Fòrum

TEMA: Multes

Multes16/03/2009 - 10:39:36
Nom: seny

Fa fàstic sentir continuament persones que es queixen per les multes.
Si possen una multa, la majoria de les vegades, deuen ser per una infracció: cinturó de seguretat, velocitat, aparcament.......
Si tots cumplim les normes establertes, ni ha ha d’haver cap problema.
Que passa, que no han de possar multes perque aquests personatges pugin campar lliurement i fer el que els roti?
A ningú li agradar trobar-se un cotxe mal aparcats que li fa nosa, o que un cotxe a tota velocitat se l’hi pugui tirar a sobre i provarcar un desgràcia, no?, i el cinturó de seguretat, està sobradament demostrat que l’hem de posar possat per la nostra seguretat.
Va home, una mica de sentit comú.

Respondre  
Re: Multes16/03/2009 - 19:28:51
Nom: Ripoll fa soroll

Si, si tens rao el que molesta és que en posin i que ells mateixos no s'apliquin la llei.

Sinò mira quants vehicles de la policia local o mossos d'escaire porten el cinturon posat ;)
I quants a les entrades dels pobles on s'ha d'anar a 50km/h la respecten, ara si ells no ho fan no passa res però el dia que ho fas tu.

MULTAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Respondre  
Re: Multes17/03/2009 - 10:23:02
Nom: seny

Ja hi tornem!
Pel fet de que hi hagi algú que no respecta les normes, no dona peu a que tots fem el mateix. Aixó no es excusa!
Jo no vull un poble sense llei, vull poguer circular tranquilament, no vull que un “fitipaldi” s’em foti a sobre meu o de la meva família, no vull que per culpa meva els meus fills sortin disparats pel parabris del davant del cotxe per no portar el cinturó de seguretat possat, etc....
La majoria de gent que es queixa (hi en conec uns quants) son gent que acostuma a correr molt, a circular de qualsavol manera, a no respectar a res ni a ningú, i a sobre es queixen............patetics!
Si les autoritats no respecten les normes hauriem de demanar explicacions o denunciar-ho.

Respondre  
Re: Multes20/06/2010 - 01:05:17
Nom: toni

Hola nois, em sembla que algú d'aqui no sap que la llei diu que la Policia pot conduir sense el cinturó se seguretat, inclus pot parlar per el movil.
Jo crec, que es millor complr la llei encontes de mirar que fan els Policies ja que en principi tenim les de perdre i una mica de informació abans de parlar pot estalviar algun problema.

Respondre  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: