Fòrum Pobles

TEMA: Ripoll
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  

La plaça de les pedres07/04/2009 - 22:47:23
Nom: La pedra blanca

Hola a tots,

em sap greu que un poble com Ripoll, capital de comarca, i amb totes les possibilitats que té, acabi fent infraestructures com la Plaça Gran i la Plaça Sant Eudald.
La idea de tenir un centre peatonal és molt atractiva, sobretot si aquest centre fos ple de comerços i locals on els vianants poguessin realitzar les seves compres i on passar el seu temps. Però malauradament, a Ripoll no és així. A més tenim un problema amb el trànsit, si a la magnífica xarxa viaria de Ripoll hi sumem un centre on no puguin passar el cotxes, em sembla que donarem més voltes que un ventilador.
Com que tenim un poble petit i el transport públic no és factible, la gent s'ha acostomat a agafar el cotxe per tot, clar que és més còmode, però crec que ens hauríem de conscienciar tots que moltes vegades podríem deixar el cotxe a casa i anar a peu. No sé la pasta que haurà costat tota aquesta obra, però aquest estil no s'avé al caire d'una vila de muntanya com Ripoll, i les pedres blanques desentonen que no vegis. Bueno suposo que algú estara content.

Respondre  

Re: Ripoll22/04/2009 - 13:01:53
Nom: Xavier

A l'entrada del poble desde vic ja una plaçeta amb troç de turbina i pedra blanca, ja de per si el disseny fa mal als ulls, la pedreta blanca i un reguerol blau mereix un premi al mal gust. Possiblement el dissenyador en questió deu portar "calcetines blancos"

Respondre  

Re: Ripoll28/04/2009 - 16:27:24
Nom: +++++

fa vergoña que donguin mes importanci a un partit de futbol com el del dimarts 28/4 barÇa chelsi que un ple quina vergoña primer el futbol y despres les feines de la vila .

Respondre  

Programa de Sant Eudald02/05/2009 - 22:00:55
Nom: Maria

Mai havia vist un proframa amb una imatge de més mal gust. És una ofensa al Sant. Les persones del consistori que han escollit aquesta imatge més valdria que es dediquessin a una altre cosa. O també és que hi ha amiguis-me en això. Felicito al Sr. Maideu per la carta que ha fet arribar al Ripollès d'aquesta setmana. Ja era hora que algú digués el que pensa. Gran part del poble està en desacord amb aquest programa però "a callar" i a empassar-se el mal gust.

Respondre  

Re: Ripoll02/05/2009 - 22:03:06
Nom: Xavier

No t'amoinis en Franco feia el mateix. Quan tenia problemes dia si i altre també donava futbol per ràdio o TV qui la tenia i el país entretingut i enganyat.
Doncs aquesta gent fan el mateix....

Respondre  

Re: Ripoll04/05/2009 - 20:40:23
Nom: ripollenc

Hola:
lleguint el missatge sobre el cartell de sant Eudald 2009 hi estic totalment d'acord es un ultratge a la imatge del Sant, però que podem esperar d'una gent tant pogressista i la gent dels seus partits al govern central han canviat el nom de les festes. El Nadal ara son les vacances de d'hivern, setmana santa son les vacances de primavera ... entre d'altres. Desprès es volen vendre la moto que volen la independecia i que lliuten per les nostres tradicions.
Nose pas com podem continuar creient-los.

Respondre  

Re: Ripoll - cartell Sant Eudald05/05/2009 - 09:36:03
Nom: Marta Canadell

Sóc de Ripoll i m'estimo el meu poble. Em sap greu i trobo ridícul que des de fa anys, quan surt el cartell de Festa Major surtin "entesos" criticant-lo de manera descarada i amb escrits que ratllen la mala educació.

No sé perquè ho fan (perquè es parli d'ells, per desfogar-se, perquè tenen mania a l'autor, perquè realment l'estètica del cartell els ha ofès molt...)la veritat és que no ho entenc. L'únic objectiu que hi veig és criticar i desmerèixer la feina d'alguns.

Un cartell pot ser de més o menys agrat, totes les opinions són respectables. Tothom és lliure d'expressar-se i si alguna cosa no agrada és normal que es digui, però el que és vergonyós és fer-ho quasi insultant a l'autor o autors
.
En l'article de la setmana passada*, aprofitant l'excusa del cartell, no només es critica el disseny del cartell sinó que també de rebot sembla que es fa referència (naturalment criticant) a la gent de la comissió, un grup de persones que desinteressadament passen un pilot d'hores treballant perquè tots plegats puguem disfrutar d'una bona festa.
Sembla mentida que al poble sempre hi ha gent que no vol apreciar la feina dels altres i només és bona per criticar. Mai per felicitar, animar o encara menys per fer aquesta feina.

* Carta de Santiago Maideu a la secció de cartes del lector del setmanari El Ripollès

Respondre  

Re: Ripoll05/05/2009 - 09:54:35
Nom: marta

M’agradaria dir que jo i més gent (que no tenim res a veure amb la comissió) recolzem la feina de la “comi”, el cartell, el programa i totes les activitats que serveixen per donar vida a un poble que si no fos per alguns estaria més mort que viu.

Bona festa major a tothom

Respondre  

Senyors! no és necessari que siguin mal educats!05/05/2009 - 12:29:24
Nom: Eudald Rota

Personalment lamento que quan arriba Festa Major algunes persones aprofitin per dir bestieses sobre el cartell de Festa Major. Cada any surten comentaris poc respectuosos i de mala educació a mitjans de comunicació que sense cap mena de censura no dubten a publicar. Tothom és lliure d"expressar la seva opinió i, d"igual forma, es pot discrepar del bon gust del cartell de Festa Major però en tot cas no és necessari ser mal educat!.

Bona festa major i salut per tots!..

Respondre  

Re: Ripoll05/05/2009 - 12:39:09
Nom: conservadors ressentits

Per cervells petits -en referència a la carta del molt honorable senyor Maideu- el dels conservadors que posen el crit al cel amb un cartell. Cervells petits i esquifits, cervells de mosquit i amb poca amplitud de mires. Al loro! Que és una festa major. Visca la disbauxa i avall els cervells petits.

Respondre  

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: