Fòrum

TEMA: Israel /Palestina

Israel /Palestina 17/01/2009 - 17:25:19
Nom: parlant la gent s´enten

Sento una profunda tristeza, i un sentiment d´impoténcia i malestar davant tot el que està pasant aquests dies a Gaza. Com pot l´esser humà ser tan cruel ?. Com pot ser tan impotent Nacions Unides, que en 60 anys no han sabut trobar una solució justa al conflicte entre Israel i Palestina ?.
Israel te dret a tenir el seu estat i viure en pau, però el poble Palestí te exactament el mateix dret, i de moment, només rep bloqueig, murs, divisió i desconexió, tres mil-lions de Palestins malvivin en camps de refugiats en païssos estranys, i si protesten reben bombes i misils. Dir que tot el problema és de Hamás, és una simplicitat enorme, Hamás només porta governant des del 2006, el problema Israel/Palestina es del 1947.
Aquest problema només es pot arreclar amb negociacions i diàleg, Israel s´equivoca si creu que pot resoldre el problema amb la superioritat aplastant de les seves armes de destrucció masiva. Cal dir prou victimes innocents i cal exigir a Nacions Unides que trobi una solució justa per les dues parts.

Respondre  
Re: Israel /Palestina 22/01/2009 - 21:00:53
Nom: SergiBR

Personalment, trobo que aquest conflicte ens queda gran i la millor opció és no posicionar-se al respecte. Jo no em mullo i em resulta del tot demagògic postular-se al costat palestí en manifestacions a on es proclama de la destrucció de l'estat hebreu, talment que em resulta increïblement cru, justificar la necessitat d'existència d'Israel, mitjançant els tristos fets els quals estem presenciant.

Terrorisme o terrocràcia. No sé tu, però jo ho tinc clar: No sé, no contesto.

Respondre  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: