TEMA: Sant Joan de les Abadesses
| Sant Joan de les Abadesses | 23/11/2007 - 14:11:58 | |
| Nom: Anonim
A veure si ho entenc. Pel que veig el que s'ha de fer en aquest fòrum es parlar de coses abstractes del poble. És a dir, coses que no generin massa moviment, ni massa merder, ni massa polèmica, ja que si es parlen de temes importants que impliquin a l'ajuntament no es pot fer i tampoc es pot opinar de la gestió dels càrrecs actuals del consistori i principlment els que formen l'equip de govern.Com ho fem doncs? Podriem crear un forum alternatiu per decidir què fem. Sense dir massa res esclar.Senyors... Pleguem doncs.
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 23/11/2007 - 18:13:19 | |
| Nom: aiguaclara
bé!!!!per fi s'anima la cosa una mica,pero quedo alucinada una vegada més,está clar que aqui i entrem dos tipos de personas diferents,las que segueixen en la seva trajectoria de descalificar a algú de l'ajuntament,o be altres personas com jo que la politica no ens interesa massa i ens agradaria parlar sobre temas del poble en general,pucse si seria interesant obrir un altre forum pels que nomes us voleu despotricar els uns als altres i deixeunos tranquils als qui no ens agraden las vostres picabaralles(i an temas mes interesants....)
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 25/11/2007 - 14:55:30 | |
| Nom: yo mismo
Pero alguien puede responder a los temas expuestos por Lidia ... o simplemente se quiere poner una cortina de humo para aparcar dichos temas ... seria interesante que algu responsable del ayuntamiento responda a los temas expuestos por Lidia ... Gracias
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 25/11/2007 - 14:59:00 | |
Ah, por cierto a ver si el ayuntamiento retira alguna vez los coche abandonados que hay en diferentes zonas del pueblo ... algunos llevan años ... o no es basura urbana?? ... Gracias
| |
| Sant Joan de les Abadesses | 25/11/2007 - 20:13:51 | |
| Nom: Lidia
Defet m'agrada veure que hi ha gent amb opinió, aquí molt defensar que es parlin de temes relacionats amb el poble i quan algú fa preguntes concretes i importants en aquests moments NINGÚ les contesta ni n'opina.Que potser no tenen solució? Que potser no és saben donar respostes clares i concretes?I repeteixo no estic atacant a ningú en concret, tant sols exposo els dubtes que m'interessen i que de moment, no s'han respòs.
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 26/11/2007 - 06:35:23 | |
ara si que no se que dir!!del que demana la lidia,efectivament li hauria de respondre algú que sapigui del tema,o sento,no et puc ajudar.sobre lo dels cotxes abandonats als carrers,recordo una vegada que al carrer mestre andreu ni va haver un aparcat molts mesos pero els municipals deian que fins que el jutje no dongués l'ordre no el podien tocar,soposo que tot a de seguir la via administrativa que normalment sol ser molt lenta..
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 26/11/2007 - 10:51:35 | |
es lo que dicen los municipales y la alcadia, pero si yo aparco delante de un vado bien que me quitan el coche con la grua ... y estos coches mientras, ocupan espacios de aparcamiento y ensuncian el entorno de la zona, ya que se acumula la suciedad en ellos ... estamos inmersos en un momento de conciencia sobre la basura y su reciclaje ... pero a esta "basura urbana" no se puede hacer nada ... yo creo que deberian retirarlos de las zonas y acumularlos en un lugar concreto fuera de la poblacion donde no molesten y dejen ese espacio para vehiculos que pagan sus impuestos ... BASURA URBANA NO
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 27/11/2007 - 06:45:06 | |
estic d'acord amb que aquets cotxes treuen aparcament,aveure si algún responsable del ajuntament ens o pot explicar(no es cap critica)només vull informació.també m'agradaria que algú hem digués si i a previst que aquet any el carrer mestre andreu tingui il.luminació de nadal,com a santjoanina crec que es un carrer que quant entras vinguent de camprodón queda molt trist sense il.luminació i es veu molt.també m'agradaria saber com esta el tema de la piscina,si per fí es fará o no i agont?i el tema colònia llaudet?es una llàstima que no es fagi res en la nau que i a, i mès tinguent en conte la falta de llocs de treball que i a,sobretot per moltes dones que han quedat al atur en els últims dos anys ,per sobre dels 40 anys,que per segons que, ets molt jove pero a l'hora de buscar feina comença a ser un entrebanc.i ja no parlem de la molta gent que si a volgut treballar s'ha vist obligada a desplaçarse a las comarcas veinas,tant garrotxa com osona,no si pot fer res...?i per acabar dir que sen a fet de la gent que fins ara intervenian a aquet forum?ja no interesa parlar si no es per criticar? llástima!!!
| |
| Re: Sant Joan de les Abadesses | 27/11/2007 - 10:03:11 | |
| Nom: Trasto
aiguaclara, estic totalment d'acord amb tu amb els temes que exposes, sobretot amb el de la llaudet, seria moooolt important per al poble crear nous llocs de treball!I la piscina, hem sembla que el projecte l'han parat, una llàstima, ja que trobo que era important pel poble, hi havia molta gent interessada.L'enllumenat al mestre andreu? tens raó, queda molt pobre, podrien posar-hi alguna cosa!!!!! ;-p
| |
| Sant Joan de les Abadesses | 28/11/2007 - 08:22:35 | |
| Nom: Clementina Casasampere i Olost
Com sempre es tornen i es tornen a parlar d'aquells temes d'actualitat i de gran importància per Sant Joan: El polígon industrial i la zona esportiva. Això no es pot parlar sense fer esment a la mala gestió de l'actual equip de govern. Clar que si dic això algú dirà que mal parlo de la gent, però es la pura i dura veritat. L'actual equip de govern no té clar que fer amb la zona esportiva, no té clar què farà amb ella i els dies van passant i el projecte està totalment aturat.Respecte el polígon... els comunicats del senyor roqué ho posen en manifest, no té clar què fer... un polígon comarcal? un polígon local?... com més important sigui el polígon més treballadors hi haurà, més possibilitats de treball per sant joan i més diners per l'ajuntament, que a últim recurs ens en beneficiem tots.O m'equivoco???Respecte els llums de Nadal... ja m'imagino la resposta, com que no hi ha diners...no es pot posar la llum.I Jo exposo la següent pregunta, algú sap que s'han multiplicat les despeses dels lots de Nadal, respecte els anys anteriors, tot i que és fan a ca el senyor Traver???
| |
|
|