TEMA: dependentes de movistar nefastas
| dependentes de movistar nefastas | 18/05/2011 - 13:12:25 | |
| Nom: pere
soc un ciutada de la vila de ripoll de 61 anys , normal em un curriculum mes aviat molt esenyat. i vaig anar a la botiga de movistar per que se me avia espetllat el movil , bueno dons em varen tractar com un delincuent ,tant que al final de protestar per el que em feian ,em varen deixa pengat ,sen varen anar a atendre un altre client sense aver acabat em mi ,els vaig dir que allo era orroros ,i encare em varen contestar que jo era un mal educat sense averilsi faltat em res , no entenc com poden tenir persones aixi de venedores emb un establiment directe al public ,¿ qui es deun de pensa que son aquestes nenas ?
| |
| Re: dependentes de movistar nefastas | 25/05/2011 - 15:23:22 | |
| Nom: sergibr
Pot explicar la situació sencera perquè ens fem una idea més objectiva del què va succeir? Gràcies. Del contrari, és una acusació sense valor.
| |
| per en Pere | 26/05/2011 - 22:47:50 | |
| Nom: 15-M
Em sap molt de greu tenir que dir-te aixo, però es el que passa, a llocs, on els que ja no pugem al carro de les noves tecnologies al 100% ens tracten axis. Quan el vas anar a comprar, quin somriure que feien aquelles noies tan maques i tot eren facilitats. Peró després quan tens un problema ja no volen saber res. Sort que algun amic t´ajuda. I de tots els serveis aprofitàs els que mes o meins pots. I pagues per tots.
Tot aixo ho podríem estendre a CAIXAs BANCS i altres estaments.
| |
| Re: dependentes de movistar nefastas | 25/11/2011 - 09:38:01 | |
| Nom: 300
Ja va demanar el llibre de reclamacions? Sempre que es trobi en un cas així, li recomano que ho faci. Si més tard vol empendre alguna altra acció, com presentar denúncia davant un organisme de defensa del consumidor (els trobarà l'Ajuntament o potser al Consell Comarcal), l'haver fet aquest pas previ l'ajudarà. Pot pensar que el recurs del llibre de reclamacions no servirà de res però, només per veure com a les dependentes els canvia la cara quan el demanes, ja val la pena.
Sort per a les properes vegades!
| |
|
|