TEMA: Ripoll
| Re: Ripoll | 14/05/2009 - 02:41:36 | |
| Nom: Xavier
El teu cometari fà que pensi que "la noche te confunde..."
| |
| Re: IES Abat Oliba | 31/07/2009 - 15:57:01 | |
| Nom: anonim
Voldria saber, si a l'IES els cicles formatius que s'imparteixen d'esport es fan en horari diurn o nocturn.Algú me'n podria fer cinc cèntims?. Gràcies
| |
| Re: Ripoll | 08/10/2009 - 15:40:10 | |
| Nom: arnau roura
jo crec que va ser el millor alcalde de tot la història de ripoll
| |
| CityBlocs Nació Digital | 03/11/2009 - 23:25:06 | |
| Nom: ElRipollès.info
Benvolguts/des,
Aquests dies està entrant en funcionament CITYBLOCS, una nova plataforma d'informació i opinió d'ElRipollès.info i del conjunt de mitjans del Grup Nació Digital.
Es tracta d'una gran xarxa de blocs, un per cada municipi, que anirem obrint a mesura que s'hi incorporin autors locals.
El tema únic de cada bloc serà el seu municipi en tots els aspectes: social, cultural, esportiu, polític, històric, etc.
Només hi podran escriure autors registrats, que hi apareixeran amb nom, cognoms, fotografia i currículum. No s'hi admetran comentaris.
Esperem que CITYBLOCS representi un bon pas endavant en la maduració en l'ús d'Internet i serveixi per a una millor participació social i democràtica, afavorint la difusió serena d'informacions i opinions des de tots els àmbits.
Podeu entrar a CITYBLOCS des d'aquí:
http://www.naciodigital.cat/cityblocs
| |
| Per una entrada a Ripoll digne | 26/02/2010 - 12:19:54 | |
| Nom: Vilatà de Ripoll
Podriem discutir una mica de la nova entrada a Ripoll que se'ns planteja, no?
El que és cert és que la variant és una infraestructura necessaria. Cal passar per Ripoll sense passar pel centre de la vila. Aixó com s'aconsegueix? fent tunels. Ara bé jo crec que la proposta no és del tot encertada. Candria plantejar que el traçat comencés més avall de Can villaura, just per sota o començant per la colonia santa maria, deixant lliure les planes de l'entrada de Ripoll de Sant Quintí i la Solana. La 'rotonda' de l'entrada sud és del tot desmesurada. (aquest equip no es benagroriava de les planes d'ordina?, i les de sant quintí?)
Una vegada a l'altre banda de riu el tunel de sant bartomeu podria començar just derrare de Can Villaura. La interrupció del tunel a la riera de Caganell seria necessaria, tot i que podria produir-se més allunyada de Ripoll.
En quan a la part nord tampoc no ho trobo tan desmesurat, és una opció correcta, sense masses esforços però.
Així que reivindiquem una entrada a Ripoll digne i no un SUPER-viaducte que comença des de la riera de les lloses.
| |
| taula oberta TVR | 15/10/2010 - 12:28:42 | |
| Nom: Convergent empipat.
Hola a tothom ahir dia 14 d'octubre vaig veure el mini debat a taula oberta de TVR on hi sortia En Pere Vigo, l'Eudald Casadesús i l'Esteve Pujol.
El debat va ser tristiiiiiiiisim. Però vaig tocar pre primer cop de peus a terra amb l'actuació de l'Eudald, va estar penós, lent, poc informat i fora de la realitat de Ripoll i del Ripollès.
Molt informe i poc voltar pel territori i molts exemples de que m'han dit m'han dit m'hat dit.
Res, Eudald amb aquesta actitut no anem bé i si ara es el moment de trecar el tri-partit no crec que aquesta sigui la opció. La creítica sensa argumentació no es correcta. Em sap greu però ja no crec amb CiU, potser que es comenci a mirar una mica mes cap a Reagrupa
| |
| Re: Ripoll | 31/01/2011 - 22:40:26 | |
| Nom: Un de seny
Com ve dius, molt divagar i poca realitat. Ens quedem amb els polítics de tota la vida i no deixem pas als joves i a la gent amb empenta. N'hi ha uns quants que porten repetint legislatura rera legislatura, potser seria hora de plegar i deixar entrar gent nova. Com a molt dos legislatures i al carrer.
| |
| Re: Ripoll | 04/02/2011 - 23:43:38 | |
| Nom: anonim
Per fi un que hi toca una mica. Jo també penso el mateix, fora tota aquesta gent que porta tant de temps a dins els partits.
Deixeu lloc i obriu pas a la nova gent.
| |
| Re: Ripoll | 28/09/2011 - 21:46:46 | |
| Nom: Res a dir
A Ripoll tot va molt bé
| |
|
|