondre

586 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses09/02/2008 - 08:26:38
Nom: ni fu, ni fa

Per en gat gris.Jo crec que el finançament de l´escola va a càrrec de la generalitat, tot hi que sigui per mitjà de l´ajuntament.

Respondre

577 lectures

Re: Sant Joan de les Abadesses09/02/2008 - 08:29:59
Nom: ni fu, ni fa

Perdò era per en Jo Mateix.Per en gat gris dir-l´hi que m´agraden molt els animals, però penso que hi han coses més importants a l´hora d´anar a votar.

Respondre

576 lectures

Sant Joan de les Abadesses09/02/2008 - 12:02:29
Nom: Anna de Codorniu

Referent tal Carnestoltes només dir que jo ja em vaig avançar a la felicitació a la comissió de festes per l'organtizació del citat event, no dubtava que seria un èxit de participació.I mencionant l'Abadessa Emma, en primer lloc comentar que aquesta setmana està de moda ja que s'han tallat alguns dels arbres significatius del seu pati, no se sota quin pretext, tot i que segons diuen pq una veïna li molestaven les branques (ara els arbres no es poden, es talla l'arbre de sota arrel i fora). Això és un fet curiós, si et molesta una arbre truca a l'ajuntament i ells el tallen, així que si en algun moment al monestir li molesta l'arbre centenari que té al voltant... Visca l'amor i el respecte pel medi ambient d'aquest equip de govern.I en segon lloc, l'escola és un centre concertat és dir, l'ajuntament és fa carrec únicament de l'infraestructura i del manteniment de l'edifici i el material, la resta va a càrec de la generalitat. Això ha de canviar en el moment que el centre pasi totalment a educació.Anna de Codorniu, No a la Tala dels arbres per motius injustos! Ja ho deia certa baronessa...

Respondre

571 lectures

Per fu ni fa10/02/2008 - 21:55:14
Nom: GAT GRIS

Soc gat gris, Jo et respecto mol, per a tu, hi han coses me importants, pero per a mi es mes important el patiment d´ún esser viu :(toros, gossos , gats, cavalls...)que moren torturats per el esser huma´,i no es poden defensar, perque no tenen veu ni vot,es mes important aixo, que un cotxe pugui passar per un o altre carrer,els homes s´han tornat mol poc solidaris amb la natura,i el planeta, i aixo es nota amb el que dius tu mateix,Jo ja estic fastiguejat amb els politics que hi han, amb les falses morals i tot plegat, he arribat a la conclusio, que la natura, el planeta i,els animals, es mereixen una oportunitat. Per culpa de gent que pensa com tu, el P.A.C.M.A., no te cabuda als mitjans de comunicacio,perque no els troben "prou interessants", sols els 4 o 5 "grossos", que sols surten cada dia a dir les mateixes mentides. Malgrat tot ,fu i fa, gracies per contestar.

Respondre

1383 lectures

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: