TEMA: abortament
| abortament | 02/06/2009 - 19:07:25 | |
| Nom: tictac
Tots els temes que es tracten en aquest forum son interessants, sóc nou en el forum i no se si s'ha tractat aquest tema.
Que en penseu de permetra abortar a una nena de 16 anys sense que els pares siguin sabadors.
He llegit amb sorpresa i satisfacció que un percentatge molt important de socilistes estan en contra.
| |
| Re: abortament | 03/06/2009 - 20:37:48 | |
| Nom: sergibr
No. I tampoc s'ha parlat dels cures pederastes.
| |
| Re: abortament | 05/06/2009 - 17:36:18 | |
Dons es un bon suggeriment, vols continuar parlan de l'abortament??
| |
| Re: avortament | 12/06/2009 - 19:51:28 | |
És curiós, pensava que podria ser un tema que si no s’havia tocat mai en aquest fòrum despertaria interès entre els participants.
Pot ser pensem que aquest temes són qüestions de politics, dons crec que ens pertany a tots. Malauradament es una practica, la del avortament, que sovinteja.
Penso que l’avortament perjudica greument a la societat, en global i a la persona en particular.
Fins aleshores la meva proposta porta 106 visites, però només a 1 persona li ha despertat prou interès.
M’ha agradat molt que elripollesdigital.com fes una enquesta d’aquest tipus.
Be perdoneu el rotllo.
| |
| Re: abortament | 16/06/2009 - 01:42:44 | |
| Nom: capellà
quan dius cures vols dir capellans?
| |
| Re: abortament | 18/06/2009 - 22:49:37 | |
| Nom: sergibr
Em referia a les irresponsables declaracions d'un membre de l'església catòlica, quan gairebé justifica els abusos sexuals, comesos a uns menors irlandesos.
| |
| Re: abortament | 27/06/2009 - 14:01:15 | |
| Nom: Emma
Què té a veure el tema de l'avortament amb el dels capellans?
| |
| Re: abortament | 30/06/2009 - 18:52:49 | |
De fet són declaracions molt poc afortunades i de mal gust, però en Cañizares, ( i no vull justificar a ningú) suposo, que devia de volgué dir que dintre de lo abominable d’aquestes dues accions, l’avortament i l’abús a menors, el primer és pitjor perquè estem matant.
| |
| Re: abortament | 08/10/2009 - 15:42:09 | |
| Nom: anonima
Pues sincerament no te res a veure...ho únic que la gent s'aborreix i ja no sap ni de què parlar.
| |
|
|