TEMA: Accidents obres Ripoll
| Accidents obres Ripoll | 17/01/2011 - 15:30:24 | |
| Nom: Anna
Bon dia. Ahir vam tenir un accident a l'alçada de la depuradora de Ripoll i pel que tinc entés hi han hagut 6 accidents més en un plaç d'uns 10 dies al mateix tram. El fet és que l'asfalt es troba en molt males condicions degut a les obres, on s'acaba patinant inclús anant a peu per l'acumulació de pols, aigua, gebra, ...
Tot i que hi ha un cartell que indica que s'ha d'anar a 40km/h, creiem que no és suficient, que no se'n poden rentar les mans i prou i per tant estaria bé que al menys els afectats o aquells qui algun cop hi han patinat (per què l'hivern anterior també passava) ens possessim d'acord per fer arribar les nostres queixes.
| |
| Re: Accidents obres Ripoll | 22/01/2011 - 07:28:40 | |
| Nom: Ignorant
Amiga Anna, independentment de que allò és un autèntic nyap, si hi ha un cartell que prohibeix anar més de 40 és per alguna cosa.
Si haguessis respectat aquesta senyal de limitació de velocitat no hauries tingut probablement l'accident (a l'igual que la gran majoria d'accidentats).
Per tant, a nivell legal, no tens res a fer ja que estaves perfectament advertida de les obres i de la limitació de velocitat.
| |
| Re: Accidents obres Ripoll | 08/02/2011 - 09:01:53 | |
| Nom: Neus
Jo també vaig tenir un accident on em va patinar el cotxe a l'alçada del Roig el dia 19 de gener. Encara que legalment no es pugui fer res, com ens diu el missatge de l'Ignorant, crec que tenim tot el dret de queixar-nos. Sobretot quan el cotxe ja el tens al desballastament i encara li quedaven uns quants anys de campanya i t'has de conformar que no has quedat invàlid, mort o vegetal.
Ara, el dret de queixar-nos que no ens el tregui ningú!!
A per cert, que algú els digui en els treballadors de les obres que si passa la cuba d'aigua per treure el fang a quarts de 7 del vespre i després baixa la temperartura a sota zero, aquesta es glaça. El mateix passa cap a les vuit del matí.
| |
|
|