TEMA: Un ferragot anomenat Lira
| Un ferragot anomenat Lira | 26/08/2010 - 20:27:35 | |
| Nom: Ferrer de Mena
Llegint el darrer butlletí del Gall Republicà, em dona la sensació que el millor que podia passar a Ripoll era que ERC agafés el control de l’espai públic “La Lira”. Hi esteu d’acord?
| |
| Re: Un ferragot anomenat Lira | 28/08/2010 - 11:23:40 | |
| Nom: PIO
Si hi així es podràn robellar plegats.
| |
| Re: Un ferragot anomenat Lira | 06/09/2010 - 22:22:55 | |
| Nom: La feina ben feta…
Requereix el seu temps. I si no que li preguntin a la nostra alcaldessa de lletres. Refer el ferm des de la Rectoria, a la plaça de l’ajuntament (uns 200 mt. pel cap llarg) més de 3 mesos. Això sí!, els veïns de Sant Pere ens hem entestat a esmorrar el canto de l’acera de la confluència del carrer del Nord amb el carrer Mossèn Cinto. Ho fem a cops de llanta, és la nostra particular manera de protestar!
Probablement al nou butlletí del Gall Republicà ens cantaran les excel•lències d’aquesta obra que no ens haurà costat un Euro (llantes a banda).
| |
| Re: Un ferragot anomenat Lira | 07/09/2010 - 22:20:00 | |
| Nom: De res massa
En castellà diuen “Lo bueno, si breve, dos veces bueno; y aun lo malo, si poco, no tan malo”. Lliçó que tinc ben apresa!. No es pot dir el mateix del nostre consistori. Més ferro!. Deuen estar fent una ruta del ferro alternativa!. Ara davant la porta d’un restaurant i una farmàcia de Ripoll, han fet un clos per guardar-hi sospito els carros de la brossa. El material...... Ferro!. Els del restaurant deuen estar que no s’hi veuen de contents!. No és sostenible el sistema de la plaça gran i Sant Eudald? Algú ho hauria de demanar al plenari municipal. Suggereixo!
| |
| Re: Un ferragot anomenat Lira | 11/09/2010 - 17:19:45 | |
| Nom: Forgem l'itinerari
Si ningú hi té impediment iniciarem l'itinerari de la ruta del ferro alternativa, amb una visita als exteriors del museu comarcal, pendent de solemne inauguració
| |
| Re: Un ferragot anomenat Lira | 15/09/2010 - 19:48:46 | |
| Nom: Primera estació
No massa lluny podrem contemplar l’estructura del ascensor (avui funciona demà no!) que va del carrer Pirineus al nivell 2 del raval de Sant Pere, així com la façana fèrrica, construïda just damunt la façana usurpada als veïns. Tal i com podem llegir (forçant la vista i amb imaginació) al llençol ranci, estès a la balconada des de temps immemorials.
| |
| Ja han fet escola | 15/10/2010 - 20:25:34 | |
| Nom: Massa tard !
Un conegut bar de copes de Ripoll ja n’ha après, meravellós cartell fèrric a la porta d’entrada!. Definidament hem deixat enrere “the plastic age”
| |
| Original, o potser no??? | 17/11/2010 - 00:14:41 | |
| Nom: S’admeten suggeriments?
Ara que teniu un espai buit, i abans de que per lògica se us ompli de merda (recordeu que tot espai buit , és susceptible d’omplir-se de porqueria) és el moment de fer servir la vostra fèrrica imaginació!. Si em permeteu un suggeriment , i a caire d’invertir en ferro. A la plaça de l’abat Arnulf hi podríeu construir una rèplica de la Torre Eiffel , si la feu a una escala 1/10 recuperarem l’skyline del Ripoll tal i com el vareu trobar quan vareu entrar al consistori. Bé aquesta és la meva idea...., però em passa igual que als principis de en Grouxo , si no us agrada en tinc d’altres!!!
| |
| Re: Un ferragot anomenat Lira | 02/02/2011 - 21:41:10 | |
| Nom: Poques llums
Per a mi, que sóc llec en la materia, el comentari de Norfeus a la notícia del canvi de il·luminació "Només hi ha pressupost(2000€) per dues llumeneres dobles i els deixem a preu de cost 1800€, 6 anys de garantia i amb un consum total(tots dos) de 147W, actualemt el consum és de 4.221W(4,2KW).
Rendiment LED a 3000K 100lm/W
Rendiment Fluorescent a 3000K 60lm/W" està incomplert, què voleu dir?
| |
|
|