TEMA: policia local? de Ripoll?
| policia local? de Ripoll? | 15/08/2009 - 10:02:28 | |
| Nom: ràton
El tema de la pixada popular només és la punta de l'iceberg del malestar dels habitants de Ripoll d'ençà la remodelació i reorientació de la mal dita policia local de Ripoll.
De local en té ben poc.
Les directrius de tolerància zero, les actituts xulesques, prepotents i desmesurades del nou cap no ajuden gens a la convivència.
que en penseu de tot això?
| |
| Re: policia local? de Ripoll? | 27/08/2009 - 11:52:33 | |
| Nom: Un de Ripoll
Estem d'acord en que l'actitud del nou cap de la poli de Ripoll no és la més adequada.
El que més m'emprenya és que aquest senyor fa una feina. Les directrius i les condicions per fer-la les manen l'equip de govern. O us penseu que fa el que fa per iniciativa propia?. No, ell fa el que li manen.
| |
| Re: policia local? de Ripoll? | 27/08/2009 - 12:15:43 | |
| Nom: un altre de ripoll
si l'ajuntament va curt de calers es podrien abaixar els sous i treballar més, enlloc de perseguir als conductors de Ripoll.
La pressió que exerceix la Policia Local és desproporcionada, van a comissió??
| |
| Re: policia local? de Ripoll? | 27/08/2009 - 14:25:14 | |
| Nom: victima del barri vell
Vaig per tot el poble i els cotxes mal aparcats toquen l'un amb l'altre, cap multa, cap sanció, cap munipa...
En canvi al barri vell, l'intregisme de la peatonalització concentra tots els esforços sancionadors, no pots fer ni un pas i t'entrebanques amb una parella de municipals, talonari en mà.
Curiosament només multen de forma selectiva, és a dir, als residents que descarreguen la compra, als repartidors, als industrials....
| |
| Re: policia local? de Ripoll? | 27/08/2009 - 14:59:11 | |
| Nom: cornut i pagar el beure
Vaig per tot Ripoll i els cotxes mal aparcats toquen l'un amb l'altre.
Els gossos (millor dit, els amos dels gossos) embruten impunement.
Es cremen contenidors i es rebenten cotxe.
ON SÓN ELS POLICIES LOCALS???
Els que ens ha tocat viure o guanyar-nos la vida dins el perímetre del Barri Vell ho sabem molt bé:
perseguint als residents que descarreguen la compra, multant als industrials, entorpint i coaccionant la feina dels repartidors, dificultant l'aprovisionament dels establiments i negocis....
qui els dòna aquestes directrius?
el/la mateix/a que otorga bula circulatòrina i d'estacionament als carrerons més estrets de la mateixa (sempre la mateixa) furgoneta?
| |
| Re: policia local? de Ripoll? | 27/08/2009 - 19:40:08 | |
| Nom: tito
creo que el jefede policia actual, actua correctamente, en el sentido de aplicar la normativa a la ciudadania,. quiza, creo, demasiado precipitadamente, habria que ser mucho mas paulatino, es decir, hace ya tiempo que se tenia de haber trabajado el tema de la policia local y de la aplicacion de normativa y demas. y referente al tema de bajar los sueldos mejor que no , pero al antiguo jefe le han subido la categoria no?, quiza alguuien explique a que es debido el destino de la subida de la retribución que se supone la categoria y sabiendo que pusieron a alguien en su lugar
| |
| Re: policia local? de Ripoll? | 30/08/2009 - 09:44:33 | |
| Nom: tiuo
bajar el sueldo no se pero aumentos de categoria por la cara si. pusieron un inspector por alguna razon y resulta que suben lacategoria al exjefe, que lo explique alguien porfa, eso lo pagamos los ciudadanos y lo que no sabemos,
| |
| Re: policia local? de Ripoll? | 09/09/2009 - 22:26:12 | |
| Nom: Cutri
És indignant. Estic treballant tot el dia de paleta per guanyar-me la vida, aparco un moment davant de casa (a un lloc on no molestava absolutament ningú) per descarregar les eines, i, al cap de 5 minuts, baixo i em trobo una multa. La plaça on he aparcat és un lloc on tothom hi aparca, durant hores, i només es multa segons a qui. Recordo una vegada que em vaig queixar perquè no podia entrar el cotxe al garatge ja que hi havia un cotxe aparcat just davant i la policia va respondre dient que no era a la plaça i, que, per tant, no hi podia fer res. En fi, les lleis són per interpretar-les, per fer discriminacions o per putejar al personal? Estic parlant del carrer Sta Magdalena.
| |
| Re: policia local? de Ripoll? | 17/09/2009 - 17:14:24 | |
| Nom: patre
aixó no és cert, quan necesites a la policia local sempre estan al lloc, malgrat no tinguin un servei.
no cal inventar coses emprenyats perque ens denunciant a nosaltres.
| |
| Re: policia local? de Ripoll? | 14/12/2009 - 19:15:57 | |
| Nom: Ribetà emprenyat
Aquí Ribes passa alguna cosa semblant amb el tiu vestit de policia local que corre per aquí. El passeig sempre és plè de cotxes aparcats en línia groga, a davant de l'hotel Sant Antoni sempre hi ha algun cotxe mal aparcat, davant de la caixa de pensions també, i quina casualitat que el munipa només va a per els del poble, als que venen de fora no els hi diu mai res. Quina gràcia no? Qui paga els impostos del poble, els que venen a passar el cap de setmana o nosaltres? Això si, tenim un policia local de collons, dóna un exemple al poble que fa por; més d'una vegada l'he vist patrullant parlant per el movil i sense cinturó, i fa uns dies estava el cotxe aparcat a sobre el pas zebra de davant de l'escola. M'hauré d'acostumar a portar la càmera de fotos a sobre i presentar una queixa, que no hi ha dret amb això que fa. Ara últimament ja no hi parla per el movil mentre condueix, s'ha comprat un auricular que va endollat al movil (totalment prohibit utilitzar-lo mentre es condueix), així quan vas darrere seu amb el cotxe no veus que està parlant per telèfon, era massa descarat abans home. Amb els calers que paguem aquí Ribes no pot demanar que li facin una instalació bluetooth al cotxe?
Més serietat Rambo, més serietat.
| |
|
|