TEMA: Sant Joan de les Abadesses
| Al Comte Arnau | 23/01/2008 - 14:59:05 | |
| Nom: Anna de Codorniu
En primer lloc agrair les afalagadores paraules del noble i galan Comte Arnau vers la meva persona i figura.En segon lloc, referent a l'arranjament de la carretera, diria que aquest tram no es competència directa de l'ajuntament, crec que és una infraestructura del Ministeri i per tant ell és qui s'ha d'encarregar del manteniment. L'ajuntament hauria de fer una trucadeta i les gestions pertinents per tal que algú arreglés els desperfectes... Però ja sabeu, a l'ajuntament no hi ha diners i per tant no és pot gastar i no és poden fer trucades. (si no en Ferran Miquel podria a tornar treure factures...)Anna de Codorniu, sempre teva (al Comte Arnau).
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 23/01/2008 - 17:56:29 | |
| Nom: ni fu, ni fa
No sabia que el Compte Arnau tambè fos de ERC, em pensaba que era més monarquic.
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 23/01/2008 - 22:17:22 | |
| Nom: milloremtotsjunts
aqui el que passa es que aquest forum per mi esta en manyat , que desde disabte que es van reunir els de esquerra al seu local , aqui nomes fan que criticar al poble .Aqui el que s'ha de fer no es mirar el partit , ni qui governa , el que hem de fer es mirar per el poble , tan si manda en Ramon , com si manda la Regue , com en Costa ... mandi qui mandi , St joan es un poble i hem de mirar per tirar endavant millorant el que sigui , ja sigui com diu l'aigua clara per la carretera cosa que no es de l'ajuntament pero implica St joan , ja que si tenim una mala comunicació , mal estat de carretera com volem tindre turisme? El que s'ha de fer es lluita per la carretera i despres mirar si la biblioteca cal o no traslladar-la ... o fer el que s'hagi de fer , pero jo que sapiga ara tenen que arribar nous ordinadors si no han arribat .Hi la biblioteca crec que el que s'hauria de fer si que potse s'esta quedant petita pero molt dies que hi he anat no hi ha ningu maxim 6 persones , i crec que hi han coses mes importants . I entre el comte arnau i l'anna de codorniu em sembla que hi ha alguna cosa mes que amistat de forum per mi que es conneixen i planejant el que han de dir.Bona nit a tothom!
| |
| C-26 | 24/01/2008 - 11:10:28 | |
| Nom: yo mismo
La Generalitat de Catalunya farà una actuació urgent a la C-26 entre Ripoll i la rotonda dels túnels de Collabós durant els propers mesos de febrer i març.Així s'hi van comprometre el director general d'Infrastructures, Víctor Morlán, i el secretari de Mobilitat, Manel Nadal, en una reunió que van mantenir amb el president del Consell Comarcal, Enric Pérez; l'alcalde de Sant Joan, Ramon Roqué, i el diputat i alcalde de Camprodon, Esteve Pujol.Sens dubte, una molt bona notícia que ha tardat a arribar, ja que sembla que el canvi de titularitat entre la Generalitat i l'Estat espanyol encara no ha estat ratificat oficialment. D'aquesta manera el Govern català farà front a aquesta actuació urgent sobre els tretze quilòmetres que té aquest tram i que té una afectació directa al municipi de Sant Joan de les Abadesses. Recordem que aquest tram de la C-26 ha de ser assumit properament pel Govern central per formar part de l'eix pirinenc.
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 24/01/2008 - 11:56:46 | |
| Nom: JO
Urgent que vol dir ? és correra amd un camionet i uns quants peons posant palades per tapar els forats? No si ja ho dic jo, que nosaltres ni som Espanyols ni som Catalans, soms una reserva de muntanya!!!!!!
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 24/01/2008 - 15:22:54 | |
| Nom: per un poble net
Molt enfeinats senyors municipals de l'ajuntament:Em dirigeixo a vosaltres i a la resta de l'ajuntament per dir i informar de que una gran quantitat de veins de Sant Joan estem molt enfadats, fastiguejats i farts de les "caquetes" de gossos que campen per les voreres de la vila.és una vergonya i un fàstig horrorós haver de passejar i veure cada dia les maleïdes merdes de gos, i més si les trepitges sense donar-te'n compte.Em sembla que això està penat amb multa d'uns 60 €però sembla ser que ningú ho veu, i menys els municipals.No és la primera vegada que alguna criatura agafa una salmonel.la o unes diarrees per culpa d'això.A veure si posem fil a l'agulla i acabem amb aquest tema d'una vegada, perquè el poble fa fàstig de veure per culpa dels amos d'aquests animals.p.s.
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 25/01/2008 - 07:43:55 | |
| Nom: aiguaclara
estic completament d'acord hem el tema de las "cacas" de gos,oi que es multen els cotxes mal aparcats?,dons perque no es fa el mateix hem els amos d'aquets animals,es fastigós haber de soportar que perque la gent vulgui tenir gossos els demés haguem de soportar els seus excrements...també crec que entre l'anna de codorniu i el comte arnau...(aquí i a marro!!)aveure si per fí veiem la c-26 asfaltada!!sobre el tema biblioteca,es ben cert que i a poca gent,crec que es poden emplear els diners en altres temas de més prioritat.apa,siau!!
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 25/01/2008 - 10:01:44 | |
| Nom: trasto
hola! Bon tema a tractar aquest de les caques de gos! Com a propietari de gossos haig de dir que els pocs que ens dediquem a recollir els excrements dels nostres animals ens trobem que no sabem on llençar les bossetes, tenia entès que l'anterior govern volia posar un "pipican" al passeig de la plana, però l'unic que he vist ha estat un cartellet recordant als que "s'obliden" de que hem d'intentar de mantenir net el poble!Segons el recorregut que faig amb els meus gossos, no trobo ni una trista paperera per llençar-hi les bossetes.ja sé que aquest nou govern vol estalviar, no demano que en comprin de noves, però sí podrien controlar una mica a on en manquen i a on 4 són masses (com per exemple a l'entrada de la piscina).I per cert, trobaria perfecte que multessin als amos que no són responsables dels seus animals, en el fons, els gossos no en tenen la culpa!!!
| |
| Y otras cosas mas ... | 25/01/2008 - 17:43:12 | |
| Nom: yo mismo
Ademas de lo comentado ... hay otras cosas que podemos reivindicar ... como por ejemplo algo que he comentado anteriormente ... los asientos arrancados de la plaza Barcelona y los coches abandonados que no retira el ayuntamiento y que ocupan plazas de aparcamiento y da mala imagen por el deterioro del vehiculo (hay uno en ramon urg cerca de verge del prat)
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 25/01/2008 - 21:20:17 | |
| Nom: PER UN POBLE NET
Hola a tothom, a part del tema dels excrements dels gossos,el tema dels cotxes abandonats és un gran tema: entre els que estàn abandonats, els que tenen aparcats cada dia ocupant tot un carrer(com fa cert taller de Sant Joan)i els de certs vilatants que es dediquen a canviar l'oli del cotxe en ple carrer o plaça deixant el terra ben brut!!En fi, a veure si l'actual ajuntament s'hi dedica de ple, perque té tela tot plegat, que llavors bé que paguem impostos !!!p.s
| |
|
|