TEMA: Sant Joan de les Abadesses
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 29/11/2007 - 06:29:11 | |
| Nom: jo
Com podeu saver tantes coses? d'on treieu la informació si la pàgina WWW de l'ajuntament encara esta situada al mes de maig de 2007, i això que van dir que s'hi penjarien els plens!.
| |
| Sant Joan de les Abadesses | 29/11/2007 - 09:46:38 | |
| Nom: Anonim
Això es sencill, principalment llegint la premsa i els comunicats de l'ajuntament, que semblen més de l'oposició, un es posa bastant al dia. La veritat, no té més. Escoltant els plens per la radio... Si un vol seguir la política municipal, la segueix.Fes-ho, aprendràs cosetes i sabràs la veritat.
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 29/11/2007 - 15:04:26 | |
| Nom: jo+
La pàgina Web de l'ajuntament ja feia més d'un any que estava parada, abans de les eleccions. Sinó, mireu de quina data són les darreres actes que van penjar.
| |
| Sant Joan de les Abadesses | 29/11/2007 - 17:24:43 | |
| Nom: Armand
Si molt no m'equivoco, revisant per sobre la pàgina web, l'última acta de la junta de govern que es va penjar correspon al 14 de maig i l'últim ple correspon al 13 de juny. Ambdós encara amb l'antic consistori, essent el ple del dia 13 un ple extraodinari i per tant presidint el mateix l'Elisabet Regué com alcaldessa en funcions. Dels últims sis mesos no hi ha res a excepció del canvi de consistori. Per tant, qui no actualitza la pàgina web???
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 30/11/2007 - 02:05:20 | |
| Nom: yo mismo
No solo la web ... en el pueblo entero estan sin hacer nada desde esa fecha ... todo en PAUSE ... pongamos el PLAY a este pueblo y hagamos cosas que beneficien a todos ... tantas cosas estan por hacer ...
| |
| al yo mismo | 30/11/2007 - 09:37:53 | |
| Nom: Anna de Codorniu
Ara seré perepunyetes, però si que ha fet coses, recorda que l'actual equip de govern va treure la pedra del pas de vianants ubicat davant de l'esglesia de Sant Pol. Imagina't l'importància de l'actuació que va sortir a tots els mitjans de comunicació!.Per tant ja no se'ls hi pot dir que no hagin fet res. Tantmateix, a aquest pas, no avançarem.Anna de Codorniu el Cava que t'acompanya durant el Nadal, juntament amb els emobtits d'Embotits Monts als lots de l'Ajuntament.
| |
| Sant Joan de les Abadesses | 30/11/2007 - 12:39:03 | |
| Nom: Lidia
Tant parlar de la pàgina web, proposo una petita proposta: agrairia que algú enfoqués o reorientés la càmara web de la pàgina web de l'ajuntament de Sant Joan. No se on enfoca... però es bastant lleig el que es veu.
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 30/11/2007 - 15:37:48 | |
| Nom: yo mismo
Nos qudamos sin zona deportiva en la coromina de bac ... ahora se pondran "parches" a lo que tenemos ... por lo menos cuando abran este verano la piscina que el agua no este tan fria ... que la gente que vaya al campo de futbol se pueda sentar en condiciones ... que en el polideportivo no tengamos tantas goteras y el pavimento este en condiciones ... Como dice el refran mas vale malo conocido que bueno por conecer ... sera eso no?
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 30/11/2007 - 22:12:09 | |
| Nom: aiguaclara
veig que torna a sortir gent que s'havien perdut!!estic d'acord en que dona la sensació de que el poble está com aturat,donem pero un vot de confiança al nou ajuntament,pero no us i adormiu...sobre el tema piscina,es veritat que está glaçada en ple mes d'agost,fa anys que s'ha quedat obsoleta...algo si haurá de fer,o no...?a mi la veritat,hem preocupa ben poc que els lots de nadal,siguin de casa el sñr. traver o de casa la pepita,tampoc estic hem disposició de l'informació del que valen,ara el que si crec convenient, es que , es començin a fer actuacions en els temas que son de prioritat pels santjoanins.
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 01/12/2007 - 12:51:04 | |
| Nom: ani
si
| |
|
|