TEMA: esport a Ripoll
| esport a Ripoll | 03/12/2008 - 10:58:57 | |
| Nom: Futboler
Que l´esport a Ripoll necessita més instal.lacions, es evident. El pavelló està saturat. S´ha millorat amb la construció del camp de Gespa artificial. Esperem que el nou pavelló tardi el menys possible en construïrse. el que no entenc, es l´actitud d´alguns dirigents de les entitat esportives. Per exemple: L´altra dia al debat de "taula oberta", em và copsar l´actitud del representant del C.F.Ripoll, el Sr. Eduard Ruiz. Amb và semblar barruera. Donava l´impresió de prepoténcia. Les instal.lacions esportives , concretament el Camp de Gespa Articial, no es propietat del C.F.Ripoll. Es del poble de Ripoll. El poden utilitzar tots els ciutadans mentres compleixin la normativa. A la nova web del club, es permeten el luxe de posar horaris al bar ( il.legal), que tenen al camp i , a damunt, anomenen el camp com "el camp del C.F.Ripoll". Sr. Ruiz: No és el camp del C.F.Ripoll. Es el "Camp municipal d´Esports". Allí també hi juga el At. Monestir. Aquesta barraca no els hi pertany. Es un equipament més de les instal.lacions. El C.F.Ripoll, es un club important a Ripoll. No hi ha dubte. Peró no és l´amo del camp.No Ho Oblidi Sr. Ruiz.
| |
| Re: esport a Ripoll | 09/12/2008 - 16:52:29 | |
| Nom: exjugador del Ripoll
El Club Futbol Ripoll, està on està per culpa de dirigents com el SR. Ruiz. Molta moguda amb la penya blau i grana de Ripoll fa anys, molta moguda amb el CF Ripoll després i diguim Sr. Ruiz. quants jugadors han passat per les seves ordres i quants han arribat a tercera o a segona divisió? 3,4,5 o 6. Quin fracás com a dirigent.
Aixó no es degut a les intal.lacions !!!
Vostè molt cridar i res de res, plegui i deixi que gent que hi entenen de futbol portin aquest club.
Si totes les facilitats que han donat al futbol les haguessin rebut els altres esports de Ripoll, segurament algun nen de Ripoll estaria a l'èlit d'algun esport. Exemples. Bàsquet-Rabasseda, Hoquei-Verges, Ciclisme-Fabregas, etc,etc,etc...
Ara ja té el camp, demostri que vostè es un crac del futbol o plegui com ho ha fet el seu AMIC I COMPANY Miguel Gonzàlez "MICHEL".
| |
| Re: esport a Ripoll | 09/12/2008 - 21:19:34 | |
| Nom: Futboler ocasional
Jo, de futbol, no hi entenc massa. De tant en tant veig algun partit.Peró de persones, encara que no soc ni psicóleg ni res que se l´hi assembli, hi entenc una mica més. L´actitud del Sr. Ruiz, tant com a director esportiu, com diu la pagina web del C.F.Ripoll,com el seu comportament davant els mitjans de comunicació, com el seu comportament com a directiu del CF Ripoll, em sembla impressentable. No sap fer res més que escridassar, amanaçar i Baladronar a Tothom. Es un espectacle veure´l al camp (els pocs partits que veig). Jo , no l´hi dessitjo pas cap mal, pero, si quedés mut una temporada, l´hi agarïriem tots. A damunt, ara fà de "cuiner".
| |
|
|