Fòrum

TEMA: Escola Abadesssa Emma

Escola Abadesssa Emma29/01/2009 - 20:17:52
Nom: Abadessa Emma

Com està el futur de l'Escola Abadessa Emma?

Respondre  
Re: Escola Abadesssa Emma29/01/2009 - 22:57:17
Nom: Emma

Es transformarà amb un centre de secundària no? Però sonen campanes que faran fora als professors actuals de primària.

Respondre  
Re: Escola Abadesssa Emma30/01/2009 - 09:33:21
Nom: mestres

la meva opinicó:
si ara estan en una empresa privada i aquesta empresa tanca, doncs els hauran de pagar el que correspongui. Llavors, si volen entrar com a mestres a la publica, doncs ho trindran de fer com la resta dels mortals, estudiar i opositar.

Respondre  
Re: Escola Abadesssa Emma31/01/2009 - 18:45:41
Nom: Jo

L'Ajuntament no és una empresa privada. I si s'han d'indemnitzar als treballadors serà el poble de Sant Joan qui ho pagarà.

Respondre  
Re: Escola Abadesssa Emma03/02/2009 - 07:51:08
Nom: ai,ai

Gràcies als d´ERC, que fan aquest pactes tant bons

Respondre  
Escola Abadesssa Emma04/02/2009 - 20:46:17
Nom: joui

És veritat el PSC ens salvarà a tots, visca als redemtors del PSC!!

Respondre  
Escola Abadesssa Emma13/02/2009 - 13:18:03
Nom: Taga

Bones!!

A vegades llegint pels fòrums em pregunto si algú realment li importa el que passa al poble o l'objectiu és simplement tirar-se a la cara els draps bruts els uns als altres.

Aveure, primer punt. Evidentment l'escola Abadessa Emma en passar en mans de l'ajuntament esdevé pública, NO privada i per tant és feina de l'ajuntament procurar per ella.
Segon punt ni ERC ni PSC. No tinc cap mena de dubte que els d'ERC en alguna cosa devien fallar, si s'hagués deixat ben arreglat avui potser no estaríem en aquestes, però tampoc tinc cap mena de dubte que el PSC no està posant massa de la seva part, ni ajudant a fer les coses més fàcils. A banda de ser d'un partit o d'un altra, en un poble a de primar el bé comú per la vila, què farem?¿ Treure'm uns professors del poble de tota la vida i els pagarem una indemnització (amb els cèntims de tots també) per posar en el seu lloc uns de fora?¿ Segurament caldrien les oposicions, però si en el seu dia es va fer un acord on els professors esdevinien "propietat" de l'ajuntament, cal assumir-ho i lluitar perquè tiri endavant, si no s'hagués cedit l'edifici, si no s'hagués acceptat un pacte... avui no hi hauria l'ESO.

Deixem siusplau les disputes polítiques per una banda i passem a lluitar pel que realment importa, la vila de Sant Joan i la seva gent.

Respondre  
Re: Escola Abadesssa Emma15/02/2009 - 21:05:27
Nom: ni PSC ni ERC

Estic totalment d'acord, deixem estar aquestes persones ,no les fem servir politicament i que es pugin dedicar a l'ensenyament que és la seva feina i a ser possible en el nostre municipi, així tots en sortirem beneficiats.

Respondre  
Re: Escola Abadesssa Emma27/02/2009 - 09:15:50
Nom: pepet

Hi ha professors de secundària de Ribes de Freser treballant a Lloret de Mar, i gent de Ripoll treballant a Puigcerdà, i gent de Sant Joan treballen a l'Escala, a Amer...
No tenen dret aquesta gent a treballar a Sant Joan si és un centre públic?

Respondre  
Re: Escola Abadesssa Emma06/03/2009 - 19:21:47
Nom: pepeta

Tota aquesta gent que dius no formen part del pacte perquè a Sant Joan hi hagi ESO. Són mestres sí, però no els pots posar en el mateix sac!

Respondre  

Anar a la pàgina

1  2  3  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: