TEMA: Campdevànol
| Re: Campdevànol | 29/08/2008 - 09:49:59 | |
| Nom: Arnau
doncs jo em pensava que era el diari digital d'erc del Ripollès, només entrevisten a les pubilles republicanes, sempre tracten bé els ajuntaments d'esquerra....
| |
| Re: Campdevànol | 22/09/2008 - 10:02:37 | |
| Nom: laura
Doncs jo SÍ la vull l'Alcaldessa! Perfí es comencen a fer bé les coses a Campdevànol, pel poble i no per interessos personals.
| |
| Re: Campdevànol | 22/09/2008 - 10:04:44 | |
| Nom: laura
Potser es que CIU a pagat a algú perquè critiqui a l'Alcaldessa...
| |
| boscos de Campdevanol | 16/10/2008 - 15:23:57 | |
| Nom: lola
Aquest es un missatge a tots els que es pasegen cacan bolets per aquest boscos que envoltan el nostre poble - Penseu que el bosc a pesar de ser tan a prop de casa no es nostre te uns amos ,que la finalitat de aquest es que en pasturin els seus ramats , que els fils san de tornar a possar, que las "caconas" millor portarles fetas de casa aixi ens evitarem anar esquivan papers, que el paper de plata es millor possarso a la butxaca, i aixi podria anar enumeran un pilot de actes incivics que no voldriem que ens fesin a casa nostre
| |
| Re: Campdevànol | 19/11/2008 - 09:43:29 | |
| Nom: desde la prespectiva
Be senyors , que s'en fan anomenar politics
crec personalment que aixo de dicidir treballar per el teu poble es algo MES serios del que molts de vosaltres hos penseu i molts tindrieu de reflexionar si realment esteu preparats per fer-ho
ja que afortunadament en la epoca que vivim tots els pobletans estem ben informats i cada vegada senmbla que hi ha mes transparencia
Penseu que no vivim als anys 30 o 40 que l'alcalde era considerat com una eminencia , mentre malauradament a esquees del poble es feienmil tripijocs i ningu sabia res , ara gracies a la evolucio aixo cada cop pasa menys i com he anomenat abans la gent te bon nivell de cultura i sap en qui pot confiar perque representi el nostre poble .
Malauradament repeteixo crec que ara per ara no hi ha ni interes ni estimacio ni voluntat desinteredada pel NOSTRE POBLE perque recordeu i una cosa hos quedi molt clara , es el nostre poble no el vostre , com si del joc del monopoly es tractes , ara faig ara desfaig , ara critico jo , ara tu , ara miro si puc fer afora aquest etc etc etc incansable etc , la gent crec que esta molt farta i avergonyida de tots aquests numerets que repeteixo per la epoca i moment que estem vivint fa molta pena
Des d'aqui vull ANIMAR a qui decideixi treballar pel nostre poble que es deixi la pell per ell i si es necesari la vida i que perdi hores de son per tal de millorar cada dia MES
EN RESUM I PER A TOTS QUAN DIC TOTS VULL DIR TOTS SENSE DEIXARME A NINGU , MES TREBALLAR , MENYS CRITICAR
si apliqueu aquesta sencilla formula " pol-litics"
el poble ho agraira , i segur que algun dia serem el mirall del ripolles , pero ara per ara molt tenen que canviar les coses perque aixo sigui aixi , teinu feina MOLTA FEINA i sesta acumulant
aixi es que fil a la agulla i A TREBALLAR TOTS JUNTS amb educacio i humiltat
PER UN CAMPDEVANOL MILLOR , visca el nostre poble
mai deixarem que ningu senrigui del nostre nom
sempre lluitarem pel nostre poble que aixo l'hi quedi molt clar a mes de un
Si he set molt extens ho sento pero si no ho dic revento
| |
| Re: Campdevànol | 20/11/2008 - 10:42:35 | |
| Nom: reflexio
Al d'abans:
Tu encara creus que picant un tronc surten regals????????
Jo no....
| |
| Re: Campdevànol | 20/11/2008 - 11:36:50 | |
| Nom: Campdevanolenc
Lamento dir-te que avui dia, no hi ha ningú o gairebé ningú que es deixi la pell per res, a no ser que sigui un assumpte personal o privat. La societat s’ha tornat molt egoista i tothom mira per ell mateix. I això no es pot evitar, es així.
Nomes cal demanar als politics que facin la seva feina, sense perdre la vista la opinició o les necessitats de la població, i la població ser una mica més constructiva i no deixar-se portar, moltes vegades, pels rumors i per les informacions interessades d’alguns col•lectius.
També, animo a fer una llista de gent dispossada a deixar-se la pell pel poble, jo seria el primer, però no tinc tems! (bona escusa, la escusa de tothom)
TU, T’HI APUNTES?
| |
| Re: Campdevànol | 20/11/2008 - 23:47:12 | |
| Nom: desde la prespectiva
al de avans
si tots tinguesim la fe i esperança que tu tens
malament aniriam , amb tots els aspectes
Picant amb un tronc no surten regals , tens rao
pero picant pedra es poden arribar a fer moltes coses , si tots optem per lactitud pasiva mai arribarem enlloc
| |
| Re: Campdevànol | 23/12/2008 - 15:19:25 | |
| Nom: kande
Ja som a les portes de nadal, trobo a faltar la felicitació de nadal del grup municipal CIU de Campdevànol..............no solen fallar mai, els agrada possar de mala llet a la gent (amb rao o sense). Sempre o fan abans de festes, la Festa Major o per nadal...........demà tornaré a mirar la bustia.............no em poden fallar.........
| |
| Re: Campdevànol | 28/12/2008 - 16:54:22 | |
| Nom: Aliè
No han fallat.
Ens han tornat a obseqiar amb un panflet ple de demagògia i porqueria.
No donen per més.
Crec que la gent de CiU s'ho hauria de plantejar, si aquesta és la forma que els interessa de fer política i la imatge que volen que tingui el nostre poble. Hem nego a creure que tots els convergents de Campdevànol són així.
| |
|
|