TEMA: Ripoll vol posar càmeres per saber qui deixa la brossa fora del contenidor
| Ripoll vol posar càmeres per saber qui deixa la brossa fora del contenidor | 05/12/2008 - 22:02:57 | |
| Nom: Ripollnet
L'Ajuntament ha encarregat un estudi per fer la instal·lació a través de Wi-Fi i vigilar els veïns que deixen les escombraries al carrer.
El regidor de Medi Ambient de Ripoll, Àngel Ferrer (ERC), ha anunciat que l'Ajuntament està fent un estudi per posar càmeres que vigilin els veïns que tenen el costum de deixar estris grossos fora dels contenidors d'escombraries. Ferrer ha precisat que el govern municipal ha instal.lat baranes que dissimulen les illes de contenidors. Segons ell, l'incivisme fa que en determinats sectors les illes es converteixen en petits nius de brutícia. Per tal de corregir la situació, Ferrer ha anunciat que l'Ajuntament estudia usar un sistema de càmeres mòbils que funcionarien a traves del sistema Wi-Fi, el qual permetria descobrir des de la pantalla d'un ordinador els infractors.
PD: Només per als autòctons que els hi poguem pagar les multes, pels altres és can pixa. Això de les càmeres amb Wi-Fi... no sé, potser hi ha altres sitemes millors.Segurament tindrà comisió de l'empresa instaladora?
| |
| Re: Ripoll vol posar càmeres per saber qui deixa la brossa fora del contenidor | 09/12/2008 - 16:49:17 | |
| Nom: Lyco
Es que no hi ha altres coses per fer i no gastar-se els diners del poble d,aquesta manera. Francament ho trobo molt penós.
| |
| Re: Ripoll vol posar càmeres per saber qui deixa la brossa fora del contenidor | 09/12/2008 - 17:36:07 | |
| Nom: vilatà
Això de les càmeres ja fa plorar.
Si-us-plau, mireu de fer alguna cosa de profit.
Moltes gràcies.
| |
| Re: Ripoll vol posar càmeres per saber qui deixa la brossa fora del contenidor | 10/12/2008 - 19:28:43 | |
| Nom: ripollès
Es clar que si. A pagar entre tots poseu càmeres als contenidors, al passeig, al fanals nous de la Pl. Gran, etc. i mentrestant, ben arrepapats en un sofà amb café, copa i puro, fem vewure que vigilem el què no han pas sabut cuidar a peu de carrer.
Per l amor de Deu. Que no ho sap tothom d´on surten tant i tants trastos a la vora dels contenidors?.
Calen més ganes de pencar i no tants mitjans!
| |
| Re: Ripoll vol posar càmeres per saber qui deixa la brossa fora del contenidor | 12/12/2008 - 10:01:20 | |
| Nom: osonenca
En comptes de mirar tant als veïns el que ha de fer és anar pel dret a la botiga de Matalassos i sofàs de la Carrereta de Barcelona atès que els veins estem fards de veure com deixa els mobles i matalassos que retira dels seus clients al mig del carrer. És fastigós però el que deu de passar és que com és un comerciant amb molts establiments te "total impunitat".
I la resta a controlar-nos. Un cop més tota la gestió municipal fa llàstima. Fins quan ?
| |
| Re: Ripoll vol posar càmeres per saber qui deixa la brossa fora del contenidor | 12/12/2008 - 19:13:06 | |
| Nom: trucha
Haurem de posar càmeras als despatxos dels regidors de l'¡Ajuntament aviam si es guanyen el sou i treballen. Ja que volen controlar als que paguem, hauriem de controlar els que cobren dels notres impostos.
| |
| Re: Ripoll vol posar càmeres per saber qui deixa la brossa fora del contenidor | 12/12/2008 - 19:14:54 | |
| Nom: trucha
Per cert, els que fumen puros també contaminen el medi ambient.
| |
| Re: Ripoll vol posar càmeres per saber qui deixa la brossa fora del contenidor | 16/12/2008 - 16:03:37 | |
| Nom: eudald
Tens tota la raó!
| |
| Re: Ripoll vol posar càmeres per saber qui deixa la brossa fora del contenidor | 10/01/2009 - 21:29:53 | |
| Nom: POR
RESPECTE ALS REGIDORS, ES COM TOT, N 'HI HA DE TOT, BONS I DOLENTS I TAMBÉ AMB MALA IDEA, SI ES DETECTES ALGUN DE DOLENT, PER LA MALA GESTIÓ MALA IMATGE O AMB PREPOTÈNCIA,SI US PLAU AL CARRER, PERÒ AIXÒ NO PASSA QUEDA TOT TAPAT, SUPOSO QUE ELS HI PASSA A TOTS ELS POLÍTICS LOCALS I NO LOCALS.
| |
|
|