Fòrum

TEMA: La Pubilla i l'Hereu de Ripoll han de Representar la Comarca?

La Pubilla i l'Hereu de Ripoll han de Representar la Comarca?31/03/2009 - 22:36:31
Nom: ciutada

Bones a tots el ripollesos/sas.

Crec que és injust que les Pubilles i Hereus de Ripoll siguin els que ens representin la Comarca!!!

Això s'hauria de fer una elecció entre tots els municipis que forment la Comarca del Ripollès. Que no tenim els altres pobles de la comarca Pubilla i Hereu??? Ribes de Freser, Campdevànol, Camprodon, Sant Pau de Segúries, Llanars, Vilallonga de Ter, Setcases Mollò...
Que no soms de la comarca????

Des de la organització, demanaria que és fes una elecció entre tots els pobles de la comarca i incitar a altres pobles que no tenen pubilla i Hereu a participar d'aquesta festa, ja que seria una bona manera de potencia la festa de la Comarca.

-RIPOLL i + COMARCA!!!!!!

Respondre  
Re: La Pubilla i l'Hereu de Ripoll han de Representar la Comarca?01/04/2009 - 09:46:02
Nom: Hereu de casa meva

Estic d'acord, s'hauria de poguer triar entre tots els representants de la comarca.

Respondre  
Re: La Pubilla i l'Hereu de Ripoll han de Representar la Comarca?01/04/2009 - 09:51:28
Nom: potser si

desconec si la pubilla de ripoll representa la comarca. El que sé és que l'hereu quillo no representa Ripoll mai. Sembla la pubilla viuda, pobra, tan jove i haver de patir aixo

Respondre  
Re: La Pubilla i l'Hereu de Ripoll han de Representar la Comarca?05/04/2009 - 23:19:41
Nom: Una pubilla de Ripoll

Bones ciutadà!!

Molt em temo que no estàs gaire ben informat de tots aquests temes, i no et culpo pas, però una miqueta de sentit comú: si a la banda i a la faixa duen escrit Ripoll, serà perquè representen a aquesta Vila!

D'altra banda, també t'haig de dir que "l'organització" a qui tu fas referència no existeix com a tal. És a dir que no hi ha cap entitat comarcal que vetlli per aquesta tradició. Ara bé, ja fa uns anys que, curiosament un grup de gent de Ripoll, va trucar a la porta del Consell Comarcal per tal que es pogues dur a terme una elecció comarcal, i de la mateixa manera establir un lligam entre les diverses Pubilles i Hereus de la zona.

Es va treballar durant varis mesos per fer un projecte, i mentres, s'anava intentant contactar amb les regidories de cultura de cada ajuntament, ja que en la majoria de poblacions són les encarregades de les eleccions. Quan el projecte estava acabat, es van convocar a tots els regidors de cultura a una reunió per fer realitat el projecte que, en principi, semblava agradar. Doncs saps quants van assistir? Doncs CAP!!!!

Jo t'agrairia ciutadà que si tens inquietuds sobre aquest tema i sobre les tasques qe corresponen a una Pubilla, t'adrecis a l'Oficina de Turisme de Ripoll i allà t'indicaran amb qui podríes parlar!

Salutacions

Respondre  
Re: La Pubilla i l'Hereu de Ripoll han de Representar la Comarca?06/04/2009 - 09:35:13
Nom: pubilla

Bé, em sembla molt curiós que algú pugui parlar sense cap tipus de coneixement de causa i absolutament de manera gratuïta. Li demanaria a la persona que ha escrit això i també a alguns dels que han respost que abans de fer o dir qualsevol cosa s´informéssin de veritat i sabéssin els motius de tot i com estan les coses. No em correspon a mi explicar-ho però és precisament desde Ripoll on s´incentiven Pubilles i Hereus i no desde la resta de la comarca. I, si no, primer ho pregunteu als vostres ajuntaments, quants representants hi van quan s´intenta fer una el.lecció comarcal.

Salutacions a tots!!

Respondre  
Re: La Pubilla i l'Hereu de Ripoll han de Representar la Comarca?06/04/2009 - 09:37:05
Nom: pubilla

Gràcies per donar-nos a entrendre que l´any que ve col.laboraràs a buscar nois que estiguin disposats a ser l´Hereu de Ripoll 2010 :)

Respondre  
Re: La Pubilla i l'Hereu de Ripoll han de Representar la Comarca?06/04/2009 - 11:54:14
Nom: Una altre pubilla de RIPOLL

Bé, veig que hi ha gent que com a mínim es preocupa pel pubillatge ripollès i això m'agrada, encara que tant sols sigui per criticar-lo. Però una cosa ha de quedar clara, primer per discutir o debatre un tema ens hem d'informar sino, no anirem enlloc!

Bé, ara tant sols vull que sabeu que teniu la possibilitat d'informar-vos per tal qu pogueu fer una crítica constructiva del pubillatge RIPOLLÈS i ho podeu fer a l'Oficina de Turisme de Ripoll, un cop hagueu fet aquest pas, en parlarem!

Salut!

Ah!per cert molt bona idea això! busquem candidats i candidates potser seràn més del nostre gust...

Respondre  
Re: La Pubilla i l'Hereu de Ripoll han de Representar la Comarca?08/04/2009 - 22:33:02
Nom: Cuitad``a

Bones pubiila de Ripoll, primera felicitar-te per ser o haver set pubilla de Ripoll, pero aquest sentit comu ja que en la banda posa Ripoll, tambe pot posar Ribes, Campdevanol, Camprodon.....

Si mirem la comarca veina de la Garrotxa, crec correcta com ho fant, ja que ho organitza el CIT. Centre Iniciatives Turiestiques.

Crec que aqui el ripolles es podria aprofitar la diada de la comarca per fer un acte com aquest i no nomes sardanes i trobades politiques.

Atenament

Respondre  
Re: La Pubilla i l'Hereu de Ripoll han de Representar la Comarca?08/04/2009 - 22:35:57
Nom: hereu

Bones,

Cada poble ha de fer la el.leccio de la pubilla del seu poble i que entre tots els pobles s'esculli els dos representats de la comarca.

Respondre  
Re: La Pubilla i l'Hereu de Ripoll han de Representar la Comarca?08/04/2009 - 22:38:25
Nom: ????¿¿¿¿¿

Dons si ens em de diriguir a la oficina de Turisme de Ripoll, potser seria hora que fesin alguna cosa per potenciar aquest acte no???

Respondre  

Anar a la pàgina

1  2  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: