Fòrum

TEMA: Botellon a Camprodon

Botellon a Camprodon13/04/2009 - 17:34:16
Nom: David

La Plaça dr. Robert de Camprodon s'ha convertit en un lloc habitual de reunió. Fins aquí molt bé, si no fos perquè el soroll fins altes hores de la matinada es insuportable i els veins no podem dormir (baralles, música a tota castanya, gent que beu al carrer....)

El problema ja fa temps que dura, però l'Ajuntament o no fa res o no se´n surt.

A veure si els nostres empleats (govern local i forces de seguretat) fan alguna cosa per guanyar-se el sou.

Respondre  
Re: Botellon a Camprodon18/04/2009 - 02:19:06
Nom: Manel

Et comprenc, perquè a Ripoll passa el mateix, tots els caps de setmana s'ompli la plaça President Terradellas on hi ha un local que curiosament és un bar i actua com discoteca, cal aguantar fins a la matinada els acelerones´els crits i la música dels cotxes i del bar, que amb la llei en la mà hauria d'estar tancat, però un ajuntament d'incompetents o corruptes veus a saber ho tolera tot.

Respondre  
Re: Botellon a Camprodon21/04/2009 - 18:54:53
Nom: Pepet

Ens estem fent vells tots plegats...

Respondre  
Re: Botellon a Camprodon02/05/2009 - 07:33:31
Nom: camprodoní de la plaça

No és qüestió de fer-se vell "tots plegats". És qüestió de respectar a la gent, siguin joves o vells, doncs en aquest indret hi viuen gent de tota edat i condició, i no només jovent que es pugui lamentar d'estar-se fent vell. Punyetera la gràcia que fa no poder dormir quan l'endemà has de sortir de csa per anar a treballar a les sis del matí!!!. I punyetera la gràcia aquell senyor de més de setenta anys que no pot aclucar l'ull en tota la nit tot i estar malalt i "vell" (ja ho és, no s'hi està tornant..)....!! Una mica de respecte siusplau.

Respondre  
Re: Botellon a Camprodon03/05/2009 - 21:14:44

Doncs potser que tots els afectats pressionem als que han de solucionar el problema (principalment Ajuntament).
Sembla un broma de mal gust, però hi ha un regidor a l'Ajuntament de Camprodon que porta la regidoria de "qualitat de vida" potser que ens digui que enten ell per qualitat de vida, o millor, que vingui a dormir una nit amb nosaltres.

Respondre  
Re: Botellon a Camprodon09/05/2009 - 18:17:31
Nom: sergibr

L'"ampollot" va sorgir com a conseqüència de la falta de locals d'oci nocturn econòmics. La culpa és de l'ajuntament per condicionar-nos la diversió en discoteques pijes i ultra cares. Si pretenen que no es faci soroll, que permetin l'obertura de bars fins les 12 del migdia, on la gent que vulgui, pugui beure i fumar sense cap mena de pressió policial.

Respondre  
Re: Botellon a Camprodon13/05/2009 - 10:22:31

Completament d'acord amb tu,el jovent ha de poder-se divertir i les institucions han de vetllar per trobar-hi espais. Ara bé, jo també tinc drets, entre ells el del descans, el teu dret a la diversió passa davant del meu al descans?

A veure si et semblaria bé que quan vagis a dormir ens posem davant casa tema a fer soroll, fessim les necessitats a la façana i vomitessim a l'entrada, et semblarà bé? et faràs fotre per respectar el meu dret a la diversió?Segur que no.

Com veus, els teus drets s'acaben on comencen els meus. Al final és un tema de pensar també en els demés no només en un mateix.

Respondre  
Llegim bé o interpretem el que volem?18/05/2009 - 18:21:59
Nom: sergibr

Em sembla que no m'has entès gaire bé company, perquè només fas que reafirmar el que jo he exposat. La manca de locals nocturns amb preus raonables fins a altes hores de la matinada, és el que provoca aquestes situacions que tu esmentes. D'existir-ne'n, de ben segur que poques vegades el jovent et desvetllaria la son i t'impediria el teu merescut descans. Salut.

Respondre  
Re: Botellon a Camprodon30/05/2009 - 16:24:33
Nom: Camprodoní

Que voleu que us digui! som una colla d'incivics? doncs no ho ser... Camprodon sempre ha estat un lloc de trobada ppalment els dissabtes a la nit per la gent del poble i de ciutat que passen el cap de setmana a la vall.

El que si que és cert que la majoria de locals d'oci nocturn s'ubiquen a una mateixa zona... l'oferta tambe es molt reduïda, l'alcohol està pels núvols i no deixa un marge a les persones que no els hi va el rollo. La solució? doncs fer botellon a fora als carrers... és com tot... has de renunciar a trobar-te amb els teus colegues en un pub en el que no et va el rollo? Evidentment si no hi ha res mes jo seria el primer per optar a buscar una alternativa i la més fàcil és el carrer ( i l'alcohol t'ha costat 4 duros).

Tmb és cert que no tots els problemes del descans dels veïns prové del botellon... els 2 unics pubs que es gastin peles per millorar les instal·lacions i si no que gent emprenadora obri nous locals a les afores del poble....

visca camprodon!

Respondre  
Re: Botellon a Camprodon06/12/2009 - 10:13:31
Nom: exiliat

Haurem de marxar tots els del barri. perque els Srs. pugin fer el que vulgin( soroll,trenca vidrescotxes,llançar contenidors al riu, entra a las casas,brallas,cops de punys,tec....).els mossos RES,l´ajuntament menys; aixo volem fer consultes al poble per tot.la gran majoria FALSOS

Respondre  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: