Fòrum Pobles

TEMA: Ribes de Freser

Ribes de Freser17/07/2007 - 17:48:44
Nom: Administrador

.

Respondre  

Fer amics,jo de Ventola))19/01/2008 - 22:14:32
Nom: David

Hola,bones m'agradaria fer amics,aki al Ripollessi pogues ser pels voltants de la Vall de Ribes,jo tinc una casa a Ventola,i vaig cada any desde sempre ara be nomes mi stik a l'agost pero solc pujar els caps de setmana,eii! pero no em prengueu com un pixapins de can barça!!jajajjpermi aixo es com si hagues nascut ma mare es d'aki)) os igui ke tink arrels tambe!a per cert tink 19 anys 20 al febrer) ni tampok m'importa sortir amb gent mes gn ke jo,sok mascle com ja sabreu ejej)) tambe milito a maulets i sok nacionalista ara ke no crec ke hi hagi gaire problema per aki!!m'agrada entre altres coses sorti de nit per aki ara ke hi poks llocs))bueno doncs ja em direu el ke!!

Respondre  

animalistes08/02/2008 - 21:04:27
Nom: IRIS

Ahir vaig escoltar a Barcelona, el programa del P.A.C.M.A, (partit antitauri contra el maltractament animal),he de dir que em va emocionar,com a amant dels animals dire,que ja era hora de plantar cara a la falsa moral,d´aquet Pais Espanya,on es diu no violent i d´altra banda es tortura imata a u animal indefens, que abans de sortir, ja l´hi han fet las mil i una, i els dinerals que es gasten amb aixo.......tot el seu programa es mol bo ¿PERQUE LES TV SEMPRE PARLEN ELS MATEIXOS, I AQUESTA GENT , NO ELS PORTEN MAI A PARLAR?. TOTS HAN DE TENIR LES MATEIXES OPORTUNITATS,

Respondre  

Re: Ribes de Freser21/01/2009 - 19:41:54
Nom: Nicoleta

Hola. Em dic Nicoleta i soc de Ribes de Freser. M'agradaria poder parlar amb tu.Esta be fer amics nous.

Respondre  

CityBlocs Nació Digital03/11/2009 - 23:24:46
Nom: ElRipollès.info

Benvolguts/des,

Aquests dies està entrant en funcionament CITYBLOCS, una nova plataforma d'informació i opinió d'ElRipollès.info i del conjunt de mitjans del Grup Nació Digital.

Es tracta d'una gran xarxa de blocs, un per cada municipi, que anirem obrint a mesura que s'hi incorporin autors locals.

El tema únic de cada bloc serà el seu municipi en tots els aspectes: social, cultural, esportiu, polític, històric, etc.

Només hi podran escriure autors registrats, que hi apareixeran amb nom, cognoms, fotografia i currículum. No s'hi admetran comentaris.

Esperem que CITYBLOCS representi un bon pas endavant en la maduració en l'ús d'Internet i serveixi per a una millor participació social i democràtica, afavorint la difusió serena d'informacions i opinions des de tots els àmbits.

Podeu entrar a CITYBLOCS des d'aquí:

http://www.naciodigital.cat/cityblocs

Respondre  

Re: Ribes de Freser11/07/2011 - 09:47:49
Nom: Ramuncí

Els restaurants de Ribes son molt cars. Perdoneu però algú ho havía de dir.

Respondre  

Re: Ribes de Freser26/08/2011 - 19:11:05
Nom: Montse

Cars?,.. bueno, i el producte que tal?,. hi ha restaurants i restaurants no?,.. crec que en alguns hi ha una certa categoria alimenticia que altres no tenen, com tambe crec que hi ha que tenen calitat i qualitat, aixi que considero que per calitat preu,.. no esta tan malament no?,.

Respondre  

Re: Ribes de Freser01/09/2011 - 15:56:16
Nom: Ramuncí

Segueixo dient que els restaurants de Ribes de Freser són cars, en la seva relació qualitat preu. I no vull dir noms, però he anat a més d´un.

Respondre  

Re: Ribes de Freser30/09/2011 - 19:59:55
Nom: Montse

I jo no et fot?,.. considero com te dit que hi ha restaurants i restaurants,..

Respondre  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: