Fòrum

TEMA: Cap on vas, Catalunya?

Cap on vas, Catalunya?11/01/2009 - 12:04:10
Nom: desenganyat

Fa cinc anys el primer tripartit va aconsseguir governar, sense ­haver guanyat, gràcies al sistema electoral. En aquell moment molts ens vam fer il·lusions: crèiem que el pujolisme estava gastat i que ­calia un canvi. Ens semblà que el canvi arribaria. Tot estava de cara. Ens van prometre una administració pública menys pesada i més àgil, més eficaç, sense amiguismes ni enxufismes, en què, per sobre de tot, primaria l´interès del poble.
Després de tot aquest temps, sincerament, i em sap greu dir-ho, crec que tenim una administració pública molt més pesant, pesant i ineficaç que la que teniem fa cinc anys (només cal llegir la premsa... bé, segons quina, clar, la que no es dedica a fer propaganda). Tenim més administració que mai, més càrrecs que mai, més enxufisme que mai, més amiguisme que mai i, gastem més que mai.
Si això és política social per al poble, política d´esquerres... que em perdonin.
Els governs del tripartit no només estan fent el ridícul sinó que han fet caure el bon nom de Catalunya... Arreu tothom se´n fot (potser caldria fer un estudi sobre això, ara que estàn repartint a tort i a dret diners per a estudis... ehem)... han engreixat l´administració fins a límits que semblen ridículs, gasten el que no hi ha i per això necessiten més (per pagar tanta administració i estudis, s´entén, si no no s´entén)... El que és encara pitjor, o millor, segons es miri... han fet que molts pensem que el pujolisme no va ser tan dolent, sinó que va ser, fins i tot, bo o molt bo.
Llàstima que els hereus del pujolisme no hagin sabut seguir l´estela i també s´hagin afegit al carro de la mediocritat... si no, un altre gall cantaria...

Respondre  
Re: Cap on vas, Catalunya?16/01/2009 - 22:40:19
Nom: Ripollès

Tens tota la raó, estic tant decebut...però com tú mateix dius, ara mateix només hi ha mediocres a la classe política. Aquí hem de votar?!!!.

Catalunya anat a pitjor o molt a pitjor, a més, ara per arreglar aquest desgavell ho tenim fotut.

Salutacions

Respondre  
Re: Cap on vas, Catalunya?18/01/2009 - 18:11:00
Nom: Lyco

I ara què?, jo també pensba que amb un govern d,esquerres tot aniría molt més bé, pero ja ho veiem que aixó no es axí, què hi farem. Però al mig de tantes incongruencies i ficats en una crisi económica tant important i amb tantes repercusions que afecten tant negativament a tantes families, aquest tristpartit discutint si posem la velocitat metropolitana a 80, 70 ó 60 per hora. No pateixin Srs. governants, aviat ningú podrà treure el cotxe de casa. Aixó sí els impostos a pagarlos tothom, no fos cas que els politics no poguessin cobrar.Bé ja no cal dir que jo sóc un exvotant d, ERC. Mai més. Apa siau!!!

Respondre  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: