TEMA: Algu sap x quin dia volen obrir al transit la plaça gran i els carrers que aixo comporta?
| Algu sap x quin dia volen obrir al transit la plaça gran i els carrers que aixo comporta? | 02/01/2009 - 17:34:32 | |
| Nom: r2d2
perque.. estem farts ja de tant esperar, farts de fer cues imposibles en hores que tambe hi pasa el tren!
Una altre pregunta!
no creieu que la plaça sant eudald ha quedat molt buida?
nose pero ja no es el mateix per mi hi falta algu, en canvi la plaça gran esta massa colapsada diriem masses arbres i estructures que enfi... buenu esperu que dongueu la vostra opinio!
| |
| Re: Algu sap x quin dia volen obrir al transit la plaça gran i els carrers que aixo comporta? | 10/01/2009 - 18:35:23 | |
| Nom: SergiB
Jo crec que hi falta una herriko, una comissaria i un puti.
| |
| Re: Algu sap x quin dia volen obrir al transit la plaça gran i els carrers que aixo comporta? | 11/01/2009 - 16:47:55 | |
| Nom: neu
Demana-ho a la Teresa i companyia.
Ara que el negoci ja és fet, podrien començar a pensar en el poble!.
| |
| Re: Algu sap x quin dia volen obrir al transit la plaça gran i els carrers que aixo comporta? | 13/01/2009 - 12:07:39 | |
| Nom: ràton
suposo que així els cotxes no paren fins arribar a la Solana del Ter....
| |
| Re: Algu sap x quin dia volen obrir al transit la plaça gran i els carrers que aixo comporta? | 13/01/2009 - 20:29:02 | |
| Nom: Papitu.
Ho lamento, jo soc de "lletres ", no ho se pas.
| |
| Re: Algu sap x quin dia volen obrir al transit la plaça gran i els carrers que aixo comporta? | 14/01/2009 - 15:46:21 | |
| Nom: Estupefacte
Ara que les obres ja estan practicament enllestides, potser s'adonaran de que un autocar que passi per la plaça gran no pot girar. I res, tiraran de pressupost i refaran el que esta acabat de fer...
| |
| Re: Algu sap x quin dia volen obrir al transit la plaça gran i els carrers que aixo comporta? | 14/01/2009 - 17:35:48 | |
| Nom: Rocarol
Encara hi han les tanques per obres davant la farmàcia de la plaça Gran, però no deixen d'entrar vehicles per can Vaquer cap la zona nova.
| |
| Re: Algu sap x quin dia volen obrir al transit la plaça gran i els carrers que aixo comporta? | 16/01/2009 - 17:27:07 | |
| Nom: vilatà
Algú sap que representa el faristol que han plantat a la plaça Sant Eudald al costat de la forca?. Potser es per dir Missa o fer discurssos politics?.
| |
| Re: Algu sap x quin dia volen obrir al transit la plaça gran i els carrers que aixo comporta? | 02/04/2009 - 15:26:42 | |
| Nom: Vika
Jo crec que totes dues places han quedat molt millor que abans. I que el centre sigui peatonal, amb aparcaments al voltant però no a dins beneficia els veïns i el comerç, i la imatge de Ripoll també. Jo no hi visc però m'agrada anar-hi a comprar i ho veig molt més maco ara.
| |
| Re: Algu sap x quin dia volen obrir al transit la plaça gran i els carrers que aixo comporta? | 03/04/2009 - 14:54:31 | |
| Nom: Un que viu a Ripoll.
Per gustos hi han colors. El que no es pot negar es que a la plaça Sant Eudald ja no hi han aquelles empemtes que hi havien per poder passar.
Ara la circulació peatonal es mes fluida i no has de fer cues per anar de la plaça gran cap al Monestir. Les mides de les aceres son més adequades al nombre d'habitants i turistes que es passegen cada dia per Ripoll. I a la fi podem comprar comodament a la nostre vila!!!!.
| |
|
|