Fòrum

TEMA: Nudismos en el Ripolles

Nudismos en el Ripolles07/07/2008 - 20:34:11
Nom: Nudista

Hola amigos/as soy una chica de 23 años que practico nudismo y me gustaria relacionarme con gente nudista como yo para salir ya que mis amigos no son nudistas y no quieren venir conmigo ... Si hay gente interesada en hacer un buen grupo de gente nudista de la zona y quiere formar parte ... dejar vuestro mensaje en este post ...

Respondre  
Re: Nudismos en el Ripolles20/07/2008 - 12:58:03
Nom: Igres

Hola.

Doncs primer de tot jo no penso que estigui bé referir-se al nudisme com a una pràctica. Considero una pràctica, una activitat que s'exerceix amb certa continuïtat, com podria ser jugar al tennis, fer rafting o dedicar-se a la cria de cavalls.

Tampoc trobo encertat que s'estereotopitzi el nudisme com a un fet transgressor, gairebé al marge de la legalitat i que els seus seguidors siguin reclossos en guetos platgístics o bé en amagats indrets feréstecs que no surten ni en els mapes.

Però així és la societat i la hipocresia no la he inventada jo i qui s'escandalitza per veure un cul a l'aire a la platja, de ben segur que un cop a casa seva, es fa tota mena de palles mentals veient les exhibicions de pit i cuixa, amb la que ens entretenen nit i dia totes les cadenes de televisió.

De totes maneres, també crec que aquesta criminilització del nudisme és més patent al poble que a la ciutat, on la gent ja està curada d'espants de tota mena d'"espectacles" al carrer.

Jo ho trobo normal, ni bo ni dolent. Simplement m'agrada entonar tot el meu cos amb la mateixa tonalitat i negar al meu penis la possibilitat de acolorir-se amb total igualtat i equivalència amb la resta de les meves extremitats, doncs que vols que et digui, seria com una mena de discriminació corporal. I si no vull patir els traumàtic efectes d'una possible rebel.lió i més que probable vaga general, em sembla que no em convé massa tenir-lo descontent...

;)

Sorry si m'he enrotllat, escriu-me si et ve de gust. Salut.
tancalatele@gmail.com

Respondre  
Re: Nudismos en el Ripolles02/08/2008 - 20:08:03
Nom: Jo mateix

Platges nudistes, al Ripollès poques....

Respondre  
Re: Nudismos en el Ripolles18/10/2008 - 14:15:11
Nom: Raimon

Proposo establir una zona vora el Riu com abans hi havia a Can Guetes, Can Polit, el gorg dels estudiants... el gorg dels banyuts... on s'hi practiqui el nudisme a l'estiu o quan faci prou calor per no tenir fred. Si hi va aquesta noieta de 22 anys jo també hi aniré...

Respondre  
Re: Nudismos en el Ripolles05/11/2008 - 19:54:50
Nom: Wenk

Si, clar, claríssim!

Amb una noieta de 22 anys, tot déu hi aniría, però... i si en tingués 40 més?

De totes maneres, no m'imagino estar passejant per la ruta del ferro i veure des de la carretera a la gent en boles al gorg de ca'n volant...

I com que a Ripoll "ningú coneix a ningú", com per anar exhibint miséries!... (ó no, vés a saber),i d'aquí a formar el "club de la vorágine", i apa! a criticar i trinxar, que això ens agrada!...

(Ep!, de bon rotllo, eh?)

Respondre  
Re: Nudismos en el Ripolles06/11/2008 - 13:20:54
Nom: Pio

N´hi ha de 40 que estan de més bon veure, que moltes de 22.Per cert si sabeu on, m´aviseu.

Respondre  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: