TEMA: Parc Botànic
| Parc Botànic | 27/11/2008 - 10:53:45 | |
| Nom: Osonenca
Quasi cada cap de setmana acostumo a passejar pel jardí botànic portant la meva mascota (sempre lligada), no passa cap dia que no em trobi amb gossos sense lligar, embrutant-se per tot el parc i cap vigilància. El parc està en molt mal estat, les travesses de fusta estan cremades, arrencades, la part que es va dir que serien per plantes protegides està que fa fàstic, s'ha d'anar en compte doncs hi han tota mena d'alimanyes. Manquen llums (trencades des de fa temps), a la sortida per la part de Catatrava hi ha cablejat elèctric que és un perill.
D'altra banda l'esmentat pont que uneix dos barris així com l'estació de la Renfe està en un estat molt tocat, travesses que es belluguen més del normal, llums trencades, baranes en mal estat.
Aquest Ajuntament ens pot dir que pensa fer a part de l'asfaltat de les places Gran i Sant Eudald. Un asfaltat que deixa molt que desitjar en quant a en comptes de tenir pulmons verds ara tenim ciment.
Sense parlar del problema de La Lira. Això ho deixem per més endavant
| |
| Re: Parc Botànic | 27/11/2008 - 13:13:20 | |
| Nom: Cert
Cert. Passar pel pont de Calatrava fa basarda i l'estat del parc encongeix l'esperit (per deixat, fosc, solitari...)
| |
| Re: Parc Botànic | 10/12/2008 - 19:31:07 | |
| Nom: ripollès
No us preocopeu pas. Quan s´acostin les eleccions l´Ajuntament ja s´enrecordarà del mateniment!
| |
| Re: Parc Botànic | 13/10/2009 - 08:50:30 | |
| Nom: alex gomez
m'agrada el park botanic perque es molt macu i i puc portar al raul.
| |
|
|