TEMA: Sant Joan de les Abadesses
| Tobogans perduts | 16/12/2007 - 21:11:16 | |
| Nom: Privat Rodriguez Alguer
Podria ser per vendre'ls i així guanyar alguns dinerons...?
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 16/12/2007 - 21:15:43 | |
| Nom: GATO LOPEZ
SI ELS HAN TRET JO TEMBÉ DESCONEC ELS MOTIUS PERÓ PODRIA SER QUE FOS PER UN POSTERIOR TENCAMENT DEL PARC PER ADECUAR-LO COM EL PATI DELS NOIS I NOIES D'ESO, DONS LES CONDICIONS QUE TE NO SON LES MILLORS
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 17/12/2007 - 07:08:33 | |
| Nom: joan
merci per les respostes companys!A mí també m'ha passat pel cap el pensament de que els han tret per vendrel's!!! jeje, és que tal i com van les coses...
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 17/12/2007 - 09:48:26 | |
| Nom: algu
Em sembla que vas un xic equivocat/da. La germana de l'alcaldessa de campdevànol i cunyada de l'actual alcalde, mai ha sigut directora de la llar d'infants. Treballadora potser sí, però directora mai.
| |
| Carrers de Sant Joan | 17/12/2007 - 12:23:42 | |
| Nom: Anna de Codorniu
Aprofitant el relaxament i el nou enfoc que ha de prendre el fòrum, aprofito per criticar els papers molls de l'Ajuntament envers la nevada de dissabte. Felicitar l'actuació de la Brigada tirant sal pels carrers un cop va començar la nevada però no és suficient i és vergonyós com estan els carrers, glaçats a més no poder. Per tant, com dirien els de Rac 1, un semàfor vermell al màxim responsable de la brigada, o sigui un semàfor vermell a la regidora en qüestió.Anna de Codorniu, el cava de les festes de Nadal.
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 18/12/2007 - 06:26:27 | |
| Nom: aiguaclara
per aquesta vegada tot i que vaig dir al entrar a aquest fórum que no m'agradaba criticar ni m'interesa la política pero estic d'acord hem l'anna de codorniu sobre el tama de la nevada...VERGONYÓS.....semáfor vermell i ben vermell!!
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 18/12/2007 - 13:47:00 | |
| Nom: Pere Camins
quins són els carrers glaçats? jo m'he passejat pel poble i m'ha semblat que en tots ells la brigada hi havien posat sal. Potser se n'ha descuidat algun o no ha posat prou sal. En aquest cas caldria avisar a la brigada perquè en posin no fos cas que algú prengués mal. em sembla que en aquest cas la brigada de sant Joan ha respost prou bé. En canvi sembla que en algun poble veí no ha ni sortit al carrer. Salutacions a tots!
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 18/12/2007 - 13:54:12 | |
| Nom: nina
per exemple carrers del casc antic
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 18/12/2007 - 16:29:01 | |
| Nom: aiguaclara
jo visc a st.joan,amb mi que m'interesa els pobles veíns?que fàcil,no?perqué als pobles del costat la brigada no hagi actuat com cal dons ja está...
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 18/12/2007 - 17:57:28 | |
| Nom: yo mismo
si creeis que en sant joan, las calles estan bien es que o no sois de sant joan o no habeis salido por todos los barrios de sant joan ... hay zonas que aun es dificultoso andar sin resbalar ... se deberia haber dejado en diversas zonas del pueblo, cantidad de potasa (sal) para que los vecinos puediesen cogerla y echarla por el suelo y asi facilitar que la nieve se derrita y ayudar a que los vecinos quiten la nieve que molesta en nuestro entorno con mas comodidad.
| |
|
|