Fòrum

TEMA: FES o no FES

FES o no FES28/07/2009 - 17:43:30
Nom: Fundació Eduard Soler o Palau

La trentena de treballadors de la Fundació Eduard Soler despatxats en època de crisi gràcies a l’Alcaldessa de Ripoll d'esquerres es clar! i la resta de patums del patronat li dediquem aquest nou espai de denúncia.

Respondre  
Re: FES o no FES28/07/2009 - 22:58:38
Nom: periodista

Les últimes tres grans mentides:

1.- A la Fundació Eduard Soler NO es fa cap cilce formatiu de grau superior anomenat "mecatrònica". M'explico, resulta que el cilce que imperteixen és el cilce de FP que es diu "manteniment d'equips industrials", no és un cicle nou, també el fan a Manlleu.

2.- A Ripoll no es fa ni es farà cap carrera o classes universitàries com diu l'Alcaldessa del Zirietone(aquell anunci del VW polo dels 90').

3.- Contrari del què diuen els patrons.Cap iniciativa engegada a esquenes de la voluntat d'en Soler a funcionat, CIEM, Centre Tecnològic... .

A més.
L'empresa de destrosses dentals 3D plus és un desastre i ara li donen una subenció els burrus de la Genialitat de Catalunya, diners públics cremats.

Respondre  
Re: FES o no FES01/08/2009 - 01:00:49
Nom: Resposta

No en tinguis cap dubte, no cal Fer res, n'hi ha prou en publicitar les coses: mecatrònica, cadira de rodes, vagoneta del Canigó, TECMAP, emprenedors, Vila Icària, un centre tecnològic que no ho és.... tot és el mateix. Fum, fum i sols fum.

Ara que plega en solà és bon moment per a fer-ne un balanç: incompetència, entreguisme i promoció personal. Millor no haver-lo conegut.

El que ve al darrera és el mateix. No us feu cap il·lusió. Si el Sr. Soler hagués volgut regalar les accions als palau ja ho hauria fet ell. La decisió dels diferents patronats no té res en comú amb la seva voluntat, com tantes altres coses.

Fins quan ens enganyaran?

Respondre  
Re: FES o no FES01/08/2009 - 12:08:27
Nom: Trist i emprenyat

Hem estat mirant els cicles formatius a la web oficial d'educació. Efectivament no hi ha cap cicle que es digui "mecatrònica".
No ho entenc, ens van dir a la presentació del suposat cicle de la mecatrònica que era un cicle nou dedicat a la creació de màquines modernes amb informàtica, electrònica i mecànica. Resulta que ara és un cilce de manteniment industrial i prou.
Els que ens dediquem al manteniment indústrial què ens ensenyaran a l'escola????, crec que poca cosa donat que l'experiència i el dia a dia s'anapren més que la millor escola del món. Aquest susposat cilce crec que era per anar més enllà, apendre les teòries del disseny i no pas del manteniment que poca teoria hi ha.
No entenc com pot una institució com aquesta fer AQUESTA MENTIDA TANT GROSA.
Estic molt emprenyat no sé si s'ha de fer alguna denúncia per engany al consumidor o què s'ha de fer, però això és intolerable, una a VERGONYA.

Respondre  
Re: FES o no FES01/08/2009 - 22:05:10
Nom: Sols trist

Et pots posar trist, benvingut al club, però no t’emprenyis que repercuteix en la salut. La mecatrònica és una gran opció de futur; però tal com es planteja a la FES sols és una gran mentida. Si segueixes els temes que tracta la FES veuràs que la majoria són vols de coloms, o fum com diu algú és amunt.
De totes maneres, a alguns trapelles, el va prou bé per a posicionarse a una societat que volen controlar pel lluïment personal, ja m’entens.
No tinc coneixement de la mecatrònica universitària, la de Vic, però molt em temo que serà el mateix. De moment els dos màxims impulsors d’aquests estudis han plegat ( en Solà de la FES i en Clotes de la UVIC) ja sabràs llegir entre línies.
El problema no és sols dels pocavergonyes, també és de la societat que no reacciona amb prou fermesa per marginar-los.

Respondre  
Re: FES o no FES04/08/2009 - 18:39:37
Nom: Ja fa molt de temps que es denuncia !!

Bé, sembla que finalment el personal està despertant. Hi ha un grup, que es preua de la seva lleialtat al projecte d'en Soler, que ja fa molt temps que ho està denunciant...si us interessa el tema no ho dubteu ni un instant www.somlleials.cat. Hi trobareu tots els despropòsits obra de el Patronat que "gestiona" el llegat de l'Eduard, barrejat amb humor i una mica de cinisme(que sempre ens restarà com últim recurs).
Salutacions lleials !!!

Respondre  
Re: FES o no FES05/08/2009 - 15:38:20
Nom: FES o no FES

Lleials cadells, defensors de la veritat, unim-nos tots per afrontar la GMM. Jo des del Callís us dibuixaré l’estratègia a seguir (és que torno a treballar ja m’he comprat la bata pel setembre, tenia callos al cul de tant penkin) i després processarem la idea a nofeus. Tots junts farem justícia!!!!!!!

Respondre  
Re: FES o no FES07/08/2009 - 18:10:59
Nom: Anònim

Després de tantes mentides, bufades de fum i globus sonda mediàtics la FES ha perdut totalment la seva credibilitat, donat que ha quedat demostrat, la penúltima aquesta mentida de la mecatrònica a Ripoll com a formació professional, és lamentable. Ara ja ni l'escola del treball és de fiar, què queda de tots els organismes de la FES??, ja no hi ha res.
Quin desastre pel Ripollès, una cosa bona que podia prosperar i ara ja està lapidada per una colla de gent que no es mereixen continuar al seu lloc.
Quina raó tenien aquells que varen protestar al ple de l'ajuntament !!, pensava que exageraven, però ara ho entenc. Encara no fa ni un any i ja es veu com va. No sé qui és el responsable de tal mentida, però alguna sanció ha de caure, des del departament d'educació( si és que funciona).
Tot així no entenc el perquè de tot plegat, els mateixos dirigents de la FES han anat en cotra seva han desprestigiat la institució d'en Soler.

Respondre  
Re: FES o no FES07/08/2009 - 18:31:23
Nom: professor

Des de l'anonimat us puc dir que sento vergonya aliena de la direcció d'aquest centre.

Respondre  
Re: FES o no FES07/08/2009 - 18:39:16
Nom: RFS

Jo pensava que això de l'aprenentatge virtual era una altre cosa.

Respondre  

Anar a la pàgina

1  2  3  4  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: