TEMA: viure a Planoles
| viure a Planoles | 11/10/2009 - 13:44:08 | |
| Nom: Jordi
L'Ajuntamentde Planoles ofereix una casa de tres habitacions amb un lloguer reduït per una família amb nens en edat escolar, i que estigui disposada a viure al nostre municipi.
Per més informació :Ajuntament de Planoles tel: 972736000 o bé a...l web www.planoles.info
Si us plau, feu còrrer la veu per si hi ha alguna família que vulgui fer un canvi de vida.
Qui estigui rumian fer un camvi de vida. Els combido a fer-ho. Jo amb la meva familia varem desidir fer aquet camvi de vida, ara fa 3 anys, de la ciutad al poble.Despues de aquest temps ho valoro positivament,soble tot al nucli familiar.
Tranquilitat, naturaleza,un entorn molt agradable per creixa els fills i gaudiro.
| |
| Re: viure a Planoles | 11/10/2009 - 13:44:48 | |
| Nom: Tomàs
Estic interesat en saber d`aquesta oferta, soc pare de cuatre filles dues en edad escolar i una altre per l`any que ve. M`agradaria saber amb qui haig de parlar. i també si hi ha feina per la zona.
| |
| Re: viure a Planoles | 11/10/2009 - 20:14:31 | |
| Nom: tito
truca al ajuntament de planoles
| |
| Re: viure a Planoles | 13/10/2009 - 21:48:15 | |
| Nom: JORDI
Hola, el tel: de l´ayuntament 972736000 o bé a...l web www.planoles.info, trovaras el mail.
Se, que demanan gent per l´obra del pas a nivell de Planoles.
| |
| Re: viure a Planoles | 24/11/2009 - 23:03:01 | |
| Nom: esther
Hola som una parella amb una nena de 4 anys. La veritat és que a nosaltres també ens agradaria canviar de vida, més tranquilitat pels nens.....una vida, nosaltres som de blanes.
Jo sóc educadora i el meu home fa de tot desde cambrer a la construcció. Ens hem quedat sense feina tots 2, i seria un bon moment per canviar. Aqui estem de lloguer.
Jordi, hi ha feina per allà per nosaltres o almenys per ell?
Gràcies.....
| |
| Re: viure a Planoles | 27/11/2009 - 21:11:10 | |
| Nom: esther
Hola..........primer de tot voldria saber on s´anuncien aquests pobles de catalunya que per manca de nens tanquen les escoles.I perque vols que corri la veu si quan els de la costa, volem venir cap aqui ja no hi ha plaça.
Perdoneu, no haveu posat només que un pis........jo crec que tindrieu que haver posat més d´un encara que fos per rehabilitar, o amb posibilitat de feina etc......
el meu mail es esthersimpa@hotmail.com, si algu sap alguna cosa que m´ho envii si us plau, som un grup de mares amb fills amb edat escolar cansats de viure a la costa que volem fer un camvi pels nostres fills de cara a la tranquilitat i qualitat de vida.
gràcies
| |
| Re: viure a Planoles | 04/06/2010 - 12:44:38 | |
| Nom: adela
Soc una mare amb una filla de 7 anys, i m'agradaria anar a viure a un poble. Planoles està bé, hi he estat en diferents ocasions. I amb uns cantaires i musics vàrem inaugurar l'alberg fa uns 26 anys tot
passant una setmana assajant i fent algun concert.
Si cal puc compartir casa amb una família amb fills.
| |
|
|