TEMA: Sant Joan de les Abadesses
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 19/12/2007 - 06:13:57 | |
| Nom: JO
He sentit una noticia, que el nou tunel de Bracons seria d'accés restringit als camions. Be doncs, si això és cert, per dins de Sant Joan continuarà el trànsit de camions de Vic a Olot i continuarem ensumant la merda i els porcs, amb el perill i les molèsties que suposen aquests camions, que no van pas a poc a poc per la carretera. Tot això fins que no es faci un desviament.
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 19/12/2007 - 06:55:17 | |
| Nom: trasto
es ben bé que anem enrera! Apa, més pudors, més contaminació i més perill al poble! no anem pas bé...
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 19/12/2007 - 09:14:26 | |
| Nom: Comte Arnau
Una precisió: el túnel de Bracons estarà restringit al pas de camions només al principi, mentre no estigui acabada la variant de Les Preses.
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 19/12/2007 - 09:35:18 | |
esperem doncs que no s'allargui gaire. Merci per l'apunt!!!
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 19/12/2007 - 12:38:30 | |
| Nom: JO
Encara està en fase d'alegacions la variant de Les Preses segons la WWW de la Generalitat: "D'altra banda, el DPTOP té en fase d'anàlisi d'al·legacions els estudis de les variants de les Preses i Olot, que permetran connectar la nova carretera de Bracons i la C-63 (de Santa Coloma de Farners a Olot) amb l'Eix pirinenc, al nord d'Olot."Còpia de gencat.cat
| |
| Sant Joan de les Abadesses | 21/12/2007 - 11:44:41 | |
| Nom: Anna de Codorniu
Novament, vull tornar adjudicar un semàfor vermell, aquesta vegada a l'equip de govern al complet, em sembla patètic l'estat de les places de Sant Joan. És vergonyós com està el Passeig, la Plaça Clavé i la zona de l'Escorxador (per no posar més exemples). No costaria res haver tirat sal a aquests punts o m'equivoco?Anna de Codorniu, el cava de les festes us desitja un Bon Nadal i un Pròsper Any Nou 2008, eseperem que amb menys pifiades.
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 22/12/2007 - 14:14:23 | |
| Nom: yo mismo
A todos ... FELIZ NAVIDAD Y PROSPERO AÑO 2008 ... FELICES FIESTAS
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 22/12/2007 - 20:31:20 | |
| Nom: Adelaisa
Doncs jo també m'apunto a desitjar a tot el fòrum un BON NADAL i BONES FESTES!!!!
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 23/12/2007 - 13:36:44 | |
| Nom: Abat
Una vegada obert Bracons, els camions de matèries perilloses continuaràn passant pel centre de Sant Joan, no poden passar per cap túnel.
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 23/12/2007 - 23:12:56 | |
bon nadal a tots i moltes millores per al nostre poble!!!!!!!!!!!
| |
|
|